Nee, maar het is wél onze relatie waar ze besluiten over maakt.quote:Op zondag 10 april 2005 13:28 schreef ioor het volgende:
, dat jij van het werken bent wil toch niet zeggen dat zij dat ook maar moet doen?
nee het is haar eigen leven waar ze besluiten over neemtquote:Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, maar het is wél onze relatie waar ze besluiten over maakt.
Dat doe jij toch ook? Jij hebt kennelijk besloten dat studeren niet tot de mogelijkheden behoort, maar werken en kinderen maken wel. Wist zij dat wel?quote:Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, maar het is wél onze relatie waar ze besluiten over maakt.
Is het jouw vriendin niet. Heb je te dicht bij hoogspanningslijnen gewoond?quote:Als je vriendin jou voor het blok zet...
Ah! Het is een reeks!quote:Op zondag 10 april 2005 13:33 schreef Thisbe het volgende:
Hier had ik op gewacht! Ze reageert precies zoals iedereen al voorspelde in die twee topics die hierover liepen.
quote:Op zondag 10 april 2005 13:33 schreef Thisbe het volgende:
Hier had ik op gewacht! Ze reageert precies zoals iedereen al voorspelde in die twee topics die hierover liepen. Die vriendin van jou![]()
Tijd om naar het singles-topic te komen. Ik waarschuw je wel: er zitten daar alleen maar luie studenten die niet van plan zijn om voor hun 30ste te gaan afstuderen. Dus jong baren zit er niet in! Neuken wel natuurlijk![]()
Heeft iemand wat linkjes, voor de beeldvorming?quote:
Wat ben jij dan aan het doen? Jij zet haar toch ook voor het blok?quote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef Moist het volgende:
Maar een relatie is toch overleggen en communiceren, niet voor het blok zetten van de ander? Dat is toch geen liefde..?
http://forum.fok.nl/user/history/48732quote:Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heeft iemand wat linkjes, voor de beeldvorming?
Mijn vriendin wil studeren en ik niet. Probleem dusquote:Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
Heeft iemand wat linkjes, voor de beeldvorming?
Ze zoekt naar mogelijkheden om zo lang mogelijk in het buitenland te kunnen gaan studerenquote:Op zondag 10 april 2005 13:40 schreef Megumi het volgende:
Jammer ze heeft je dus nog niet gedumpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |