Luister, ik heb vier jaar in deze relatie geïnvesteerd. Dat gooi je niet zomaar weg (al is zij nu heel hard op weg om t wel te doen)quote:Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef Tajno het volgende:
OMG kleine tip; zoek een andere vriendin en accepteer haar niet eerder dan dat ze met alle papieren van de fertiliteitsartsen komt zodat je zeker weet dat ze vruchtbaar is!
Man, je hebt 4 jaar lang lol gehad en lekker kunnen neuken. Wat nou investeren?quote:Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef Moist het volgende:
[..]
Luister, ik heb vier jaar in deze relatie geïnvesteerd. Dat gooi je niet zomaar weg (al is zij nu heel hard op weg om t wel te doen)
hum, het is toch jij die de relatie wil opgeven, omdat je haar droom om te gaan studeren ontzegt.quote:Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef Moist het volgende:
[..]
Luister, ik heb vier jaar in deze relatie geïnvesteerd. Dat gooi je niet zomaar weg (al is zij nu heel hard op weg om t wel te doen)
Tja, zij is nu hard bezig om de zaken te heroverwegen. Zij wil zoals ieder ander gelukkig worden in het leven. Als dit betekent dat ze vier jaar heeft weggegooid maar zicht heeft op tig jaren geluk, zal haar keuze niet moeilijk zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef Moist het volgende:
[..]
importeer anders zo'n thais mokkel, die zijn wel lekker volgzaamquote:Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef Moist het volgende:
[..]
Dude,quote:Op zondag 10 april 2005 14:41 schreef Golgo13 het volgende:
Moist, hoe oud ben je als ik vragen mag?
E n als ik het goed be-
G rijp wil je jezelf en je vriendin
O nderhouden door in een winkel met cd's te werken?
I k ga niet nog een keer herhalen wat de mensen voor mij al de hele tijd zeggen, maar ik denk wel dat je S lim genoeg bent om
T e kunnen raden wat ik ervan denk.....
!![]()
Lees de eerste letters van elke regel van boven naar benedenquote:Op zondag 10 april 2005 14:45 schreef anima het volgende:
[..]
Dude,
jij typt nog irritanter dan Baukel met je spaties na een hoofdletter
Ideaal voor een regenachtige zondagmiddagquote:Op zondag 10 april 2005 14:48 schreef JoeyT het volgende:
Snap niet dat jullie hier zo op in gaan. Duidelijk onzin topics...
Liefde is communiceren en samen beslissingen maken, ja, tot een bepaald punt. Maar liefde, is ook je eigen principes laten varen om de ander zijn geluk. Je moet ook je eigen vrijheid behouden om dingen te doen, die jij wil doen. Jij werkt toch ook, omdat jij dat wil? Als je haar verbied om te gaan studeren, en dat is wat ze echt wil.. dan is dat toch ook geen echte liefde? Jij wil haar toch gelukkig zien?quote:Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef Moist het volgende:
Ze wil graag studeren. Ik ben meer van lekker werken en aan de toekomst bouwen. We willen 2 kinderen. Maar ze is nu 20 en na haar studie is ze veel ouder. En dan kunnen we ook niet bouwen aan onze toekomst, omdat ze dan weg is de hele tijd. Het leek me dat we dat toch op zijn minst even kunnen overleggen. Dat is toch geen liefde..?
Dus jij wilt haar levensgeluk in de weg staan, omdat jij denkt te kunnen bepalen wat het beste voor haar is en omdat je haar dan minder gaat zien. Jezus zeg, grow up! Egoistisch en kinderachtig is het.quote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
Hoe dom en kortzichtig kan je zijn! Ik was al lang weggeweest! Zoiets gun je je vriendin toch, gunnen is niet eens het goede woord, ze bepaalt toch zelf hoe zij haar leven wil inrichten? Arm schaap, ik hoop dat ze snel inziet wat voor bekrompen visie jij erop nahoudt!quote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.
Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
da's niet helemaal gelukt.quote:Op zondag 10 april 2005 14:46 schreef Golgo13 het volgende:
[..]
Lees de eerste letters van elke regel van boven naar beneden![]()
Is het wel eens in je opgekomen dat je niet alleen gaat studeren om het financieel beter te krijgen? Natuurlijk speelt dat wel een grote rol, maar daarnaast spelen zaken als er wijzer van worden, een leukere baan krijgen en gewoon PLEZIER IN EEN STUDIE hebben ook een rol. Waarom wil jij niet wachten? waarom meot je op je 20e kinderen krijgen? Ik hoop echt dat ze je verlaat, want een meisje dat een geneeskunde studie aankan kan wel iets beters krijgen dan een proleet als jij.quote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.
Ja, megoisme is de bron van alle kwaad!quote:
Ach, dat komt wel als ze gaat studeren en ze doorheeft dat er ook fatsoenlijke kerels zijn die vrouwen wel als volwaardig mens behandelen en die wel van plan zijn zichzelf te ontwikkelen.quote:Op zondag 10 april 2005 17:03 schreef Angeles het volgende:
Ha, fijn, gerechtigheid.
Jammer dat ze het niet meteen heeft uitgemaakt.
Vroeger kon dat ook nog..... Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen als jij bestaan zeg! Moet je voorstellen: als zij gestudeerd heeft en een goeie baan krijgt mag jij de hele dag op je gat zitten of zorgen voor de kids die ze er ook nog eventjes uitwerptquote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook.
Respect zit ook in anderen niet voor het blok zetten. Ik heb net 3 uur met haar aan de telefoon gezeten en heb haar duidelijk gemaakt dat wat zij doet niet kan. Begon ze ineens te schelden dat ik een klootzak was en nog meer lelijke dingen. Dat noemt ze communiceren..quote:Op zondag 10 april 2005 15:38 schreef Wolkje het volgende:
Ik ga het nog eens vragen![]()
Ts, reageer eens op mijn "respect voor elkaars keuzes is een van de belangrijkste dingen in een relatie m.i.", jij denkt daar duidelijk heel anders over he? en " luister(de) je weleens naar haar wensen, gevoelens, emoties?"
(uit het eerste topic, nog)
Sorry hoor, maar ik geloof er niets meer van. TS lult maar wat, geen weldenkend mens praat zo.quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Moist het volgende:
[..]
Respect zit ook in anderen niet voor het blok zetten. Ik heb net 3 uur met haar aan de telefoon gezeten en heb haar duidelijk gemaakt dat wat zij doet niet kan. Begon ze ineens te schelden dat ik een klootzak was en nog meer lelijke dingen. Dat noemt ze communiceren..
jammer dat er geen automatische leugendetector op fok zit, als iemand dan iets post wat niet klopt dat er dan bij komt te staan dat het gelogen is ofzoquote:Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef ioko het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik geloof er niets meer van. TS lult maar wat, geen weldenkend mens praat zo.![]()
jij bent degene die haar voor het blok zet, niet andersom.quote:Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Moist het volgende:
Respect zit ook in anderen niet voor het blok zetten.
Bah logisch dat ze je verrot scheld jij bent echt een loserquote:Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef Moist het volgende:
Zeg, dan ga je toch lekker weg uit dit topic, sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |