Het is natuurlijk wel de Elsevier...quote:Op donderdag 14 april 2005 06:42 schreef StefanP het volgende:
Het is wel de waarheid! Lees anders ook eens het coverartikel "Mens, zeur niet" uit de elsevier van een jaar of 2 geleden. Veel vaker ziek dan mannen, emotioneel onstabiel, niet geschikt voor kantooromgangsvormen, niet hard genoeg, enz, enz.
8) 8)quote:Op zondag 10 april 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:
tsja, dat man en vrouw nooit op hetzelfde niveau komen te staan is wel duidelijk.
Vrouwen kunnen nou eenmaal 10 dingen tegelijk doen en mannen krijgen het vaak zelfs voor elkaar het éne ding dat ze aanpakken te verkloten.
Ik weet niet met wat voor boer je bent getrouwd maar van deze tijd ben je nietquote:Op donderdag 14 april 2005 11:15 schreef glossy het volgende:
owww wat zijn vrouwen slecht.
maar ze zijn toch maar verdomt handig
ze doen je was
ze zorgen dat er te vreten op tafel staat
dat je bier koud ligt etc etc etc
en maar lopen zeiken
snap dat niet hoor
Ik vind het anders wel een strak plan.quote:Op vrijdag 15 april 2005 03:40 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor boer je bent getrouwd maar van deze tijd ben je niet
Ik ook welquote:Op vrijdag 15 april 2005 03:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik vind het anders wel een strak plan.![]()
Daar ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 14 april 2005 07:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik bij mezelf kijk is hooguit "niet hard genoeg" van toepassing. Gezien ik er echter zelden problemen van ondervind, schat ik toch dat ik hard "genoeg" ben. Heb je een linkje naar het betreffende onderzoek? Ik ben wel benieuwd hoe het is uitgevoerd. Vooral de vrijwel niet te kwantificeren claims als "emotioneel onstabiel", "niet geschikt voor kantooromgevingen", "niet hard genoeg" en misschien ook de "enz. enz.".
Halve waarheid in jouw voordeelquote:Op zondag 10 april 2005 19:14 schreef Mirage het volgende:
tsja, dat man en vrouw nooit op hetzelfde niveau komen te staan is wel duidelijk.
Vrouwen kunnen nou eenmaal 10 dingen tegelijk doen en mannen krijgen het vaak zelfs voor elkaar het éne ding dat ze aanpakken te verkloten.
idd. is een voortvloeisel uit de jacht.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:08 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Halve waarheid in jouw voordeel
Vrouwen kunnen gemiddeld beter multi-tasken, maar bij mannen ligt de kwaliteit van datgene wat ze doen hoger. Eén van de redenen waarom er b.v. meer mannelijke chirurgen zijn
Ik ben een vrouw, geschoold op HBO niveau en daar ook een baan naar met leidinggevende taken. Ben de afgelopen 2 jaar misschien 2 dagen ziek geweest.......quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:08 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Halve waarheid in jouw voordeel
Vrouwen kunnen gemiddeld beter multi-tasken, maar bij mannen ligt de kwaliteit van datgene wat ze doen hoger. Eén van de redenen waarom er b.v. meer mannelijke chirurgen zijn
er zitten ook goeie tussenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:29 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw, geschoold op HBO niveau en daar ook een baan naar met leidinggevende taken. Ben de afgelopen 2 jaar misschien 2 dagen ziek geweest.......
Onzin. Het beeld van dat mannen in de oertijd op jacht gingen en de vrouwen op kamp bleven met kroost en bessen plukten klopt niet.quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
idd. is een voortvloeisel uit de jacht.
quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:48 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Nee. Hij zei dat om je naar de mond te praten.
ja kijk maar naar de verschillende stammen die nog in de bossen en woestijnen leven. typisch voorbeeld zijn de bosjesmannen die gemixt op jacht gaanquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Onzin. Het beeld van dat mannen in de oertijd op jacht gingen en de vrouwen op kamp bleven met kroost en bessen plukten klopt niet.
Mannen en vrouwen joegen samen en de ouderen en zwakken letten op de kids.
Waarom hebben mannen dan een meer doelgericht gezichtsvermogen, meer spiermassa, smalle heupen voor een optimale wendbaarheid, een kleinere blaas om niet telkens naar de W.C te moeten, etc... en vrouwen meer naar binnen staande armen om de baby beter vast te kunnen houden?quote:Op vrijdag 15 april 2005 13:52 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Onzin. Het beeld van dat mannen in de oertijd op jacht gingen en de vrouwen op kamp bleven met kroost en bessen plukten klopt niet.
Mannen en vrouwen joegen samen en de ouderen en zwakken letten op de kids.
Daar schijnt ooit eens iemand over nagedacht te hebbenquote:Op vrijdag 15 april 2005 13:57 schreef TheDon1985 het volgende:
[..]
Waarom hebben mannen dan een meer doelgericht gezichtsvermogen, meer spiermassa, smalle heupen voor een optimale wendbaarheid, een kleinere blaas om niet telkens naar de W.C te moeten, etc... en vrouwen meer naar binnen staande armen om de baby beter vast te kunnen houden?
Andersom is het ook wel interessant : Waarom hebben vrouwen meer oog voor detail? Waarom hebben vrouwen smallere schouders?quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:00 schreef Koningin het volgende:
[..]
Daar schijnt ooit eens iemand over nagedacht te hebben![]()
Waarom geen idee?
nee hoor we zijn gewoon niet dezelfde wezens. komt ie weer: wel gelijkwaardig, maar niet gelijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:05 schreef Leannetjuh-gurl het volgende:
ONZIN, ONZIN en nog eens ONZIN!
Ik kan serieus niet gooien neequote:Op vrijdag 15 april 2005 14:04 schreef zoalshetis het volgende:
waarom kunnen ze niet gooien...
het werk als opvoeder wordt flink onderschat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet gooien neeMaar dat doet niets af van het feit dat vrouwen niet zouden kunnen werken.
Ik onderschat opvoeden zeker niet, maar ook niet elke vrouw wil moeder worden. En de topictitel luidt toch echt vrouwen en niet moeders, maar op zich wil ik daar wel op doorgaan. Opvoeden neemt zeker tijd in beslag, maar waarom zouden vrouwen niet part time kunnen werken. Niet alle moeders zullen dit aankunnen, maar ik denk dat niet helemaal onmogelijk is, mits de man ook bereid is om mee te helpen in het huishouden en niet alles aan de vrouw over laat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het werk als opvoeder wordt flink onderschat.
Laat me anders altijd door mijn man bedienen. En zijn biertje haalt hij ook zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:09 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen dienen om bier te halen
En nuecken
A ik ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 15 april 2005 03:40 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor boer je bent getrouwd maar van deze tijd ben je niet
is that a threat??quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:59 schreef glossy het volgende:
c ik had een ex die zo was die was erg van de ouderwetse stempel
Oei Pokkehontas, wat een moeilijk woordquote:Op zondag 17 april 2005 00:21 schreef Pokkehontas het volgende:
Altijd weer leuk om een doodsrochel van het patriarchaat tegen te komen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |