*schrik*quote:Op zondag 10 april 2005 21:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
boe!
Ga nou niet onschuldig spelen!quote:Op zondag 10 april 2005 21:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom moet het altijd overseks
gaan
Welkom in de mannenwereld!quote:Op zondag 10 april 2005 21:10 schreef Markie-Mark het volgende:
gaan
quote:Op zondag 10 april 2005 21:10 schreef Markie-Mark het volgende:
gaan
quote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd er zijn toch veel leukere dingen dan seks
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
Nee, dat maak je mij niet wijs.quote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
mario kartquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
Hoezo niet??quote:
Dealtje sluiten....Net zo leukquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
Het kruisigen van klonenquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
quote:Op zondag 10 april 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Je had die vraag uit het cu2-vragenlijstje.
Alcohol of seks?
Alcohol..
Zonder condoom bedoel je? Dat is toch niet gezond?quote:Op zondag 10 april 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er nou mis met seks? Okee, het is soms hier en daar wat plakkerig na afloop, maar het is niet erger dan het eten van een stroopwafel..
quote:Op zondag 10 april 2005 21:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dealtje sluiten....Net zo leuk![]()
O nee we moeten rellen. Er zijn geen leukere dingen dan seks![]()
geen ideequote:
Mwoah.quote:
Link naar patiëntenbijsluiter: http://www.roche.nl/pdf.php?id=103&pil=val005tab.pdfquote:Valium wordt voorgeschreven om de verschijnselen te bestrijden die optreden bij ziekelijke angst en spanning. Daarnaast kan Valium worden voorgeschreven bij slaapstoornissen, als aanvulling bij de behandeling van convulsies (stuipen), om de spieren te verslappen en bij onthoudingsverschijnselen ten gevolge van het acuut staken van alcoholgebruik. Benzodiazepinen dienen slechts gebruikt te worden als de aandoening ernstig is en het lichamelijk en/of geestelijk functioneren belemmert of indien de patiënt als gevolg van de stoornis extreem lijdt.
borduren dan?quote:Op zondag 10 april 2005 21:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is zó onboeiendr. Volgend onderwerp, please.
Hmz.... afhankelijk van de dosis dus.... okquote:Op zondag 10 april 2005 21:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mwoah..
[..]
Link naar patiëntenbijsluiter: http://www.roche.nl/pdf.php?id=103&pil=val005tab.pdf
wat is er mis?quote:
Ik heb niks tegen jou, joh.quote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Petrie het volgende:
[..]
wat is er mis?
mr_mime heeft trouwens een onzinban, omdat ik ook wel met petre86 kon zeggen wat ik te zeggen had...
nou ik ben gewoon petre86, dus !
ja he.. erg die kutklonen hequote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Kutklonen.
ja!! jij bent heeeel belangrijkquote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Nou, nog vier teksten......
Dat jullie wel ff weten dat ik bezig ben he, dat is natuurlijk belangrijk en heeft erg veel toegevoegde waarde aan e.e.a.
quote:Op zondag 10 april 2005 21:36 schreef Petrie het volgende:
[..]
ja!! jij bent heeeel belangrijk
onmisbaar enzo
en ook een heeeel goed excuus om hier niks meer van je te laten horen he.. tsssk
waha ik heb vroegah echt een touw van 20 meter ofzo gepunniktquote:
Met z'n grappig poppetje waar je dan de draadjes omheen moest draaienquote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
waha ik heb vroegah echt een touw van 20 meter ofzo gepunnikten die toen altijd gebruikt om vallen mee te maken op mn kamer.. dat je aan et touw trok en dan viel er een kist op iemand hoofd enzo
*BOINK!*quote:Op zondag 10 april 2005 21:39 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
waha ik heb vroegah echt een touw van 20 meter ofzo gepunnikten die toen altijd gebruikt om vallen mee te maken op mn kamer.. dat je aan et touw trok en dan viel er een kist op iemand hoofd enzo
*flauw*quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Met z'n grappig poppetje waar je dan de draadjes omheen moest draaien![]()
Ik gebruikte een bierfles en daarop een bal opplakken.quote:Op zondag 10 april 2005 21:41 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Met z'n grappig poppetje waar je dan de draadjes omheen moest draaien![]()
Volgens mij was het de kat van de burenquote:Op zondag 10 april 2005 21:42 schreef SlimShady het volgende:
[..]
*flauw*
Je zusje?
Forgive me, ik voel me niet "op en top".
gij heiden!quote:Op zondag 10 april 2005 21:47 schreef ajuu het volgende:
willem oltmans zei al, seks moet je af en toe doen, anders VERKROEPOEKT het.
o, we hadden het over punniken, soory...
ga maar weer
Ik had een bedla met knuffels. Knuffels eruit, deken en kussen en ik erin. Geen idee waarom ik dat deed, maar de foto ziet er nogal gaar uitquote:Op zondag 10 april 2005 21:58 schreef ajuu het volgende:
als kind schijn ik af en toe NAAST mijn bed te hebben geslapen. op de grond.![]()
En toen ging het weer over....quote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik had ook zo'n hoogslaperging daaronder altijd een hut bouwen
echt waar.. mijn zus was aan de punnik en mijn broer ook een beetje..quote:
Kheb nog wel van die dingen ergens.. HAHA ik ben helemaal geinspireerd nu. Ik neem dat ding mee naar Berlijnquote:Op zondag 10 april 2005 22:11 schreef Petrie het volgende:
[..]
echt waar.. mijn zus was aan de punnik en mijn broer ook een beetje..
maar ik heb dat ding maar 1x aangeraakt.
zo'n paddestoel met een gat..
quote:
hahaquote:Op zondag 10 april 2005 22:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kheb nog wel van die dingen ergens.. HAHA ik ben helemaal geinspireerd nu. Ik neem dat ding mee naar Berlijn![]()
Ik heb geen idee...quote:Op zondag 10 april 2005 22:24 schreef Ryan_R het volgende:
Wie is Wonderer? Zeker weer een kloon
Volgens mij een kloon van M_Mquote:Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Wie is Ryan_R?
Engeltjequote:Op zondag 10 april 2005 22:27 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de catanoorlog overleefd....
maar niet gewonnen
quote:Op zondag 10 april 2005 22:23 schreef Petrie het volgende:
[..]
haha![]()
als je dus een kledingstuk vergeten bent dan punnik je er 1 in elkaar?
* Petrie alle boxers van dessie verstopt
Een kloon van M_M nog wel? Best knap dat de kloon toen wel aanwezig was in Amsterdamquote:
erwin olaf? ik hou niet van erwin olaf.quote:Op zondag 10 april 2005 22:28 schreef Petrie het volgende:
olaf de 2e![]()
Boylove, en wat erbij komt kijken
Ssssssttt... ik probeer te rellen...quote:Op zondag 10 april 2005 22:30 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Een kloon van M_M nog wel? Best knap dat de kloon toen wel aanwezig was in Amsterdam![]()
neej punniken zal jequote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je jat ze maar, dan koop ik daar wel een setje.
![]()
Ik ben niet dronken SAJ... sterker nog, ik heb sinds vannacht half 3 geen druppel alcohol meer tot me genomen...quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dronken is iets anders dan melig, Vlarp.
Je klinkt ervaringsdeskundig... vertel!!quote:Op zondag 10 april 2005 22:31 schreef Petrie het volgende:
[..]
neej punniken zal je
ze hebben in Berlijn alleen maar roze hardrock café stringetjesecht waar
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2005 22:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben niet dronken SAJ... sterker nog, ik heb sinds vannacht half 3 geen druppel alcohol meer tot me genomen...
Nee, geen kloon. Ben de enige echtequote:
O ja.. dat was jij...quote:Op zondag 10 april 2005 22:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, geen kloon. Ben de enige echteTijdje meegelezen en toen delurkte ik twee topics geleden per ongeluk. Maar CDP zei dat ik mocht blijven.
Wonderer is geen kloon. 't Is een leuke meid die o.a. whisky drinkt. (Was ook op de laatste whisky meet waar Doffy en ik ook waren.)quote:
Hey, ik vroeg me al af waar je wasquote:Op zondag 10 april 2005 22:36 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Wonderer is geen kloon. 't Is een leuke meid die o.a. whisky drinkt. (Was ook op de laatste whisky meet waar Doffy en ik ook waren.)
weejweejweejpunttjstbojpuntenelquote:Op zondag 10 april 2005 22:40 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik ben bang dat ik verkroepoek als het zo doorgaat
(ik ben niet homo, telt het dan wel?quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Wonderer en jij staan nu ook in de H Twof..
Iedereen die hier post mag in de H...quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
(ik ben niet homo, telt het dan wel?)
Voor die ene post per 5 topics die ik hier doe?quote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
't is jouw schuld!quote:Op zondag 10 april 2005 22:42 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Pff, in het geval van rellen was vroeger idd beter.
Ik heb een poging gedaan mezelf erin te zettenquote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan niet genoeg mensen vinden voor alle vlakjes..quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Voor die ene post per 5 topics die ik hier doe?
Het zag er redelijk geslaagd uit hoor...quote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik heb een poging gedaan mezelf erin te zetten![]()
Jouw avatar is gewoon al coolquote:Op zondag 10 april 2005 22:43 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Voor die ene post per 5 topics die ik hier doe?
quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef Parleur het volgende:
Eigenlijk... eigenlijk ben ik een kloon van Ang3l...
quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef Parleur het volgende:
Eigenlijk... eigenlijk ben ik een kloon van Ang3l...
en nu even wat anders:quote:
ben 1x in berlijn geweest hequote:Op zondag 10 april 2005 22:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Je klinkt ervaringsdeskundig... vertel!!![]()
*geeft valium aan*quote:Op zondag 10 april 2005 22:47 schreef Waxxer het volgende:
Ja ja, beestjes he, die paarden. En gebabbeld over een kledingzaak en een feestband, en alles en zo gaat het door he?
Maar Vlarp.. moet ik per se op dezelfde regel staan als Ang3l?quote:
doet maar niet, dat zou de amusemnts waarde van dit topic aanzienlijk verminderenquote:Op zondag 10 april 2005 22:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hmz dan ben je in een klap een week van me af in mijn toestand nu(jaja, heb me ingelezen
)
jajaja ik ga alquote:Op zondag 10 april 2005 22:55 schreef Blubberzwijn het volgende:
gaaaaaaaaaaaaaap
Ja..quote:Op zondag 10 april 2005 22:53 schreef Parleur het volgende:
[..]
Maar Vlarp.. moet ik per se op dezelfde regel staan als Ang3l?
mijn verslaving is volledig onder controlequote:Op zondag 10 april 2005 22:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Hey McKroket, ga dan naar je nest.
quote:Op zondag 10 april 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
En wie maakt er van Ang3l's icoon de hele tijd een XBOX icoon?
Namen?quote:Op zondag 10 april 2005 22:58 schreef ajuu het volgende:
er staan avatars in die H van mensen waarvan ikd enk wie ZIJN dat?
Logfiles, Vlarp. Het toverwoord is logfiles.quote:Op zondag 10 april 2005 22:57 schreef Vlarp het volgende:
En wie maakt er van Ang3l's icoon de hele tijd een XBOX icoon?
Zal best ja...quote:
Ja hoor... leg me maar weer dingen in de mond waarvan je gewoon al op voorhand weet dat ik ze niet lust! Kutlul!quote:
Die.. 'persoon' is zo te zien nog niet langsgeweestquote:Op zondag 10 april 2005 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Logfiles, Vlarp. Het toverwoord is logfiles.
Wederom? WEDEROM? We-der-om? Voorbeelden Ang3l... nu... voorbeelden!quote:
Nou dei Dark Devik ofzo kwam hier een tijdje terug.. en xman komt sporadisch langsquote:Op zondag 10 april 2005 23:00 schreef ajuu het volgende:
nee , ik zie die avatars hier nooit die schuin links boven mij en onder mij
Ach, ga met je rode knopje spelen jij!quote:Op zondag 10 april 2005 23:01 schreef Parleur het volgende:
[..]
Wederom? WEDEROM? We-der-om? Voorbeelden Ang3l... nu... voorbeelden!
G_E, je staat er ook in!quote:Op zondag 10 april 2005 22:59 schreef Great_Expectations het volgende:
Oooh, wat een mooie H-update-ding heb je gemaakt, Vlarp!![]()
![]()
uhuhquote:Op zondag 10 april 2005 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding] is volgens mij de icoon van Nuvole..
Altijd maar dat rode knopje... ALTIJD... En ik kan heus wel sneller dan 3 uur! EN dat allemaal zónder rood knopjequote:Op zondag 10 april 2005 23:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach, ga met je rode knopje spelen jij!
Ben je minstens 3 uur zoet voordta je 't vind en dan zijn wij ook weer 3 uur rustig
ik heb niks gezienquote:
Mja.. het update nu zo makkelijk.. nu kan G_E er ook wel bijquote:Op zondag 10 april 2005 23:07 schreef ajuu het volgende:
G_E..................................erin??????????????????G_E?
![]()
Nee jij geeft nekschotenquote:Op zondag 10 april 2005 23:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb niks gezien [afbeelding].
ik zelf doe helemaal niks hoor.quote:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja.. het update nu zo makkelijk.. nu kan G_E er ook wel bij
quote:
De onthulling van Olaf.quote:Op zondag 10 april 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik vandaag nog wat gemist verder?
The return of Olaf? Een Desmond met een kater? Parleur die het rode knopje vind?
Ikke helemaal brak?quote:Op zondag 10 april 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
The return of Olaf? Een Desmond met een kater? Parleur die het rode knopje vind?
Nee, nee... niet die.quote:Op zondag 10 april 2005 23:13 schreef ajuu het volgende:
hou nou eens op over erwin olaf zeg. wat is er met die man?
quote:
ik heb koude handen. en jij?quote:Op zondag 10 april 2005 23:09 schreef Waxxer het volgende:
De vlg keer echt muziek meenemen naar mijn ouders, ik lijk wel autistisch
quote:Wally Tax (57) overleden
Uitgegeven: 10 april 2005 21:34
Laatst gewijzigd: 10 april 2005 21:36
AMSTERDAM - Zanger en entertainer Wally Tax is zondag in zijn woning in Amsterdam overleden. Het is nog onbekend waar de voorman van de in de jaren '60 befaamde beatband Outsiders aan is gestorven. Dat heeft de muzikant George Oostdijk, die veel met Tax samenwerkte, laten weten.
Wally Tax werd als Wladimir Tax geboren op 14 februari in 1948 in Amsterdam. In de jaren '60 werd hij bekend met de band The Outsiders waarmee hij een aantal grote hits scoorde. Ook schreef hij liedjes voor anderen, waaronder de bands Champagne en Husky en zanger Lee Towers.
Tax trad enkele weken geleden nog met Oostdijk op in de Amsterdamse poptempel Paradiso. Hij zou binnenkort voor een aantal optredens naar Londen vertrekken. Volgens Oostdijk werkten de twee ook aan een nieuw album.
Wie is Olaf? Wie is Demond? En welk rode knopje?quote:Op zondag 10 april 2005 23:12 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef G_E het volgende:
Samenvatting voor ajuu:
Ene "Olaf56" beweerde 56 jaar oud te zijn en een date te hebben met een knul van 16, waarna het hele topic over hem heen viel. Olaf is echter een kloon, zoals hij zelf al aangaf..
Alleen wie, oh wie is de gene achter Olaf..
Gaf ie dat zelf al ana ja?quote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef G_E het volgende:
Samenvatting voor ajuu:
Ene "Olaf56" beweerde 56 jaar oud te zijn en een date te hebben met een knul van 16, waarna het hele topic over hem heen viel. Olaf is echter een kloon, zoals hij zelf al aangaf..
Handen, koud.... ja. Neus er vandoor check 23u16 loopt, vel van de Barnervelder, geen eieren. Hm hm!!quote:
Het zou verboden moeten worden..quote:Op zondag 10 april 2005 23:17 schreef ajuu het volgende:
iedereen gaat maar dood tegenwoordig
de paus, prins monaco, anton heyboer, wally tax![]()
Ik maak even ernstig bezwaar tegen het feit dat ik over hem heen zou zijn gevallen. Ik hou daar niet van.quote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef G_E het volgende:
Samenvatting voor ajuu:
ziekenauto doet toetoetquote:Op zondag 10 april 2005 23:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Handen, koud.... ja. Neus er vandoor check 23u16 loopt, vel van de Barnervelder, geen eieren. Hm hm!!
Ik geloof niet dat Olaf een kloon is. Niets wijst daarop.quote:Op zondag 10 april 2005 23:15 schreef G_E het volgende:
Samenvatting voor ajuu:
quote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef creno het volgende:
ja het is wel frustrerend dat olaf een kloon is en dat niemand zegt hoe of wat
weet je wat
ik ga wel googlen !
Weekend gehad. Tot laat feesten, om 7 uur eruit sporten, zwemmen enz. en weer feesten bij de scouts. Had net een foto, maar die was meteen weer weg hierquote:Op zondag 10 april 2005 23:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gut gut.. kind toch. Wat heb je allemaal gedaan dan?
Stelletje watjes zijn het.quote:Op zondag 10 april 2005 23:17 schreef ajuu het volgende:
iedereen gaat maar dood tegenwoordig
de paus, prins Rainier van Monaco, anton heyboer, wally tax![]()
Ohw.. foto van een brakken Ryan_R? Of dronken?quote:Op zondag 10 april 2005 23:20 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Weekend gehad. Tot laat feesten, om 7 uur eruit sporten, zwemmen enz. en weer feesten bij de scouts. Had net een foto, maar die was meteen weer weg hier![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef ajuu het volgende:
[..]
ziekenauto doet toetoet![]()
I *heart* waxxer![]()
Awww... En als 11 jarig DM-tje hield je zeker ook stug vol dat Sinterklaas echt wel bestond?quote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Olaf een kloon is. Niets wijst daarop.
Hij zegt dat alleen nu om toch een soort van 'tweede kans' te krijgen.
met dequote:
Het ligt zzzzzzzoo voor de hand.quote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef creno het volgende:
ja het is wel frustrerend dat olaf een kloon is en dat niemand zegt hoe of wat
weet je wat
ik ga wel googlen !
Sssst jij slet!quote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het ligt zzzzzzzoo voor de hand.![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 23:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat Olaf een kloon is. Niets wijst daarop.
Hij zegt dat alleen nu om toch een soort van 'tweede kans' te krijgen.
wat doe je daar allemaal in je avatar, beetje aan vogueing geslagen? alsnog?quote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Het ligt zzzzzzzoo voor de hand.![]()
Tis de DaVinci Code all over again!quote:
Ja, lollig, en jij ziet overal klonen, ook als je 's nachts uit bed moet om te plassen he?quote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef G_E het volgende:
Awww... En als 11 jarig DM-tje hield je zeker ook stug vol dat Sinterklaas echt wel bestond?.
Sssssssssssssstttt!!! Hij heeft NET zijn wisselkies onder z'n kussen gelegd!!!!quote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef G_E het volgende:
[..]
Awww... En als 11 jarig DM-tje hield je zeker ook stug vol dat Sinterklaas echt wel bestond?.
Hé!quote:Op zondag 10 april 2005 23:23 schreef creno het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ik weet het !
olaf=G_E
en zie hier het bewijs
[afbeelding]
als je zo in je weblog zou schrijven zouden je hits meteen vertienvoudigenquote:Op zondag 10 april 2005 23:24 schreef Waxxer het volgende:
Dus de edele diertje hopla in de lucht, en toen dat Olaf56 peerdo en hij en Wally Tax naar paardencouncours gegaan in Showband aan de Rijn voor de kledingzaak doen in kernwater wonderland om met volle beurs op te treden met een coming out!
We zitten dus in Oostberlijn.quote:Op zondag 10 april 2005 23:22 schreef Petrie het volgende:
[..]
met debus
heen
en dan in een jeugdherberg slapen. metro is leuk, als je met een groepje bij elkaar blijft kun je goedkoper met een groepskaart reizen![]()
je hebt eigenlijk 3 centrum's
het oude west, oost en het nieuwe middelste gedeelte.
duss..
als je alles wil zien moet je wel ver heen en weer.. oost en west ligt niet zo 1-2-3 naast elkaar
quote:Op zondag 10 april 2005 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, lollig, en jij ziet overal klonen, ook als je 's nachts uit bed moet om te plassen he?.
Okay okay.. wij zijn goedquote:Op zondag 10 april 2005 23:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sssst jij slet!
Niet iedereen is zo helder van geest als wij
De posts van Waxje worden steeds meer ajuu-iaans he?quote:Op zondag 10 april 2005 23:26 schreef ajuu het volgende:
[..]
als je zo in je weblog zou schrijven zouden je hits meteen vertienvoudigen
ik ben fan
Jij plast in bed ofzo?quote:Op zondag 10 april 2005 23:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ja, lollig, en jij ziet overal klonen, ook als je 's nachts uit bed moet om te plassen he?.
nou ja, aan 1 ajuu hebben jullie meer dan genoeg. dus doe ik het zelf maar wat rustiger aan, de laaste tijdquote:Op zondag 10 april 2005 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De posts van Waxje worden steeds meer ajuu-iaans he?.
Misschien is Olaf wel een anagram ........ Loaf.... Foal.... Faol..... Falo .... Lofa....quote:Op zondag 10 april 2005 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tis de DaVinci Code all over again!.
BINGO!!!!quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef SlimShady het volgende:
Olaf56=Vlarp?
Nee, dat geloof ik niet... Dat kan ik niet geloven...
halloquote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef SlimShady het volgende:
Olaf56=Vlarp?
quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef SlimShady het volgende:
Olaf56=Vlarp?
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik verneem net dat er nog meer zijn zoals wij ...
Zoologischer gartenquote:Op zondag 10 april 2005 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
We zitten dus in Oostberlijn.
Wat gaan we kijken:
het Sony Imax centre
filmpark Babelsberg
het paleizenpark
Computerspiele museum
Potsdam excursie
De rest van onze vrije tijd mogen we zelf invullen..
quote:Op zondag 10 april 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoologischer garten
Die neushoorns zijn lief, die kun je aaien
quote:Op zondag 10 april 2005 23:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
We zitten dus in Oostberlijn.
Wat gaan we kijken:
het Sony Imax centre
filmpark Babelsberg
het paleizenpark
Computerspiele museum
Potsdam excursie
De rest van onze vrije tijd mogen we zelf invullen..
Toen kwam er iets wittigs uit olaf's slurfje en dat kwam zo rond mijn mondje trecht...quote:Op zondag 10 april 2005 23:32 schreef ajuu het volgende:
jaja, dus erwin olaf ging met vlarp naar de speeltuin....en toen?
Zullen we eens een keertje naar een dierentuin gaan? Dat laat ik jou alles aaien en maak ik de foto's?quote:Op zondag 10 april 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoologischer garten
Die neushoorns zijn lief, die kun je aaien
KDW .. daar kom ik voorquote:Op zondag 10 april 2005 23:33 schreef Petrie het volgende:
[..]= ben ik ook geweest
en natuurlijk KDW ( kaufhaus des westens oid) daar hebben ze gouden tv's van over de 100.000 euro.. ganz geil ( tenminste toen wij er waren).
Je vergeet Under Den Linden en de Brandenburger Torquote:Op zondag 10 april 2005 23:33 schreef Petrie het volgende:
[..]= ben ik ook geweest
gewoon natuuuurlijk de muur zien, de fernsehertorn, die pilaren in het centrum, museum van de muur, checkpoint charlie ( overgang oost-west, 1 van de weinige grensposten)
de dierentuin in het centrum is ook mooi, en natuurlijk KDW ( kaufhaus des westens oid) daar hebben ze gouden tv's van over de 100.000 euro.. ganz geil ( tenminste toen wij er waren).
veeeeeel foto's maken, je vindt er russische gebouwen, westerse, nieuwe, vanalles.
jaja dus daarom zat beaverhausentje zo te huilen in de zandbak ikd acht al wat hoor ikquote:Op zondag 10 april 2005 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen kwam er iets wittigs uit olaf's slurfje en dat kwam zo rond mijn mondje trecht...![]()
Ik heb al een foto dat ik de neushoorn aaiquote:Op zondag 10 april 2005 23:34 schreef Parleur het volgende:
[..]
Zullen we eens een keertje naar een dierentuin gaan? Dat laat ik jou alles aaien en maak ik de foto's?
quote:Op zondag 10 april 2005 23:29 schreef SlimShady het volgende:
Olaf56=Vlarp?
quote:
Rarara... wie weet hoe het zit?quote:Op zondag 10 april 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
Nee, dat klopt ook zeer zeker niet. Dan zou ik gepost hebben terwijl ik dronken in Rotterdam zat..
have funquote:Op zondag 10 april 2005 23:36 schreef creno het volgende:
mensen ik ga weer op stap
wil je me volgen kijk dan op de webcam van www.highstreet.be
Wijquote:Op zondag 10 april 2005 23:37 schreef SlimShady het volgende:
Rarara... wie weet hoe het zit?
Nou die edwin olifant had neushoorn en laten zien zoops in karinthie voor een reis in Berlijn want Nina Hagen was achter de bosjes en ze namen in Wizartahl busje mee naar beaverhausen voor de van de zomerboerderij gingen ze een engel veldoven ja op ze chinees en dat steef heel erg en toen is valmp met de staatshoofd schaatsen gedaan en toen moeste ze klone en blauwe plekken insmeren met creno en toen kwam de poes uit de pijp en was alles toen completa nescafe maar dat kon ik niet ionthouden maar zei zijden toen was het duivenlijk!quote:Op zondag 10 april 2005 23:32 schreef ajuu het volgende:
jaja, dus erwin olaf ging met vlarp naar de speeltuin....en toen?
Het was zooo eng ajuuquote:Op zondag 10 april 2005 23:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
jaja dus daarom zat beaverhausentje zo te huilen in de zandbak ikd acht al wat hoor ik
vlarp zei in rotterdam te zitten.. maar heeft iemand hem soms gespot daar?quote:Op zondag 10 april 2005 23:37 schreef SlimShady het volgende:
[..]
[..]
[..]
Rarara... wie weet hoe het zit?
Ja erg he en dan is hij 56 en hij hield de em en de kaa nog door elkaar dat was echt stomme!!quote:Op zondag 10 april 2005 23:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Toen kwam er iets wittigs uit olaf's slurfje en dat kwam zo rond mijn mondje trecht...![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 23:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou die edwin olifant had neushoorn en laten zien zoops in karinthie voor een reis in Berlijn want Nina Hagen was achter de bosjes en ze namen in Wizartahl busje mee naar beaverhausen voor de van de zomerboerderij gingen ze een engel veldoven ja op ze chinees en dat steef heel erg en toen is valmp met de staatshoofd schaatsen gedaan en toen moeste ze klone en blauwe plekken insmeren met creno en toen kwam de poes uit de pijp en was alles toen completa nescafe maar dat kon ik niet ionthouden maar zei zijden toen was het duivenlijk!
Olaf ging misschien in Rotterdam uit...quote:Op zondag 10 april 2005 23:40 schreef Petrie het volgende:
[..]
vlarp zei in rotterdam te zitten.. maar heeft iemand hem soms gespot daar?
erg verdacht allemaal!
Wax?quote:Op zondag 10 april 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja erg he en dan is hij 56 en hij hield de em en de kaa nog door elkaar dat was echt stomme!!
LOL.. ben je aangeschoten ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 23:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja erg he en dan is hij 56 en hij hield de em en de kaa nog door elkaar dat was echt stomme!!
Tis de Dinxperdingense lucht.quote:Op zondag 10 april 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik moest zo om en nabij de dag moest ik ja uitdeuken beetje wel ja ofte nee inderwel!
waxx!!! *pats * pats!quote:Op zondag 10 april 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ik moest zo om en nabij de dag moest ik ja uitdeuken beetje wel ja ofte nee inderwel!
Vandaag praten mety wijve waarover ik voor half negen morgenochtend over moet hebben schrijven en ik heb een blokje met wijt, wijteblokje ofzoiets heb ik nu maarja moet afgemaakt worden he helemaal afgemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |