Doch waar.quote:
Precies,en dat gaat ook op voor Feyenoord,ajax,AZ,RBC,Vitesse,FC Den Bosch.....quote:
Mja, heb je wel drie linkspoten..quote:Op maandag 11 april 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Grote onzin. Het zou wel leuk zijn als zowel Zenden als VDV zouden komen. Dan hebben we twee ervaren jongens op het middenveld, samen met een talent.
Inderdaad, hij zal toch iets extra's los moeten laten, dadelijk wordt het ook nog een man, iemand met twee benen en hij kan nog voetballen ook!quote:Op maandag 11 april 2005 18:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Precies,en dat gaat ook op voor Feyenoord,ajax,AZ,RBC,Vitesse,FC Den Bosch.....
Mist ze zich aan hun taak houden is het alleen het probleem voor de coach en zie je er in het veld weinig van terug (in negatieve zin).quote:
Net zo'n luchtbel als roepen dat er een grote aankoop aan gaat komen.quote:Op maandag 11 april 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:
[..]
Grote onzin. Het zou wel leuk zijn als zowel Zenden als VDV zouden komen. Dan hebben we twee ervaren jongens op het middenveld, samen met een talent.
Het is toch echt zo. Of je het nou wilt geloven of niet.quote:Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:
[..]
Net zo'n luchtbel als roepen dat er een grote aankoop aan gaat komen.
quote:Op maandag 11 april 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Vanavond in VI vragen... Volgens cultheld komt er een topper, weet jij er iets van Johan?
Dat zou wat zijn zegquote:Op maandag 11 april 2005 18:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Inderdaad, hij zal toch iets extra's los moeten laten, dadelijk wordt het ook nog een man, iemand met twee benen en hij kan nog voetballen ook!![]()
2007 naar ik meen. Volgens VI is hij wel de beste speler bij Zwolle.. maar ik heb mijn twijfels.quote:Op maandag 11 april 2005 22:40 schreef Zapper het volgende:
Vanavond met eigen ogen nog eens mogen aanschouwen dat Jelle Ten Rouwelaar echt wel een goede keeper is, hoe zit het met zijn contract bij PSV?
Coe is pas 20quote:Op maandag 11 april 2005 23:06 schreef ASSpirine het volgende:
Nathan Coe, vraag me af of hij wel ooit onder de lat komt te staan bij PSV
Hoe oud is die jongen?
Omdat Lamey op meerdere posities in de verdediging kan spelen en jong is, en Takak wel degelijk kwaliteit heeft en Vogel en Bommel PSV gaan verlaten.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Lamey en Takak lijkt het ook wel einde verhaal, waarom zou PSV met hen doorgaan?
Prima spelers om als reserve te hebben toch? Ligt er natuurlijk aan of ze zelf willen blijven, maar ik kan me mindere reserves voorstellen. Elke gemiddelde eredivisieclub zou gelukkig zijn met Lamey en Takak.quote:Op dinsdag 12 april 2005 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeker voor Lamey lijkt het mij exit, Takak geef ik ook niet veel kans meer.
Takak komt toch uit de eigen jeugd, of heb ik het mis? In principe ben ik het trouwens met je eens, maar op dit moment staat er volgens mij nou ook weer niet zoveel talent aan de poort te rammelen. Wuytens kan een goeie verdediger worden, maar ik denk niet dat Lamey hem daarbij in de weg zit ook al kunnen ze beide centraal spelen. Lamey is van oudsher meer een rechtsback geloof ik.quote:Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is alleen niet de bedoeling dat dat soort spelers de doorstroming van nieuwe spelers (al dan niet uit de eigen jeugd) tegenhoudt. Een bank hoort wmb te bestaan uit een enkele ervaren gelouterde speler plus een aantal spelers waarvan verwacht wordt dat ze zich binnen afzienbare tijd in de basis spelen.
Het klinkt gewoon niet, het straalt niks uit (al mag ik niet veel zeggen met dat koekblik maar toch)quote:
Het zelfde als het Santiago Bernabeu of het Abe Lenstra toch?quote:Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
Het klinkt gewoon niet, het straalt niks uit (al mag ik niet veel zeggen met dat koekblik maar toch)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |