abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 april 2005 @ 13:44:22 #26
33908 superpoedel
Niet zomaar een poedel
pi_26120981
Je vriendin heeft groot gelijk! Laat haar lekker studeren en genieten van het leven!! Jij zou een flinke schop onder je kont moeten krijgen!!
A workingclasshero is something to be
  zondag 10 april 2005 @ 13:44:37 #27
64387 ioor
be cool!
pi_26120987
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:29 schreef Moist het volgende:

[..]

Nee, maar het is wél onze relatie waar ze besluiten over maakt.
nee het gaat over HAAR leven, jij bent maar een gedeelte van haar leven over de rest mag ze zelf bepalen. als jij echt van haar houdt dan laat je haar de keuzes maken waarvan zij gelukkig wordt en denk je niet alleen maar aan jezelf en aan je eigen toekomstbeeld
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  zondag 10 april 2005 @ 13:48:04 #28
25737 spookie
Banaantje?
pi_26121058
Je bent wel egoïstisch eigenlijk waar ben je bang voor het is haar leven als zij wil studeren moet zij dat gewoon doen daar heb jij niks over te zeggen op zo'n manier ga je je vriendin kwijt raken als je dat wil moet je vooral zo door gaan
oops ohh my ...
  zondag 10 april 2005 @ 13:48:35 #29
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_26121067
OMG wat een korzichtige blik.
Laat haar fijn studeren
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
pi_26121195
Dat ze je nog een keus geeft.. Ik was allang vertrokken.
pi_26121283
Zoals ik ook al in het vorige topic vroeg....: Moist, weten je ouders en vrienden hiervan? Hoe je hierover denkt? Zo ja, wat vinden zij ervan?
pi_26121337
Hij kan 't niet hebben dat zij waarschijnlijk meer dan hem gaat verdienen
At least you'll never be a vegetable — even artichokes have hearts.
  zondag 10 april 2005 @ 14:03:10 #33
48732 Moist
denkt tenminste na
pi_26121395
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:58 schreef nO_On het volgende:
Zoals ik ook al in het vorige topic vroeg....: Moist, weten je ouders en vrienden hiervan? Hoe je hierover denkt? Zo ja, wat vinden zij ervan?
Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.

Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
Nee, de stoep warm houden, dát heeft zin!
pi_26121431
Moist, jji verdiend haar niet, niet andersom
  zondag 10 april 2005 @ 14:05:49 #35
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_26121449
Ach jee, jij weer.

Dump d'r maar. Lijkt me beter voor jou en (met name) voor haar.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_26121454
Leuke trol-serie.
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 10 april 2005 @ 14:07:17 #37
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26121481
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:03 schreef Moist het volgende:

Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten.
En dat weet ze dus ook .
Zit er voor jou niets anders op dan, terwijl zij haar horizon verbreedt, op zoek te gaan naar een meisje dat wel dociel jouw kinderen gaat baren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 10 april 2005 @ 14:07:54 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_26121497
Onogeloffelijk wat een bord voor je kop heb je TS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_26121503
Kijk, dat jij door je domheid zo egoïstisch bent is punt 1.
Maar dat je ouders het kennelijk met je eens zijn en hun 'schoondochter' ook niet stimuleren, is helemaaal belachelijk!
pi_26121530
Dus als ik het goed begrijp werkt een dokter niet hard met z'n vele overuren, het emotioneel zware beroep (familie inlichten bij overlijden, etc.), nachtwerk, zeer grote verantwoordelijkheden? Wordt wakker en laat je vriendin haar ideaal verwenzenlijken. Dat zij een beetje van deze verziekte wereld wil verbeteren door anderen belangeloos te helpen, is alleen maar mooi. Dat is weinig mensen gegeven.
  zondag 10 april 2005 @ 14:10:15 #41
64387 ioor
be cool!
pi_26121559
quote:

[..]

Ja mijn ouders weten er van. Ze zijn zelf ook harde werkers. Ze hebben niet gestudeerd maar hun leven was er niet minder om. Ze wilden bij elkaar zijn. Dat wil ik ook. Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.

Als zij zo nodig moet studeren moet zij het weten. Ik ga niet kiezen, ik ga er naarstig over nadenken of zij mij wel verdiend. Ze kwam niets te kort bij me en zal dat ook nooit komen. Maar om zo met onze relatie om te gaan, ik snap dat niet. Het doet pijn, maar ik ben nu nog veel kwaaier.
denk toch eens na man, het is toch zonde als iemand met een VWO diploma niet verder gaat studeren en gaat werken alleen maar omdat haar vriend dat wilt. dat is gewoon egoistisch en dat kan je niet eens van haar vragen. als je echt zo krom en egoistisch denkt kun je het inderdaad maar beter uitmaken dat is voor haar dan zeker het beste
hooooi postbode siemen wij vervelen ons dus jij moet iets verzinnen. maar ik heb geen tijd want ik moet werken daarom!
  zondag 10 april 2005 @ 14:12:46 #42
25737 spookie
Banaantje?
pi_26121623
quote:

[..]

Damn als mijn vriend zoals jij was had ik hem echt een rotschop gegeven

Mijn vriend zou alleen maar trots zijn op me als ik dat zou gaan doen hij is nu al trots op me met wat ik doe .
oops ohh my ...
pi_26121633
quote:
Op zondag 10 april 2005 13:42 schreef Botje96 het volgende:
Ongelooflijk. Je vriendin wil dolgraag haar Doctoraal Geneeskunde halen, wat ze misschien al van kindsaf aan wil en jij wilt daar, om het bot te zeggen, een stokje voor steken.
Een eierstokje
pi_26121635
Ze is pas 20 jaar...een studie zal geen 20 jaar duren...laat dr lekker studeren nu het nog kan allemaal...daarna kan je eens verder gaan kijken...
Jullie hebben nog alle tijd...ga jij lekker werken zij studeren en als ze klaar is kan je altijd nog denken aan kinderen en trouwen enz enz...

Rustig aan
pi_26121664
quote:
Op zondag 10 april 2005 14:12 schreef thaleia het volgende:

[..]

Een eierstokje
Twee stokjes dus
pi_26121672
Met een volledige werkweek ben je minder thuis dan met een studie.
pi_26121691
quote:

[..]

Ik weet niet of zij jou verdient, maar jij verdient haar in ieder geval absoluut niet. Wat ben jij een egoïstisch figuur zeg.

Laat haar gewoon gaan studeren. Ze is geen 50+ als ze klaar is met haar studie, dus kinderen krijgen moet makkelijk kunnen en anders moeten jullie het uitmaken en kan jij een leuke 'anita' waar jij qua niveau niet al te veel van verschilt. De laatste optie lijkt me het beste voor jullie allebei overigens.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_26121713
.

Als je later groot bent snap je waarom mensen hier zo reageren.
pi_26121900
OMG kleine tip; zoek een andere vriendin en accepteer haar niet eerder dan dat ze met alle papieren van de fertiliteitsartsen komt zodat je zeker weet dat ze vruchtbaar is!
  zondag 10 april 2005 @ 14:26:21 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_26121940
quote:
Maar dat ze me gewoon voor schut zet is schandalig.
Je vriendin zet je niet voor schut, dat doe je helemaal op eigen kracht.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')