Zal wel mechanisch zijn, moet je opwinden via de kroon of gewoon dragen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:59 schreef hydrah het volgende:
alleen na 4 tot 5 dagen staat ie stil
PROEST! Doe mij dan maar een Portugese, vind ik toch iets mooier.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:58 schreef hydrah het volgende:
[..]
ehh weet ik niet echt, ik heb hem gekregen.
maar ik schat zo'n ¤ 19.000.
Als het niet interesseert hoef je hier niet te komen...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Mastroianni het volgende:
Pffft. dat jullie je daarom zo druk maken zeg. So what als het een nepper is?
Wellulig als hij daardoor 500 per jaar aan verzekering moet betalen. Leuk cadeautjequote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Mastroianni het volgende:
Ik vind horloges wel leuk, alleen mijn bloeddruk stijgt niet tot abnormale proporties als er iemand een keertje een nepper (volgens jullie dan) post.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:48 schreef Adsum het volgende:
[..]
Als het niet interesseert hoef je hier niet te komen...
Nou, getuige jouw reacties zal het me niks verbazen als je al meerdere keren tot tien heb moeten tellenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:54 schreef Adsum het volgende:
Dat gevoel heb ik ook niet hoor, maar ik wil hem alleen even wijzen op het feit dat hij gewoon een nepperd heeft...
Kan het wel begrijpen dat mensen die echt fan zijn van dure horloges zich erover opwinden, zeker als mensen net doen of zo'n ding echt is. Ik ben zelf dvd verzamelaar en vind het verschrikkelijk als mensen zeggen filmfanaat te zijn en al 800 films op DVD te hebben, waarna blijkt dat het allemaal gekopieerde zijn....quote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:46 schreef Mastroianni het volgende:
Leuke woordspelingquote:Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen dat mensen die echt fan zijn van dure horloges zich erover opwinden, zeker als mensen net doen of zo'n ding echt is. Ik ben zelf dvd verzamelaar en vind het verschrikkelijk als mensen zeggen filmfanaat te zijn en al 800 films op DVD te hebben, waarna blijkt dat het allemaal gekopieerde zijn....
Ik vind idd dat er hier op fok wel erg vaak mogelijke nep op de korrel wordt genomen, maar aan de andere kant is het in dit geval (19 duizend euro) wel verleidelijk om een opmerking te plaatsen..quote:Op zondag 22 mei 2005 11:51 schreef Mastroianni het volgende:
[..]
Leuke woordspeling
Maar ik vind het zo'n verspilde moeite, zeker op een internetforumpje. Als iemand nou de hele tijd zo'n ding voor je neus zwaait is het weer wat anders. Maar dit is een fotootje om even te 'pimpen'. Er zijn 20 mensen die het fotootje zien en da's dat.
Het gaat er neit om dat de horloges duur zijn, dat is bij alles van kenners/liefhebbers. Het gaat om het product, de kwaliteit, uiterlijk. Er wordt gewoon te veel nagemaakt op dit moment, en ik snap de mensen niet die nep kopen,quote:Op zondag 22 mei 2005 11:47 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Kan het wel begrijpen dat mensen die echt fan zijn van dure horloges zich erover opwinden, zeker als mensen net doen of zo'n ding echt is. Ik ben zelf dvd verzamelaar en vind het verschrikkelijk als mensen zeggen filmfanaat te zijn en al 800 films op DVD te hebben, waarna blijkt dat het allemaal gekopieerde zijn....
quote:Op maandag 23 mei 2005 18:41 schreef HelloBye het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een horloge met een brede donkerbruine leren band.
Soortgelijke horloge's als deze dus:
[afbeelding]
Hier in Rotterdam niet veel bijzonders kunnen vinden, wil daarom van de week eens in Amsterdam gaan kijken. Misschien dat iemand hier wat leuke adresjes (evt. website's) weet waar je de wat "hippere" horloge's kunt kopen?
*proest*quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel heeft er wel een "paar"
Dan heb jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef HelloBye het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb deze met chronograaf gezien en vind dat toch een van de weinige leuke horloge's van Diesel. Maar ik ben meer op zoek naar een horloge waar de leren band aan de zijkant doorloopt, zoiets als Fossil heeft, maar dan mooier :-)
Zoiets als die eerste twee zoek ik inderdaad, vaak vind ik alleen die klokjes niet zo mooi...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef hydraulix het volgende:
Guess heeft veel van zulke horloges, maar volgens mij geen één chronograaf of digitale.
Whoops...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:32 schreef wh00t het volgende:
[..]
*proest*
Dit horloge verkopen ze exact gelijk ook onder IWC, Patek en Vacheron Constantin op de markt in China en Hong Kong...
Echt prachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
Heb zelf een Speedmaster klok gemaakt. Met dank aan Jean-Michel van het WUS forum.
[afbeelding]
Had het zelf ook al gezien, valt in het echt toch niet op. Op dezinvanluxe is iemand hem al aan het aanpassen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
Alleen heb je zes minutenstreepjes per vijf minuten.....
Deze niet hoor, hier zit gewoon een klokje van de hema onder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Maar zo een speedmaster, moet je die nou om de 48uur opwinden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |