abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26176688
quote:
Voor Smit, Van der Schaaf, Fehér, Sibon, Ten Rouwelaar en Wilson gaat het doek nu echt wel vallen hoor.
Was de situatie voor Smit, Van der Schaaf, Ten Rouwelaar en Wilson dan wezenlijk anders vorige zomer?(of de zomer van 2003?) En waarom zouden ze nu wel verkocht of weg gegeven kunnen worden? De enige manier om voorgoed van dat soort spelers af te komen is waarschijnlijk als hun contract af loopt

Sibon en Feher verdienen bij PSV goed dus die zullen echt niet kunnen vertrekken zonder dat PSV flink wat water bij de wijn doet

[ Bericht 8% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 12-04-2005 18:54:45 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26176792
Ik hoorde dat Faber helaas geen assistent wordt van Vloet bij Sparta omdat hij nog geen papieren heeft al zou ik hem nog liever als een specifieke trainer zien voor de verdediging van de jeugd en het eerste.

Vooral dat gezicht van Van Bommel spreekt boekdelen op de foto
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26176955
PSV .

Bosvelt hoeft van mij ook niet .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_26178532
quote:
Hiddink had succes PSV nooit verwacht
Door Frans van den Nieuwenhof

Guus Hiddink draait er niet omheen. „Wie me in augustus had verteld dat we nu nog op drie fronten actief zouden zijn, had elke weddenschap van me gewonnen." Hij vindt dat het seizoen 'wonderwel' goed verloopt, maar wil meer dan tot nu toe bereikt is. Morgenavond stap één: Olympique Lyon moet verslagen worden.

EINDHOVEN - Guus Hiddink is, meer dan wie ook, een ombouwtrainer. Hij bewees het in 1998 met het Nederlands elftal, dat na een desastreus EK in Engeland bijna wereldkampioen werd in Frankrijk. In 2002 deed hij hetzelfde met Zuid-Korea. En er is natuurlijk de eeuwige herinnering aan 1988, toen PSV na het vertrek van Ruud Gullit een paar weken in zak en as zat en met veel machtsvertoon uit de as herrees. Hij ziet de analogie wel met toen. Maar kent ook de schaduwzijden van zijn loopbaan. In Valencia werkte het niet. „Daar was Mijatovic met één miljoen dollar mijn duurste aankoop." En ook bij Real Madrid liep het fout. „Daar kreeg ik een sigarendoosje toegestopt met achterop de gewenste opstelling. Uiteraard moest de zoon van de voorzitter (Fernando Sanz) een plaatsje krijgen. Dan kun je twee dingen doen: je leven veilig stellen of je zelfrespect behouden." Hiddink kent als geen ander de wetten van de topsport. „Als ik toen had gekozen voor de zoon van de voorzitter was mijn strot eraf gebeten door de bloedhonden die elke selectie kent. Zo werkt het gewoon in de top: als ze bloed zien, bijten ze." Hij wil er maar mee zeggen: de trainer en de club moeten wel hetzelfde nastreven om tot succes te kunnen komen. „Om te presteren heb je autonomie nodig. En de macht om tegenwerkende krachten te elimineren. Dat lukte bij Madrid niet meer. Maar ik ben nooit een trainer geweest die wilde overleven om te kunnen eten." Hiddink zegt het niet hardop, maar zo denkt hij nog steeds. Bij PSV heeft hij 'in kleine kring' de optimale steun van zijn assistenten. Verderop is er de eeuwige discussie over hoe het verder moet in de toekomst. Hij wil, en het is de trainer eigen, altijd net iets meer dan de mannen die zeggen op de centen te passen. Je zou denken dat die mannen, leden van de Raad van Commissarissen, nu gemakkelijker meegaan in de ambities van hun trainer en financieel wat meer mogelijk maken. Zover is het nog niet. Toch: het bewijs ligt er weer. Het elftal van nu was in augustus nog 'een ruwe klomp klei', zoals Hiddink het toen noemde. „Ik had er geen idee van hoever het team zou kunnen reiken. Ik wist wel dat we in potentie kwaliteit voorhanden hadden, maar dat we nu behoren tot de top acht van Europa is op zich een schitterende prestatie. Dat mag weer niet leiden tot een houding van tevredenheid. We proberen nóg een keer te verrassen. Dit is niet de finale. De finale is de finale." Hij vindt dat het 'wonderwel goed' in elkaar is geboetseerd. „Het is een combinatie van factoren die ons zover gebracht heeft. Maar in algemene zin geldt: er heerst een sterke drang om te presteren. Bij iedereen." Die drang maakt dat de trein voortraast. Geen speler stapt eruit, blessures en pijntjes zijn zeldzaam. „Niemand wil nu afhaken", weet Hiddink. Succes is de beste doping. Bovendien is PSV een 'dark horse' in Europa. Zo'n ploeg waar het, in psychologisch opzicht, moeilijk is om tegen te spelen. Winnen is normaal voor de groten der aarde en dus ligt de afgang om de hoek. Nu stilzitten is het begin van het einde, vindt Hiddink. PSV geldt internationaal weer als 'de club waar je als speler verder kunt komen'. Die reputatie moet PSV uitbouwen en versterken. Hiddink wil straks 'weer iets fris brengen'. De strijd in zijn eigen woorden: „Ik wil wat meer risico's nemen, zij letten wat meer op de centen." Hiddink is er voorstander van om schulden uit het verleden mondjesmaat weg te werken, de Commissarissen gaan liever wat rigoureuzer te werk. De signalen die hij afgeeft, zijn subtiel. „Ik wil niet dat we als op de borst trommelende gorilla's uit het bos komen."
Mooie quote over Real
quote:
'Olympique vindt PSV maar afbraakploeg'

12/4/2005 10:59

Dat PSV er vorige week in Stade Gerland met een gelijkspel vandoor ging, en belangrijker nog met een o zo waardevol uitdoelpunt, zit alles wat Olympique Lyon aanhangt nog steeds niet lekker. In een interview met de Franse sportkrant L'Équipe kijken de betrokkenen vooral zuur terug op de heenwedstrijd in de kwartfinale van de Champions League.
'Eindhoven speelt om het spel van de tegenstander te vernietigen', meent voorzitter Jean-Michel Aulas. 'Hun doelpunt was zeer fortuinlijk, ze hebben niet veel laten zien.' Aulas is dan ook niet bang dat het in de return opnieuw misgaat met zijn ploeg. 'Onze spelers hebben gezien dat ze beter waren dan PSV. Ze troffen mensen tegenover zich die ze voetbaltechnisch niet konden verontrusten, maar alleen op fysiek en tactisch gebied problemen bezorgden. Dat zijn dingen die controleerbaar zijn in de return woensdag.'

Florent Malouda, de aanvaller die voor Lyon scoorde tegen PSV, is eveneens overtuigd maar iets minder stellig dan zijn voorzitter. 'Een uur lang kon PSV maar moeilijk volgen. Ze hebben het zelden zo lastig gehad. Achterin hadden we alles goed voor elkaar, zelfs bij hun doelpunt. Ze hebben geen indruk gemaakt met hun spel. Maar hun efficiëntie en heldere aanpak is opmerkelijk.'
Ophangen in de kleedkamer dat artikel en ben ik de enige die de gelijkenis ziet met de uitspraken van Van Bommel en Brufggink na Anderlecht - PSV?
pi_26178914
Diego, had je nog wat aan die rugnummers?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26179136
Zoals ik al vermeldde, is vandaag naar buiten gebracht dat er grote transfers aan gaan komen in de zomerstop.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26179179
Uiterst gewaagd was dat ook!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26179419
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:24 schreef methodmich het volgende:
Uiterst gewaagd was dat ook!!
Dat heeft niks met gewaagd te maken. Dat is namelijk een feit. Net zoals het een feit is dat Zenden binnenkort om de tafel gaat zitten met een PSV-afvaardiging voor de zogenaamde 'eerste gesprekken' .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:35:34 #209
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26179461
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:22 schreef cultheld het volgende:
Zoals ik al vermeldde, is vandaag naar buiten gebracht dat er grote transfers aan gaan komen in de zomerstop.
Welke media heeft er gezegd dat er "een grote transfer" aan gaat komen dan? Het Telegraaf artikel zegt daar niks over. klik .
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26179510
De CL-miljoenen worden geïnvesteerd in nieuwe spelers. Daarnaast gaat er gesaneerd worden, dus reken maar op een miljoen of 14 á 15. Daar komen nog eventuele verkopen bij, dus reken er maar op dat daar een grote transfer bij zal zitten. Overigens moet je niet aan een Ronaldinho denken als ik het over een "grote transfer" heb. Dé grote transfer van afgelopen seizoen was natuurlijk Alex, die voor 8 miljoen euro over kwam van Santos.
  dinsdag 12 april 2005 @ 20:41:18 #211
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26179587
Die bedragen zijn denk ik net iets te ruim genomen.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26183741
MM, ik had die reply niet gezien maar in ieder geval bedankt

Guus wil die miljoenen investeren maar die is niet diegene beslist al denk ik wel als er een interessante speler uit Zuid amerika op de markt komt er wel veel mogelijk is, anders komt PSV denk ik met een onbekende naam of met een binnenlandse transfer of 2
pi_26183813
Eindhoven - Bergamo kost op 26 en 28 april al 370 euro en dat zijn de enige dagen die ik kan want maandag en vrijdag moet ik zowiezo in Nederland zijn
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:12:02 #214
11102 knep
Mountainfreak
pi_26183899
Veel gokker's dus .
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:15:50 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26184021
Voor de optimisten, 't wordt dus AC Milan
pi_26184107
Stel, we winnen ook nog van AC Milan.. Dan krijg je wellicht de finale PSV - Chelsea, financieel gezien David vs Goliath. En we weten hoe dat bijbelverhaal af liep.
pi_26184135
Prijzen voor Virgin en Basiq zijn ook al hoog en heb je met Basiq nog het probleem dat je niet meer met de NS in eindhoven kan komen
pi_26184331
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 20:38 schreef cultheld het volgende:
De CL-miljoenen worden geïnvesteerd in nieuwe spelers. Daarnaast gaat er gesaneerd worden, dus reken maar op een miljoen of 14 á 15. Daar komen nog eventuele verkopen bij, dus reken er maar op dat daar een grote transfer bij zal zitten. Overigens moet je niet aan een Ronaldinho denken als ik het over een "grote transfer" heb. Dé grote transfer van afgelopen seizoen was natuurlijk Alex, die voor 8 miljoen euro over kwam van Santos.
Levert saneren ook al geld op?

En hoe kom je verder aan die 14 a 15 miljoen?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26184382
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:
Stel, we winnen ook nog van AC Milan.. Dan krijg je wellicht de finale PSV - Chelsea, financieel gezien David vs Goliath. En we weten hoe dat bijbelverhaal af liep.
Mochten we winnen van Lyon, dan ben ik er toch vrij zeker van dat AC milan een maatje te groot zal zijn.

Maar wie weet de bal is rond, maar eerst Lyon!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26184383
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Levert saneren ook al geld op?

En hoe kom je verder aan die 14 a 15 miljoen?
Salarisbesparingen van spelers als Schaaf, Sibon en Fehér leveren zéker geld op.

En hoe ik aan dat bedrag kom? Een kwestie van inzicht in de gegevens van o.a. de Champions League (wat de opbrengsten betreft).
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:27:25 #221
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26184385
14 a 15 miljoen is natuurlijk een mooi potje. Alleen moet je het wel KUNNEN investeren in een speler die je wilt hebben. Ik bedoel, noem er eens een paar die je voor dat bedrag realistisch binnen kunt halen?
pi_26184418
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:27 schreef cultheld het volgende:

[..]

Salarisbesparingen van spelers als Schaaf, Sibon en Fehér leveren zéker geld op.

En hoe ik aan dat bedrag kom? Een kwestie van inzicht in de gegevens van o.a. de Champions League (wat de opbrengsten betreft).
Salarisbesparingen betekenen minder uitgaven en kosten, niet dat je dan meteen ook weer een sloot geld in kas hebt... Volgens mij ben jij wel een beetje een erg creatieve boekhouder .
  dinsdag 12 april 2005 @ 23:33:09 #223
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_26184551
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Salarisbesparingen betekenen minder uitgaven en kosten, niet dat je dan meteen ook weer een sloot geld in kas hebt... Volgens mij ben jij wel een beetje een erg creatieve boekhouder .
Ach, het ligt eraan. Dat "vrijgemaakte" geld kun je natuurlijk weer investeren. Maar veel moet natuurlijk gebruikt blijven worden om winst te blijven maken in Eindhoven. Een transfer van 15 miljoen euro zal in Eindhoven (of Amsterdam of waar dan ook) natuurlijk nooit gebeuren. Dat is een te groot risico voor een Nederlandse club. Het moeten wel realistische bedragen blijven.
pi_26184594
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
Het Frits Philips stadion, wat een naam..
nee amsterdam arena joepie
pi_26184642
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 23:27 schreef twi het volgende:
14 a 15 miljoen is natuurlijk een mooi potje. Alleen moet je het wel KUNNEN investeren in een speler die je wilt hebben. Ik bedoel, noem er eens een paar die je voor dat bedrag realistisch binnen kunt halen?
Zenden transfervrij. Robinho via Chelsea (dus ook bijna gratis). Barreto zal rond de 5 miljoen euro kosten, Granqvist (als schaduwback, die nog niet eens een miljoen hoeft te kosten als ik me niet vergis), Van der Vaart, Radomski, Gaven, Johnson etc. etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')