abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2005 @ 14:33:55 #52
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26122112
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:24 schreef Tajno het volgende:
OMG kleine tip; zoek een andere vriendin en accepteer haar niet eerder dan dat ze met alle papieren van de fertiliteitsartsen komt zodat je zeker weet dat ze vruchtbaar is!
Luister, ik heb vier jaar in deze relatie geïnvesteerd. Dat gooi je niet zomaar weg (al is zij nu heel hard op weg om t wel te doen)
Nee, de stoep warm houden, dát heeft zin!
pi_26122167
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:33 schreef Moist het volgende:

[..]

Luister, ik heb vier jaar in deze relatie geïnvesteerd. Dat gooi je niet zomaar weg (al is zij nu heel hard op weg om t wel te doen)
Man, je hebt 4 jaar lang lol gehad en lekker kunnen neuken. Wat nou investeren?

Als er iemand wil investeren in jullie toekomst is het je vriendin, en dan ga jij haar dwingen de rest van haar leven Babi Pang te serveren?

Big dick.
pi_26122175
quote:

[..]

hum, het is toch jij die de relatie wil opgeven, omdat je haar droom om te gaan studeren ontzegt.

een studie zou toch niet in de weg van een relatie moeten staan .

soit, ik zou nooit zo'n ongediplomeerde randmongool als jij als partner willen.
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26122233
quote:

[..]

Tja, zij is nu hard bezig om de zaken te heroverwegen. Zij wil zoals ieder ander gelukkig worden in het leven. Als dit betekent dat ze vier jaar heeft weggegooid maar zicht heeft op tig jaren geluk, zal haar keuze niet moeilijk zijn.
pi_26122283
Laat haar dit topic anders ff lezen, misschien wil ze je dan begrijpen
Ik ga incognito door het leven..........
pi_26122307
quote:

[..]

importeer anders zo'n thais mokkel, die zijn wel lekker volgzaam
  zondag 10 april 2005 @ 14:41:57 #58
58340 Golgo13
de huurmoordenaar
pi_26122318
Moist, hoe oud ben je als ik vragen mag?

En als ik het goed be-
Grijp wil je jezelf en je vriendin
Onderhouden door in een winkel met cd's te werken?
Ik ga niet nog een keer herhalen wat de men-
Sen voor mij al de hele tijd zeggen, maar ik denk wel dat je slim genoeg bent om
Te kunnen raden wat ik ervan denk.....

!

ik breek je.
pi_26122356
of zet een contact advertentie

gezocht: vruchtbare schoonmaakster met maximaal vmbo en voorkeur voor burgelullen
pi_26122369
Jah TS na het lezen van al die reacties gaat er nou geen lichtje branden ofzo
  zondag 10 april 2005 @ 14:44:42 #61
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_26122388
Dit moet wel een grap zijn.
  zondag 10 april 2005 @ 14:45:33 #62
101884 PeRi
Allons-y!
pi_26122411
Jij bent eerlijk gezegd degene die haar voor het blok zet, jij vraagt je af of dat wat jullie hebben liefde is? Dat ze nog niet weg is bij je, dát is toch wel liefde.
(Al zou ik haar persoonlijk een mep willen verkopen, dat ze nog niet weg is bij je.. )
Whatever I want.
  zondag 10 april 2005 @ 14:45:35 #63
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_26122412
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:41 schreef Golgo13 het volgende:
Moist, hoe oud ben je als ik vragen mag?

E n als ik het goed be-
G rijp wil je jezelf en je vriendin
O nderhouden door in een winkel met cd's te werken?
I k ga niet nog een keer herhalen wat de mensen voor mij al de hele tijd zeggen, maar ik denk wel dat je S lim genoeg bent om
T e kunnen raden wat ik ervan denk.....

!

Dude,

jij typt nog irritanter dan Baukel met je spaties na een hoofdletter
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
  zondag 10 april 2005 @ 14:46:51 #64
58340 Golgo13
de huurmoordenaar
pi_26122446
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:45 schreef anima het volgende:

[..]

Dude,

jij typt nog irritanter dan Baukel met je spaties na een hoofdletter
Lees de eerste letters van elke regel van boven naar beneden
ik breek je.
  zondag 10 april 2005 @ 14:48:07 #65
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_26122471
Snap niet dat jullie hier zo op in gaan. Duidelijk onzin topics...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_26122555
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:48 schreef JoeyT het volgende:
Snap niet dat jullie hier zo op in gaan. Duidelijk onzin topics...
Ideaal voor een regenachtige zondagmiddag
pi_26122558
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:19 schreef Moist het volgende:
Ze wil graag studeren. Ik ben meer van lekker werken en aan de toekomst bouwen. We willen 2 kinderen. Maar ze is nu 20 en na haar studie is ze veel ouder. En dan kunnen we ook niet bouwen aan onze toekomst, omdat ze dan weg is de hele tijd. Het leek me dat we dat toch op zijn minst even kunnen overleggen. Dat is toch geen liefde..?
Liefde is communiceren en samen beslissingen maken, ja, tot een bepaald punt. Maar liefde, is ook je eigen principes laten varen om de ander zijn geluk. Je moet ook je eigen vrijheid behouden om dingen te doen, die jij wil doen. Jij werkt toch ook, omdat jij dat wil? Als je haar verbied om te gaan studeren, en dat is wat ze echt wil.. dan is dat toch ook geen echte liefde? Jij wil haar toch gelukkig zien?
En dan nog, dan is ze na dr studie 24. Dan heb je toch tijd zat om kinderen te maken?

Mijn zus heeft op dr 31ste pas een kindje gekregen.. tsja dat is wat aan de oudere kant, maar wat maakt het uit? Ze heeft wel gestudeerd, een topbaan, goed salaris en veel promotie gemaakt. Een goede basis voor als je kindjes wil. Denk je, dat jullie die ook hebben als je nu al kinderen gaat maken?
Delivered without an information leaflet
pi_26122643
Tis toch in de hedendaagse maatschappij normaal dat ja carriere hoog in het vaandel staat. Dan krijg je automatisch idd kinderen op latere leeftijd.
  zondag 10 april 2005 @ 14:57:05 #69
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_26122744
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
Dus jij wilt haar levensgeluk in de weg staan, omdat jij denkt te kunnen bepalen wat het beste voor haar is en omdat je haar dan minder gaat zien. Jezus zeg, grow up! Egoistisch en kinderachtig is het.

Je zou ook trots op d'r kunnen zijn ofzo. Tis maar een idee...
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_26122896
"of zij mij wel verdiend"

ik snap werkelijk niet hoe kortzichtig je hierin kunt zijn, je zou trots moeten zijn datzij een droom heeft en die wilt nastreven. Moet zij dat opgeven omdat jij het gewoon niet wilt?

belachelijk
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_26122925
Wat moet zo'n intelligente meid toch met zo'n zak hooi als ts. Wat een stomme klootzak is dat zeg. Het is geen kasplantje waar je over kan beschikken die vriendin van je.
Toch snap ik wel waar ts bang voor is...zijn vriendin gaat waarschijnlijk andere intelligente en veel interessantere mensen tegenkomen dan ts en dan is hij haar kwijt.
Geloven is zeker weten dat je het niet weet.
Geloven maakt meer kapot dan je lief is.
Vloeken is aangeleerd...geloven ook.
pi_26123054
Ik lees TS; je vriendin is nu 20 - 4 jaar relatie neucken pardon = 16
Soms weet je dan al wat je wilt, maar vaak nog niet. Dus laat haar lekker studeren en pas je plan aan zodat jullie ALLEBEI gelukkig worden/blijven. Kwestie van geven en nemen je hebt er straks zelf ook voordeel van. Alletwee hebben jullie nog behoorlijk wat tijd nodig om volwassen te worden en mijn gevoel zegt dat jij op dat vlak nog het meeste te leren hebt. Als mijn kerel zo tegen me deed liet ik hem alle hoeken van de kamer zien.
pi_26123276
Ik vind dat je een hele rare gedachtekronkel hebt. Je zou je vriendin moeten stimuleren en haar steunen in het volgen van die studie. Als ze iets graag wil doen dan moet je daarbij naast haar staan. Het is toch absurd dat jij een beetje gaat uitmaken hoe haar leven er uit gaat zien? Ga je haar later ook vertellen welk werk ze wel of niet mag doen?
I like pie.
pi_26123598
TS:

Jij hebt het er de hele tijd over dat je vind dat je dingen moet kunnen overleggen in de relatie, maar ik heb toch het idee dat het jou niet om overleggen gaat maar om doordrukken! En dan wel vanuit jouw kant!

Als ik het allemaal zo lees dan vind jij dus dat zij jou voor het blok zet, maar het is andersom ook zo. Jij zegt in feite dat jij jullie relatie precies volgens jouw planning wil laten verlopen en dat zij dingen die dat in de war schoppen dus niet mag doen (zoals een studie). Zij vind dat jij zelf mag weten of jij gaat werken of gaat studeren, maar mag zij die keuze niet zelf maken dan?

Ik denk dat jij hier de egoistische in de relatie bent en dat zij zichzelf verdedigt door jou voor het blok te zetten! Ik vind het heel goed van haar dat ze voor haar eigen belangen op komt.

Ik zou er eerlijk gezegd echt NIET tegenkunnen om een realtie te hebben met iemand die zijn hele leven al heeft uitgestippeld en (BELANGRIJKER) die van mij OOK. Nee echt... kijk uit, want je verstikt haar!
  zondag 10 april 2005 @ 15:31:22 #75
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_26123600
Briljante kloon
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_26123737
Ik ga het nog eens vragen

Ts, reageer eens op mijn "respect voor elkaars keuzes is een van de belangrijkste dingen in een relatie m.i.", jij denkt daar duidelijk heel anders over he? en " luister(de) je weleens naar haar wensen, gevoelens, emoties?"
(uit het eerste topic, nog)
pi_26123844
quote:

[..]

Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.

Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
Hoe dom en kortzichtig kan je zijn! Ik was al lang weggeweest! Zoiets gun je je vriendin toch, gunnen is niet eens het goede woord, ze bepaalt toch zelf hoe zij haar leven wil inrichten? Arm schaap, ik hoop dat ze snel inziet wat voor bekrompen visie jij erop nahoudt!
Brave meisjes gaan naar de hemel, brutale meisjes komen overal
pi_26123851
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:46 schreef Golgo13 het volgende:

[..]

Lees de eerste letters van elke regel van boven naar beneden
da's niet helemaal gelukt.
pi_26123894
Misschien is TS wel bang, dat zijn vriendin verder gaat met haar leven.. in een andere omgeving komt en andere mensen leert kennen. Je kan mensen niet kleinhouden, wanneer de drang bestaat om zich door te ontwikkelen. Enkel egoistische mensen proberen hun 'eigen situatie' in stand te houden, weerstand noem ik dat. Trouwens 20 jaar haha.. hallo?!
You're Just Like An Angel
  zondag 10 april 2005 @ 15:58:45 #80
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_26124248
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:43 schreef Conflict het volgende:

[..]

da's niet helemaal gelukt.
Doe niet zo megoistisch
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  zondag 10 april 2005 @ 16:11:32 #81
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26124534
quote:

[..]

Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.
Is het wel eens in je opgekomen dat je niet alleen gaat studeren om het financieel beter te krijgen? Natuurlijk speelt dat wel een grote rol, maar daarnaast spelen zaken als er wijzer van worden, een leukere baan krijgen en gewoon PLEZIER IN EEN STUDIE hebben ook een rol. Waarom wil jij niet wachten? waarom meot je op je 20e kinderen krijgen? Ik hoop echt dat ze je verlaat, want een meisje dat een geneeskunde studie aankan kan wel iets beters krijgen dan een proleet als jij.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  zondag 10 april 2005 @ 16:21:48 #82
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_26124762
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Doe niet zo megoistisch
Ja, megoisme is de bron van alle kwaad!

Ik vind trouwens dat TS helemaal gelijk heeft.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_26124820
Doe het volgende:

Sluit deze relatie af en ga je eigen weg. zoek iemand die dezelfde toekomstverwachtingen heeft als jij.

of:

Ga verder met deze relatie en steun haar ALL THE WAY en voor de volle 100% in wat zij wil.

Er zijn geen andere opties!

BE A MAN FOR GODS SAKE
  zondag 10 april 2005 @ 16:38:10 #84
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26125118
Ik hoop nog steeds een beetje dat dit een grap is door een creatieve kloon. Maar ik begin langzaam te denken dat het wel eens echt kan zijn.....

TS: Ik heb zelden iemand zo koud en afstandelijk over een relatie horen praten, woorden als investeren, rekening houden, moeten, mijn end. Ik lees totaal niets van gevoel in je posts, waarin je positieve punten noemt, of aan haar belang denkt, of zelfs maar aangeeft dat je haar waardeerd. Je ziet haar meer als middel om gelukkig te worden, en in jou beeld zijn dat kinderen en hard werken zonder opleiding. Haal je kop eens uit het zand, en denk eens niet alleen aan jezelf !
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 10 april 2005 @ 16:44:02 #85
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_26125242
Studenten tijd is 1 van de mooiste dingen die je mee kan maken (imo). Erg veel nieuwe ervaringen en nieuwe mensen om te leren kennen. Dat gun je iemand toch wel?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_26125336
Was dit niet allemaal al besproken in dat eerdere lompe topic van je?
  zondag 10 april 2005 @ 16:53:22 #87
25797 Bolderbast
Nachoooooooooo
pi_26125418
ik snap die vriendin van TS niet, slim genoeg om geneeskunde te studeren, maar stom genoeg om met een suffe idioot als TS te gaan.....

echt wat een debiel niet normaal
Nobody fucks with The Jesus
  zondag 10 april 2005 @ 17:03:36 #88
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26125613
Ha, fijn, gerechtigheid.

Jammer dat ze het niet meteen heeft uitgemaakt. Misschien moet jij dat inderdaad maar doen, je zou haar een hoop ellende besparen, dit hele belachelijke incident zegt genoeg over hoe jij in het leven staat en hoeveel je een ander gunt.

Zelfs al zou ze gaan studeren, zelfs al zou jij inzien dat je haar toch niet kunt tegenhouden. Al die jaren een zure kop, nooit een complimentje als ze een goed cijfer heeft, nooit een vriendje dat trots is op wat ze bereikt, alleen maar gepruil en demotiverend gezeik.

Zoek gewoon een of ander meisje dat niet alleen niet wil studeren, maar dat het in alle opzichten okee vindt zich te onderwerpen aan haar vriend. Het gaat veel verder dan alleen het studeren als je je voor schut gezet voelt als je vriendin niet in alles jou je zin geeft.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_26125848
Waarom gaat iedereen hier zo op in, TS maakt gewoon een grap en jullie trappen er allemaal in.

Maar als ik ongelijk heb, dan is een relatie tussen TS en zijn vriendin volkomen onmogelijk door een te groot verschil in ambitie, ze hebben gewoon een verschillende visie, hoef je TS niet om aan te vallen.
Wel dat hij zijn visie opdringt aan zijn vriending natuurlijk.
Een heer met stijl
  zondag 10 april 2005 @ 17:18:07 #90
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_26125963
quote:
Op zondag 10 april 2005 17:03 schreef Angeles het volgende:
Ha, fijn, gerechtigheid.

Jammer dat ze het niet meteen heeft uitgemaakt.
Ach, dat komt wel als ze gaat studeren en ze doorheeft dat er ook fatsoenlijke kerels zijn die vrouwen wel als volwaardig mens behandelen en die wel van plan zijn zichzelf te ontwikkelen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zondag 10 april 2005 @ 17:19:09 #91
14934 Angeles
Verliefd!!
pi_26125990
Dat hij probeert om haar af te remmen omdat hij bang is dat ze hem ontgroeit, daar gaat het om.
Of het gaat of niet als zij gaat studeren en hij niet, dat zal de tijd leren, maar op deze manier gaat het zeker niet.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zondag 10 april 2005 @ 17:21:29 #92
107521 Furia
snoopy weer
pi_26126048
quote:

[..]

Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook.
Vroeger kon dat ook nog..... Ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen als jij bestaan zeg! Moet je voorstellen: als zij gestudeerd heeft en een goeie baan krijgt mag jij de hele dag op je gat zitten of zorgen voor de kids die ze er ook nog eventjes uitwerpt heb je dan geen heerlijk leven? Als je je zo als een onbehouwen boer blijft gedragen zal ze ook wel veel 'overuren' maken, dus heb je ook geen enkel probleem met eventuele niveauverschillen.
  zondag 10 april 2005 @ 18:56:53 #93
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26128387
quote:
Op zondag 10 april 2005 15:38 schreef Wolkje het volgende:
Ik ga het nog eens vragen

Ts, reageer eens op mijn "respect voor elkaars keuzes is een van de belangrijkste dingen in een relatie m.i.", jij denkt daar duidelijk heel anders over he? en " luister(de) je weleens naar haar wensen, gevoelens, emoties?"
(uit het eerste topic, nog)
Respect zit ook in anderen niet voor het blok zetten. Ik heb net 3 uur met haar aan de telefoon gezeten en heb haar duidelijk gemaakt dat wat zij doet niet kan. Begon ze ineens te schelden dat ik een klootzak was en nog meer lelijke dingen. Dat noemt ze communiceren..
  zondag 10 april 2005 @ 19:00:20 #94
85962 ioko
I Appear Missing
pi_26128498
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Moist het volgende:

[..]

Respect zit ook in anderen niet voor het blok zetten. Ik heb net 3 uur met haar aan de telefoon gezeten en heb haar duidelijk gemaakt dat wat zij doet niet kan. Begon ze ineens te schelden dat ik een klootzak was en nog meer lelijke dingen. Dat noemt ze communiceren..
Sorry hoor, maar ik geloof er niets meer van. TS lult maar wat, geen weldenkend mens praat zo.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  zondag 10 april 2005 @ 19:02:31 #95
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26128569
Zeg, dan ga je toch lekker weg uit dit topic, sukkel.
pi_26128598
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:00 schreef ioko het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik geloof er niets meer van. TS lult maar wat, geen weldenkend mens praat zo.
jammer dat er geen automatische leugendetector op fok zit, als iemand dan iets post wat niet klopt dat er dan bij komt te staan dat het gelogen is ofzo
pi_26128663
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:56 schreef Moist het volgende:
Respect zit ook in anderen niet voor het blok zetten.
jij bent degene die haar voor het blok zet, niet andersom.
Jij laat haar kiezen, of haar studie, of jou.
En het is nog wel haar leven.
Het is dat jullie al vier jaar met elkaar gingen, maar anders had je met: "Maar het is toch onze relatie" net het vriendje van mijn oud-beste vriendin kunnen zijn.. en dat is geen compliment, even voor de duidelijkheid
pi_26128693
GE-WEL-DIG dit topic!
Ik snap uberhaupt niet hoe jullie al 4 jaar bij elkaar kunnen zijn..
Somebody help me cause I'm falling
pi_26128953
Wat zou ik jouw vriendin graag vertellen dat ze 100% gelijk heeft en zich absoluut niet door jou moet laten omlullen!
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
  zondag 10 april 2005 @ 19:16:48 #100
25737 spookie
Banaantje?
pi_26128971
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:02 schreef Moist het volgende:
Zeg, dan ga je toch lekker weg uit dit topic, sukkel.
Bah logisch dat ze je verrot scheld jij bent echt een loser
oops ohh my ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')