abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27276037
Ben je er toen mee terug gegaan ForumGek? Vind het wel erg onzorgvuldig van Perry Sport.
Ik heb trouwens dit horloge:

Maar nadat de batterijen op waren, kreeg ik er allemaal problemen ermee. Na amper een maand moest ik die nieuwe batterijen opnieuw vervangen. Er waren problemen met m'n horloge dus moest het opgestuurd worden (en toen kreeg ik een nieuwe!). Daar was ik ook erg blij mee, maar nu heeft het beeldscherm allerlei problemen. Ben opnieuw naar een (ander) horlogewinkel geweest en die vertelden dat er véél problemen mee waren. Het laten repareren zou véél geld kosten en dat vond ik niet echt waard. Heb het ruim 2 jaar gedragen (garantie is al verlopen) en opzicht was deze niet zo duur.
Ben nu opzoek naar een ander horloge. Ik houd héél erg veel van aparte, moderne (design) ontwerpen. Die van Diesel en Fossil (nieuwste collectie ontworpen door Phillippe Starck) zien er gaaf uit.
Zoals deze:
pi_27283246
Ik ben al een tijdje op zoek naar een horloge met een brede donkerbruine leren band.
Soortgelijke horloge's als deze dus:

Hier in Rotterdam niet veel bijzonders kunnen vinden, wil daarom van de week eens in Amsterdam gaan kijken. Misschien dat iemand hier wat leuke adresjes (evt. website's) weet waar je de wat "hippere" horloge's kunt kopen?
  dinsdag 24 mei 2005 @ 02:39:49 #228
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_27296888
Heb sinds vandaag deze Seiko:

Het bandje is echter helaas iets te lang voor me, zelfs in de "kortste" stand. Er zullen dus wat schakeltjes uit moeten, een of twee wellicht. Zou iemand me kunnen vertellen wat een redelijke prijs is voor zo'n actie bij een horlogeboer? Zodat ik morgen niet afgezet word als ik erheen ga?
Confidence through competence
pi_27296940
mooi klokje!!
pi_27298001
quote:
Op maandag 23 mei 2005 18:41 schreef HelloBye het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een horloge met een brede donkerbruine leren band.
Soortgelijke horloge's als deze dus:

[afbeelding]

Hier in Rotterdam niet veel bijzonders kunnen vinden, wil daarom van de week eens in Amsterdam gaan kijken. Misschien dat iemand hier wat leuke adresjes (evt. website's) weet waar je de wat "hippere" horloge's kunt kopen?

Diesel heeft er wel een "paar"
pi_27299239
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 18:52 schreef hydrah het volgende:
[afbeelding]
*proest*
Dit horloge verkopen ze exact gelijk ook onder IWC, Patek en Vacheron Constantin op de markt in China en Hong Kong...
pi_27303859
quote:

Heb deze met chronograaf gezien en vind dat toch een van de weinige leuke horloge's van Diesel. Maar ik ben meer op zoek naar een horloge waar de leren band aan de zijkant doorloopt, zoiets als Fossil heeft, maar dan mooier :-)
pi_27306485
Guess heeft veel van zulke horloges, maar volgens mij geen één chronograaf of digitale.
  dinsdag 24 mei 2005 @ 13:41:26 #234
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_27306855
Ik heb deze!!

Guess Collection
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_27307069
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef HelloBye het volgende:

[..]

[afbeelding]

Heb deze met chronograaf gezien en vind dat toch een van de weinige leuke horloge's van Diesel. Maar ik ben meer op zoek naar een horloge waar de leren band aan de zijkant doorloopt, zoiets als Fossil heeft, maar dan mooier :-)
Dan heb je nodig. Supergeil, heb hem zelf ook. En ja: de band loopt zeg maar "door" in de zijkant. Alleen bij de sluiting word hij iets smaller
pi_27308073
jeej !!

me Seiko Kinetic is gemaakt, er moest een nieuwe E.O.U. (elektrische opslag unit) in. En er zit er nu 1tje in die voor in de plaats 3dagen stil kan liggen 40dagen kan stil liggen en het dan nogsteeds doen !!

Fingerspitzgefühl
pi_27308420
De mijne
Nothing is what it seems
pi_27308937
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef hydraulix het volgende:
Guess heeft veel van zulke horloges, maar volgens mij geen één chronograaf of digitale.
Zoiets als die eerste twee zoek ik inderdaad, vaak vind ik alleen die klokjes niet zo mooi...

-Geqxon

Dat digitale horloge van Diesel vond ik op 't internet er wel mooi uit zien. Zag 'm een weekje geleden bij de juwelier en viel mij toch wel tegen..!
pi_27309455
Haha, nee ok

Ik moet zeggen dat hij wel naarmate je hem lang draagt steeds minder imposant word, maar ik was er vroegah echt verliefd op Maar als het je smaak niet is, laat ik het maar rusten
pi_27316352
heb sinds kort deze Festina :

bevalt erg goed,op de foto lijkt er een beetje een gele glans op te zitten, maar in het echt is hij gewoon zilver. alleen `t is wel ff proberen om uit die functies te komen
pi_27320158
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:32 schreef wh00t het volgende:

[..]

*proest*
Dit horloge verkopen ze exact gelijk ook onder IWC, Patek en Vacheron Constantin op de markt in China en Hong Kong...
Whoops...

Maar goed dat het een kado'tje was dan . Zou hem alleen niet meer verzekeren voor dat geld.
pi_27323261
Ik heb sinds gisteren deze:

maar dan in de zwarte uitvoering, zo dus:

meer info: www.nixonnow.com
pi_27340915
tsja dit zijn de mijne....

woensdag 25 mei 2005 @ 14:59:25 #244
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_27341111
Heb zelf een Speedmaster klok gemaakt. Met dank aan Jean-Michel van het WUS forum.

Het beste horlogeforum van Nederland
pi_27342460
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
Heb zelf een Speedmaster klok gemaakt. Met dank aan Jean-Michel van het WUS forum.

[afbeelding]
Echt prachtig! .

-edit- Ik zie het al.... toch knap gedaan!

[ Bericht 13% gewijzigd door DJ-Maurits op 25-05-2005 15:43:18 ]
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
pi_27342867
Alleen heb je zes minutenstreepjes per vijf minuten.... .
Knappe jongen die dit nog kan onderschatten.
  woensdag 25 mei 2005 @ 15:50:06 #247
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_27342977
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
Alleen heb je zes minutenstreepjes per vijf minuten.... .
Had het zelf ook al gezien, valt in het echt toch niet op. Op dezinvanluxe is iemand hem al aan het aanpassen.
pi_27346591
Maar zo een speedmaster, moet je die nou om de 48uur opwinden??
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:53:46 #249
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_27346877
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Maar zo een speedmaster, moet je die nou om de 48uur opwinden??
Deze niet hoor, hier zit gewoon een klokje van de hema onder.
De speedmaster pro moet je inderdaad om de 42 á 48 uur opwinden. Je hebt echter ook speedmasters automatic met eta uurwerk, dat zijn automaten.
pi_27347720
Oei, dat is minder.

Ik bedoel, ik begrijp dat het een super-uurwerk is, en dat het nostalgie is enzo, maar doe mij dan maar een automaat

Zit je lekker in de bus je horloge van xxx euro op te winden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')