Dan kan Romeo doen of ie de taal spreekt en met z'n goddelijke lichaam op het strand vertoeven.quote:Op maandag 11 april 2005 17:24 schreef megamuch het volgende:
Waarom Romeo Brazil nou weer moet doen. Dat kan floortje of Chris veel beter.
Wie zijn jet sol en Roeland??quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
In de hoofdrollen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En Floortje naturlijk (maar daar heb ik even geen screenshot van)
Binnenkort:
17 april
Floortje op Sri Lanka (deel 2)
Chris in Bristol (Engeland)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 2
24 april
Chris in Zuid-Afrika (noorden)
Jet Sol in Dubai (woestijn)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 3
1 mei
Floortje op de Malediven
Roeland Fernhout in Istanbul
Romeo in Grand Tour Brazilië, 4
8 mei
Chris in Vietnam
Floortje op Reunion
Romeo in Grand Tour Brazilië, 5
15 mei
Floortje in Australië
Chris in King Arthur-item (Zuid-Engeland)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 6
ik was net bezig met een nieuwe OP...
Wat ja?quote:
uhhhh ikke?????quote:Op woensdag 13 april 2005 18:19 schreef k_man het volgende:
Ik was ook diep beledigd dat er zomaar nieuwe presentatoren zijn en ik van niks wist. Ik bedoel, wie kan het nou beter doen dan ik?
Dat zag er echt vies uit! Zullen er echt mensen zijn die dat eten???quote:Op maandag 11 april 2005 19:52 schreef MrMadMan het volgende:
Weet iemand trouwens wat dat bewegende ding in die cocoon was die chris in chili had???? k heb echt geen idee!!!
quote:17 april
Floortje op Sri Lanka (deel 2)
Chris in Bristol (Engeland)
Romeo in Grand Tour Brazilië, 2: Rio de Janeiro
Ik bedoel maar.quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:12 schreef k_man het volgende:
[..]
Dan kan Romeo doen of ie de taal spreekt en met z'n goddelijke lichaam op het strand vertoeven.
Het was idd weer raak.quote:
en Floortje in een zuivelreclame.....ga naar Dubai of zo SLET!quote:
Idd. zie Michael Palin zet reiskoffers in de kastquote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef cptmarco het volgende:
geheel offtopic: ik hoorde net dat Michael Palin geen reisprogramma;s meer gaat maken![]()
ik was al op zoek naar dit topic voor de eerste reacties.... maar nee, ik vind hem niet veel beter dan Romeo. Wel eindelijk weer eens een leuke bestemming die ze nog niet hadden gehad.quote:Op zondag 1 mei 2005 21:51 schreef k_man het volgende:
Eigenlijk hè... eigenlijk doet Roeland Fernhout het héél leuk!
gemist.. de Maladivenquote:Op zondag 1 mei 2005 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weinig spannende aflevering.
Malediven zien er natuurlijk geweldig uit en die vliegdekschipvis was gaafmaar Istanbul (is zo'n massage nou écht gezond??) en Brazilië vond ik niet heel boeiend.
nope. wat herhaalt wordt zijn samenvattingen van verschilende afleveringenquote:Op woensdag 4 mei 2005 15:15 schreef SC8fan het volgende:
Wordt de uitzending van 1 mei nog een keer herhaald?
Niet waarquote:Op zondag 24 april 2005 22:12 schreef cptmarco het volgende:
geheel offtopic: ik hoorde net dat Michael Palin geen reisprogramma;s meer gaat maken![]()
bron:quote:SPECIAL MESSAGE TO BOOT-MAKERS FROM MICHAEL PALIN"
"Contrary to press rumour I have absolutely no intention of hanging up my boots. Though I may well discard the current pair, for reasons of hygiene, they will instantly be replaced so that I can continue what I enjoy so much - the process of seeing and learning about the world.
I could not contemplate a life without travelling. It is fulfilling, stimulating, testing and rewarding. My appetite for strange places and the odd maggot sandwich remains unimpaired.
For the record, I am taking a year's breather before deciding where to go next. The BBC, who have been wonderfully supportive, know that, my crew know that, even my wife has reluctantly accepted it.
I shall continue to travel. I was in Denmark two weeks ago and I'll be in Italy next week. And all being well I shall be making television travel programmes until the next pair of boots wears out, and the ones after that."
Michael Palin 25 April 2005.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |