Een vrouw, bij wijven denk ik altijd aan die viswijven op de markt....quote:Op maandag 11 april 2005 09:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hoe noem jij die types met lang haar en een gat in het midden dan
Ja, dat kan natuurlijk ook.quote:Op maandag 11 april 2005 09:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een vrouw, bij wijven denk ik altijd aan die viswijven op de markt....
Bij de kapper denk ikquote:Op maandag 11 april 2005 10:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee oke, dan begrijp ik jenu ff weer ontopic; waar is de TS
idd, der moet er toch een geld binnen brengen laterquote:Op zondag 10 april 2005 13:26 schreef Pony-Lover het volgende:
het is verstandig dat ze gewoon gaat studeren als ze dat wil
De enige 'sukkel' in dit topic ben jij. Je wilt niet dat ze gaat studeren omdat ze anders van jouw niveau afwijkt? en/of dat ze anders 5jaar gaat studeren en jullie niet aan jullie toekomst kunnen werken...wat is dat nou voor bullshit argumentatie?? Ik denk dat jij 50 jaar te laat geboren bent dude!quote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef Moist het volgende:
Zeg, dan ga je toch lekker weg uit dit topic, sukkel.
Hehehehequote:Op maandag 11 april 2005 12:56 schreef diep-in-de-war het volgende:
je hebt het verkut man, je had haar eerder onder je duim moeten houden. als ze eenmaal naar zo'n kut school gaat word het meteen een hoer.
niet helemaal mee eens, mijn vriendin studeert fulltime en we hebben een dochtertje van bijna 2..quote:Op maandag 11 april 2005 11:13 schreef Girlysprite het volgende:
de reden waarom ze niet eerst kinderne kan nemen en dan studeren is omdat je niet goed kunt studeren met kinderen. Mijn moeder heeft nog cursussen latijn proberen te volgen met jonge kinderen...na een tijdje heeft ze deze moeten afzeggen en stoppen. Is gewoon geen doen.
de keuze is dan simpel. ze gaat wel of niet studeren, er is geen tussenweg. en dat ze voor haar studie kiest, groot gelijk heeft ze. als iemand bij mij probeerde door te drukken dat ik mijn droom most opgeven voor een winkelbaan dan zou ik ook gaan schelden.
Met name door deze opmerking geloof ik er ook niks meer van.....quote:Op zondag 10 april 2005 19:51 schreef Moist het volgende:
Daar gaat t niet om. Liefde moet van twee kanten komen, niet alleen van mijn kant.
Gelukkig maar, dan kan hij zichzelf iig niet nog harder de grond in boren. Weten wanneer je jezelf genoeg hebt gemarteld is ook een positieve eigenschapquote:Op maandag 11 april 2005 21:40 schreef Sylvana het volgende:
volgens mij durft de TS niet meer te reageren
als ze gaat studeren, kan ze echt nog wel een relatie met je hebben hoor..quote:Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, maar het is wél onze relatie waar ze besluiten over maakt.
quote:Op zondag 10 april 2005 14:16 schreef Henkmanz het volgende:.
Als je later groot bent snap je waarom mensen hier zo reageren.
Da's te moeilijk voor hem denk ik, anders waren er ook geen 3 topics nodig.... en nóg ziet hij niet in dat het écht aan hem ligt!quote:
Ik kan me de scheldkanonnade goed voorstellen bij elke reactie die ik van je lees. Het is dus nu uit las ik in een ander topic. Rot voor je, maar jammer dat je haar de schuld geeft in plaats van een keer naar jezelf te kijken hè!quote:Op zondag 10 april 2005 19:51 schreef Moist het volgende:
Daar gaat t niet om. Liefde moet van twee kanten komen, niet alleen van mijn kant.
Tuurlijk wel. Als je haar de keuze geeft kan ze niet kiezen, op het moment dat je haar sterk aanraadt optie A te kiezen kiest ze optie B. Dus gewoon de verkeerde aanradenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:26 schreef sweetgirly het volgende:
Geef een vrouw een keus of twee opties, en ze zal kiezen, maar niet wat jij wilt.
Soms dan.
Hehe shit, jij bent achter het geheim gekomen, had ik nu maar mijn mond gehoudenquote:Op dinsdag 12 april 2005 22:32 schreef HenryHill het volgende:
Tuurlijk wel. Als je haar de keuze geeft kan ze niet kiezen, op het moment dat je haar sterk aanraadt optie A te kiezen kiest ze optie B. Dus gewoon de verkeerde aanraden![]()
Idd. De TS moet soapseries gaan schrijven.quote:Op dinsdag 12 april 2005 22:32 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Als je haar de keuze geeft kan ze niet kiezen, op het moment dat je haar sterk aanraadt optie A te kiezen kiest ze optie B. Dus gewoon de verkeerde aanraden![]()
Vrouwen![]()
Oh, en OT:
We worden hier met z'n allen zwaar voor de gek gehouden. Mensen met zo'n laag IQ als TS bestaan nl. niet, die hebben tegen deze leeftijd wel voor een dodelijk ongeluk gezorgd. Dus het is een troll.
Maar wel een leuke
LOLquote:Op woensdag 13 april 2005 14:44 schreef diep-in-de-war het volgende:
een vrouw hoort toch ook gewoon de man te gehoorzamen. man dat gebeurt al van vroeger af aan, daar moet je niks aan veranderen daar komt alleen maar narigheid van.
Precies! En die burqa`s moeten ook aan he!quote:Op woensdag 13 april 2005 14:44 schreef diep-in-de-war het volgende:
een vrouw hoort toch ook gewoon de man te gehoorzamen. man dat gebeurt al van vroeger af aan, daar moet je niks aan veranderen daar komt alleen maar narigheid van.
En laat je snor staan! Dan kijkt er ook geen andere man naar je!quote:Op woensdag 13 april 2005 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Precies! En die burqa`s moeten ook aan he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |