quote:Op zondag 10 april 2005 08:57 schreef Sugar het volgende:
Renzell meldde dit in het vorige deel:
STRUIKJE KOMT ERAAN!!!![]()
M@x wenst jullie zo te zien een lang en gelukkig leven toequote:Op zondag 10 april 2005 10:14 schreef m@x het volgende:
stond net Kai's poepluier te verschonen en bedacht me dat jij dat morgen waarschijnlijk bij struikje ook doet![]()
quote:Op zondag 10 april 2005 10:59 schreef Saffier het volgende:
waar staat nou toch de perssmiley?
| 1 | :% |
Edit: Heb het gevonden!!quote:Op zondag 10 april 2005 19:13 schreef Djeez het volgende:
Nog ff een vraagje van Ingrid tussendoor. Is het beter om na het overgeven gelijk je tanden te poetsen of is het beter nog even te wachten ?
Ja vinnik ook. Maar ik heb vaak gehoord (ook hier) dat het een goed teken is. Vanmiddag was het echt blegh! Maar ja, ga zo naar bedje toe en dan is morgen alles hopelijk weer goed. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zó misselijk kon zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 21:59 schreef Beaker het volgende:Succes Renzell
Ingrid, balen dat je nu al zo beroerd bent
Ja hoor,hier is het rustig, wel last van harde buiken maar doet niet echt pijn, alleen ongemakkelijk.quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef miss_dynastie het volgende:
Snake, hoe is het bij jou, rustig nog?
Wat een leuke smiley Snoopyquote:
Met mij gaat het goed. Ben nog wel misselijk de hele dag door, maar niet zo erg als gisteren. Mijn buik is sinds gisteren wel enorm opgezet. Heb zin in morgen! Wel spannend hoor! We gaan er vanuit dat we een mooi knipperend hartje zien, aangezien ik verder geen bloedverlies heb gehad en ook geen krampen. Moet wel lang wachten, ben pas om 14.45 aan de beurt.quote:
dank je wel, we zijn er zelf ook echt heel blij mee, bed staat al omhoog en alles is klaar.quote:Op maandag 11 april 2005 14:57 schreef melonovy het volgende:
Snake, je mag thuis bevallen, heerlijk dat je deze dag hebt gebreikt meid, wat een mijlpaal! Nou snakebaby, je hebt het gehoord, je mag komen van mama!!
Dank je!quote:Op maandag 11 april 2005 22:30 schreef livelink het volgende:
Ingrid, alvast heel veel geluk gewenst voor morgen. Zal spannend worden, maar ik heb er alle vertrouwen in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |