*schrik*quote:Op zondag 10 april 2005 21:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
boe!
Ga nou niet onschuldig spelen!quote:Op zondag 10 april 2005 21:10 schreef Markie-Mark het volgende:
Waarom moet het altijd overseks
gaan
Welkom in de mannenwereld!quote:Op zondag 10 april 2005 21:10 schreef Markie-Mark het volgende:
gaan
quote:Op zondag 10 april 2005 21:10 schreef Markie-Mark het volgende:
gaan
quote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Idd er zijn toch veel leukere dingen dan seks
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
Nee, dat maak je mij niet wijs.quote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
mario kartquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
Hoezo niet??quote:
Dealtje sluiten....Net zo leukquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
Het kruisigen van klonenquote:Op zondag 10 april 2005 21:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Een goed boek
Een leuke film
Mario Kart
quote:Op zondag 10 april 2005 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
Je had die vraag uit het cu2-vragenlijstje.
Alcohol of seks?
Alcohol..
Zonder condoom bedoel je? Dat is toch niet gezond?quote:Op zondag 10 april 2005 21:18 schreef Great_Expectations het volgende:
Wat is er nou mis met seks? Okee, het is soms hier en daar wat plakkerig na afloop, maar het is niet erger dan het eten van een stroopwafel..
quote:Op zondag 10 april 2005 21:17 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dealtje sluiten....Net zo leuk![]()
O nee we moeten rellen. Er zijn geen leukere dingen dan seks![]()
geen ideequote:
Mwoah.quote:
Link naar patiëntenbijsluiter: http://www.roche.nl/pdf.php?id=103&pil=val005tab.pdfquote:Valium wordt voorgeschreven om de verschijnselen te bestrijden die optreden bij ziekelijke angst en spanning. Daarnaast kan Valium worden voorgeschreven bij slaapstoornissen, als aanvulling bij de behandeling van convulsies (stuipen), om de spieren te verslappen en bij onthoudingsverschijnselen ten gevolge van het acuut staken van alcoholgebruik. Benzodiazepinen dienen slechts gebruikt te worden als de aandoening ernstig is en het lichamelijk en/of geestelijk functioneren belemmert of indien de patiënt als gevolg van de stoornis extreem lijdt.
borduren dan?quote:Op zondag 10 april 2005 21:25 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Dat is zó onboeiendr. Volgend onderwerp, please.
Hmz.... afhankelijk van de dosis dus.... okquote:Op zondag 10 april 2005 21:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mwoah..
[..]
Link naar patiëntenbijsluiter: http://www.roche.nl/pdf.php?id=103&pil=val005tab.pdf
wat is er mis?quote:
Ik heb niks tegen jou, joh.quote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Petrie het volgende:
[..]
wat is er mis?
mr_mime heeft trouwens een onzinban, omdat ik ook wel met petre86 kon zeggen wat ik te zeggen had...
nou ik ben gewoon petre86, dus !
ja he.. erg die kutklonen hequote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Great_Expectations het volgende:
Kutklonen.
ja!! jij bent heeeel belangrijkquote:Op zondag 10 april 2005 21:33 schreef Waxxer het volgende:
Nou, nog vier teksten......
Dat jullie wel ff weten dat ik bezig ben he, dat is natuurlijk belangrijk en heeft erg veel toegevoegde waarde aan e.e.a.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |