nee het gaat over HAAR leven, jij bent maar een gedeelte van haar leven over de rest mag ze zelf bepalen. als jij echt van haar houdt dan laat je haar de keuzes maken waarvan zij gelukkig wordt en denk je niet alleen maar aan jezelf en aan je eigen toekomstbeeldquote:Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef Moist het volgende:
[..]
Nee, maar het is wél onze relatie waar ze besluiten over maakt.
Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.quote:Op zondag 10 april 2005 13:58 schreef nO_On het volgende:
Zoals ik ook al in het vorige topic vroeg....: Moist, weten je ouders en vrienden hiervan? Hoe je hierover denkt? Zo ja, wat vinden zij ervan?
En dat weet ze dus ookquote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten.
denk toch eens na man, het is toch zonde als iemand met een VWO diploma niet verder gaat studeren en gaat werken alleen maar omdat haar vriend dat wilt. dat is gewoon egoistisch en dat kan je niet eens van haar vragen. als je echt zo krom en egoistisch denkt kun je het inderdaad maar beter uitmaken dat is voor haar dan zeker het bestequote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.
Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
Damn als mijn vriend zoals jij wasquote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
[..]
Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.
Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
Een eierstokjequote:Op zondag 10 april 2005 13:42 schreef Botje96 het volgende:
Ongelooflijk. Je vriendin wil dolgraag haar Doctoraal Geneeskunde halen, wat ze misschien al van kindsaf aan wil en jij wilt daar, om het bot te zeggen, een stokje voor steken.
Ik weet niet of zij jou verdient, maar jij verdient haar in ieder geval absoluut niet. Wat ben jij een egoïstisch figuur zeg.quote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
[..]
Je vriendin zet je niet voor schut, dat doe je helemaal op eigen kracht.quote:Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:
Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |