quote:Op maandag 23 mei 2005 18:41 schreef HelloBye het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een horloge met een brede donkerbruine leren band.
Soortgelijke horloge's als deze dus:
[afbeelding]
Hier in Rotterdam niet veel bijzonders kunnen vinden, wil daarom van de week eens in Amsterdam gaan kijken. Misschien dat iemand hier wat leuke adresjes (evt. website's) weet waar je de wat "hippere" horloge's kunt kopen?
*proest*quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2005 08:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Diesel heeft er wel een "paar"
Dan heb jequote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:09 schreef HelloBye het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heb deze met chronograaf gezien en vind dat toch een van de weinige leuke horloge's van Diesel. Maar ik ben meer op zoek naar een horloge waar de leren band aan de zijkant doorloopt, zoiets als Fossil heeft, maar dan mooier :-)
Zoiets als die eerste twee zoek ik inderdaad, vaak vind ik alleen die klokjes niet zo mooi...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:30 schreef hydraulix het volgende:
Guess heeft veel van zulke horloges, maar volgens mij geen één chronograaf of digitale.
Whoops...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 09:32 schreef wh00t het volgende:
[..]
*proest*
Dit horloge verkopen ze exact gelijk ook onder IWC, Patek en Vacheron Constantin op de markt in China en Hong Kong...
Echt prachtig!quote:Op woensdag 25 mei 2005 14:59 schreef Jackal_Omega het volgende:
Heb zelf een Speedmaster klok gemaakt. Met dank aan Jean-Michel van het WUS forum.
[afbeelding]
Had het zelf ook al gezien, valt in het echt toch niet op. Op dezinvanluxe is iemand hem al aan het aanpassen.quote:Op woensdag 25 mei 2005 15:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
Alleen heb je zes minutenstreepjes per vijf minuten.....
Deze niet hoor, hier zit gewoon een klokje van de hema onder.quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:43 schreef Geqxon het volgende:
Maar zo een speedmaster, moet je die nou om de 48uur opwinden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |