het werk als opvoeder wordt flink onderschat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:07 schreef Avani het volgende:
[..]
Ik kan serieus niet gooien neeMaar dat doet niets af van het feit dat vrouwen niet zouden kunnen werken.
Ik onderschat opvoeden zeker niet, maar ook niet elke vrouw wil moeder worden. En de topictitel luidt toch echt vrouwen en niet moeders, maar op zich wil ik daar wel op doorgaan. Opvoeden neemt zeker tijd in beslag, maar waarom zouden vrouwen niet part time kunnen werken. Niet alle moeders zullen dit aankunnen, maar ik denk dat niet helemaal onmogelijk is, mits de man ook bereid is om mee te helpen in het huishouden en niet alles aan de vrouw over laat.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het werk als opvoeder wordt flink onderschat.
Laat me anders altijd door mijn man bedienen. En zijn biertje haalt hij ook zelf.quote:Op vrijdag 15 april 2005 14:09 schreef SeLang het volgende:
Vrouwen dienen om bier te halen
En nuecken
A ik ben niet getrouwdquote:Op vrijdag 15 april 2005 03:40 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor boer je bent getrouwd maar van deze tijd ben je niet
is that a threat??quote:Op vrijdag 15 april 2005 16:59 schreef glossy het volgende:
c ik had een ex die zo was die was erg van de ouderwetse stempel
Oei Pokkehontas, wat een moeilijk woordquote:Op zondag 17 april 2005 00:21 schreef Pokkehontas het volgende:
Altijd weer leuk om een doodsrochel van het patriarchaat tegen te komen![]()
Moedermavoquote:Op zondag 17 april 2005 00:48 schreef ElisaB het volgende:
Oei Pokkehontas, wat een moeilijk woord [afbeelding]
quote:Telling the truth is just a weak excuse for a lack of imagination. - Garak Andrew J. Robinson, Star Trek - Deep Space 9
Dan zit je als vrouw nog met zwangerschapsverlof.quote:Op zondag 17 april 2005 09:26 schreef DaMook het volgende:
Laat vrouwen maar lekker werken, dan word ik wel huisman
, lekker veel fokken en geen baas die je op de vingers kijkt
.
Dat heeft dan niets met het salaris te maken, des te meer van je levenspatroon. Ik zie genoeg mensen die in een groot en duur huis wonen, 2 auto's voor de deur hebben staan en een caravan, maar als de vriezer stuk gaat moeten ze naar de bank om te vragen of ze wel even rood kunnen staanquote:Op vrijdag 15 april 2005 15:35 schreef Gia het volgende:
Als de salarissen van mannen ongeveer verdubbeld zouden worden, zouden veel meer vrouwen graag minder willen werken. Maar het is tegenwoordig helaas niet meer op te brengen van één modaal salaris.
Er zijn inderdaad koppels die zo leven. Dat vind ik oppervlakkige mensen die het voor de schijn doen.quote:Op maandag 18 april 2005 00:50 schreef PolarStars het volgende:
[..]
Dat heeft dan niets met het salaris te maken, des te meer van je levenspatroon. Ik zie genoeg mensen die in een groot en duur huis wonen, 2 auto's voor de deur hebben staan en een caravan, maar als de vriezer stuk gaat moeten ze naar de bank om te vragen of ze wel even rood kunnen staan![]()
De meeste huizen die tegenwoordig verkocht worden zijn gebaseerd op 2 inkomens, en dat is denk ik een slechte zaak. We lenen er nog wat bij voor een 2e auto, en natuurlijk die plasma tv.
Vind je het dan gek dat mensen niet meer rond kunnen komen en de belastingteruggave elke maand als onderdeel zien van hun salaris??
en deze:quote:Op maandag 18 april 2005 00:50 schreef PolarStars het volgende:
De meeste huizen die tegenwoordig verkocht worden zijn gebaseerd op 2 inkomens, en dat is denk ik een slechte zaak.
Snap ik nietquote:Vind je het dan gek dat mensen niet meer rond kunnen komen en de belastingteruggave elke maand als onderdeel zien van hun salaris??
jij bent zeker een 1 verdiener.quote:Op maandag 18 april 2005 00:50 schreef PolarStars het volgende:
[..]
De meeste huizen die tegenwoordig verkocht worden zijn gebaseerd op 2 inkomens, en dat is denk ik een slechte zaak. We lenen er nog wat bij voor een 2e auto, en natuurlijk die plasma tv.
Vind je het dan gek dat mensen niet meer rond kunnen komen en de belastingteruggave elke maand als onderdeel zien van hun salaris??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |