abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26152138
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:02 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Een zeer gewaagde uitspraak...
Doch waar.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 11 april 2005 @ 18:04:45 #152
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26152151
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Doch waar.
Precies,en dat gaat ook op voor Feyenoord,ajax,AZ,RBC,Vitesse,FC Den Bosch.....
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 11 april 2005 @ 18:05:33 #153
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26152166
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Grote onzin. Het zou wel leuk zijn als zowel Zenden als VDV zouden komen. Dan hebben we twee ervaren jongens op het middenveld, samen met een talent.
Mja, heb je wel drie linkspoten..
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26152185
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:04 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Precies,en dat gaat ook op voor Feyenoord,ajax,AZ,RBC,Vitesse,FC Den Bosch.....
Inderdaad, hij zal toch iets extra's los moeten laten, dadelijk wordt het ook nog een man, iemand met twee benen en hij kan nog voetballen ook!
Yeah baby Yeah!
pi_26152218
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:05 schreef Djekko het volgende:

[..]

Mja, heb je wel drie linkspoten..
Mist ze zich aan hun taak houden is het alleen het probleem voor de coach en zie je er in het veld weinig van terug (in negatieve zin).
Het komt meer dan eens voor dat er 3 rechtspoten op het middenveld staan.
Yeah baby Yeah!
pi_26153337
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:02 schreef cultheld het volgende:

[..]

Grote onzin. Het zou wel leuk zijn als zowel Zenden als VDV zouden komen. Dan hebben we twee ervaren jongens op het middenveld, samen met een talent.
Net zo'n luchtbel als roepen dat er een grote aankoop aan gaat komen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26153823
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:57 schreef methodmich het volgende:

[..]

Net zo'n luchtbel als roepen dat er een grote aankoop aan gaat komen.
Het is toch echt zo. Of je het nou wilt geloven of niet.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26154048
Vanavond in VI vragen... Volgens cultheld komt er een topper, weet jij er iets van Johan?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 april 2005 @ 19:47:03 #159
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_26154547
quote:
Op maandag 11 april 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Vanavond in VI vragen... Volgens cultheld komt er een topper, weet jij er iets van Johan?
Ik ben inmiddels overleden
  maandag 11 april 2005 @ 22:29:28 #160
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26158805
quote:
Op maandag 11 april 2005 18:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Inderdaad, hij zal toch iets extra's los moeten laten, dadelijk wordt het ook nog een man, iemand met twee benen en hij kan nog voetballen ook!
Dat zou wat zijn zeg
NAAR HET ANDERE FORUM!
  maandag 11 april 2005 @ 22:40:59 #161
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26158964
Vanavond met eigen ogen nog eens mogen aanschouwen dat Jelle Ten Rouwelaar echt wel een goede keeper is, hoe zit het met zijn contract bij PSV?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 11 april 2005 @ 22:44:27 #162
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26159022
quote:
Op maandag 11 april 2005 22:40 schreef Zapper het volgende:
Vanavond met eigen ogen nog eens mogen aanschouwen dat Jelle Ten Rouwelaar echt wel een goede keeper is, hoe zit het met zijn contract bij PSV?
2007 naar ik meen. Volgens VI is hij wel de beste speler bij Zwolle.. maar ik heb mijn twijfels.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 april 2005 @ 23:05:20 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26159496
maar zou hij er zin in hebben om 2e keeper achter Gomes te worden.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_26159511
Nathan Coe, vraag me af of hij wel ooit onder de lat komt te staan bij PSV
Hoe oud is die jongen?
  maandag 11 april 2005 @ 23:13:54 #165
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26159709
quote:
Op maandag 11 april 2005 23:06 schreef ASSpirine het volgende:
Nathan Coe, vraag me af of hij wel ooit onder de lat komt te staan bij PSV
Hoe oud is die jongen?
Coe is pas 20 Is ook gehaald als derde keeper, en dat weet ie zelf ook.

En eend, Ten Rouwelaar heeft niks te willen.. moet al blij zijn dat ie bij PSV onder contract staat.
pi_26161337
Waarschijnlijk wordt er ook flink gesaneerd bij PSV in de zomer, om zo geld (door salaris te besparen) vrij te maken voor spelers.
------------------

Dat werd de afgelopen 2 zomers ook gezegd en voorlopig staan Addo, Ten Rouwelaar, Smit, Van der Schaaf, Feher, Sibon, Bogelund, Lamey, Wilson nog steeds bij PSV onder contract.

Echt lukken wil het dus niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_26164940
Voor Smit, Van der Schaaf, Fehér, Sibon, Ten Rouwelaar en Wilson gaat het doek nu echt wel vallen hoor. Lamey en Takak zijn twijfelachtig en Bogelund blijft nog wel.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26164971
Voor Lamey en Takak lijkt het ook wel einde verhaal, waarom zou PSV met hen doorgaan?
That's all folks!
pi_26165066
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Lamey en Takak lijkt het ook wel einde verhaal, waarom zou PSV met hen doorgaan?
Omdat Lamey op meerdere posities in de verdediging kan spelen en jong is, en Takak wel degelijk kwaliteit heeft en Vogel en Bommel PSV gaan verlaten.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_26165079
Zeker voor Lamey lijkt het mij exit, Takak geef ik ook niet veel kans meer.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 april 2005 @ 10:46:34 #171
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26166008
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 09:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zeker voor Lamey lijkt het mij exit, Takak geef ik ook niet veel kans meer.
Prima spelers om als reserve te hebben toch? Ligt er natuurlijk aan of ze zelf willen blijven, maar ik kan me mindere reserves voorstellen. Elke gemiddelde eredivisieclub zou gelukkig zijn met Lamey en Takak.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26166104
Het is alleen niet de bedoeling dat dat soort spelers de doorstroming van nieuwe spelers (al dan niet uit de eigen jeugd) tegenhoudt. Een bank hoort wmb te bestaan uit een enkele ervaren gelouterde speler plus een aantal spelers waarvan verwacht wordt dat ze zich binnen afzienbare tijd in de basis spelen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 12 april 2005 @ 11:06:35 #173
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_26166443
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Het is alleen niet de bedoeling dat dat soort spelers de doorstroming van nieuwe spelers (al dan niet uit de eigen jeugd) tegenhoudt. Een bank hoort wmb te bestaan uit een enkele ervaren gelouterde speler plus een aantal spelers waarvan verwacht wordt dat ze zich binnen afzienbare tijd in de basis spelen.
Takak komt toch uit de eigen jeugd, of heb ik het mis? In principe ben ik het trouwens met je eens, maar op dit moment staat er volgens mij nou ook weer niet zoveel talent aan de poort te rammelen. Wuytens kan een goeie verdediger worden, maar ik denk niet dat Lamey hem daarbij in de weg zit ook al kunnen ze beide centraal spelen. Lamey is van oudsher meer een rechtsback geloof ik.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_26167412
Het gaat me niet specifiek om jeugdspelers, ook aankopen moeten de ruimte krijgen. Kijk, het is vooral bij Lamey wel duidelijk dat hij niet op een plek in de basis hoeft te rekenen. Takak is nog wat jonger, dus daar wachten we misschien nog even af.

Gaan we kijken naar de leeftijd van Ooijer, dan wordt duidelijk dat die ook geen jaren meer als rechtsback zal (kunnen) spelen. Met Bogelund hebben we een zeer blessuregevoelige rb en Lamey is niet goed genoeg voor de basis.

Conclusie: Bogelund en Lamey moeten vertrekken, nieuwe rechtsback halen die het liefst meteen al de concurrentie met Ooijer aankan. Alleen op zo'n manier kan je als club sterker worden cq het niveau vasthouden.
pi_26167732
Davids naar PSV ?
pi_26167756
Davids zou toch hebben laten weten dat hij sowieso niet naar Nederland terug wou?
pi_26169521
Het Frits Philips stadion, wat een naam..
pi_26169691
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:29 schreef VoreG het volgende:
Het Frits Philips stadion, wat een naam..
Wat is daar exact mis mee VoreG?
Yeah baby Yeah!
pi_26169722
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:36 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Wat is daar exact mis mee VoreG?
Het klinkt gewoon niet, het straalt niks uit (al mag ik niet veel zeggen met dat koekblik maar toch)
pi_26169837
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 13:37 schreef VoreG het volgende:

[..]

Het klinkt gewoon niet, het straalt niks uit (al mag ik niet veel zeggen met dat koekblik maar toch)
Het zelfde als het Santiago Bernabeu of het Abe Lenstra toch?

Je kunt Frits niet verwijten dat Anton hem frits heeft genoemd en als man heb je uiteraard de achternaam van je vader.

Frits Philips vind ik een groot man, dus ik heb weinig moeite met die naam, maar voor iedereen die niet zo thuis is in Philips is het misschien nietszeggend.

Ik vind het "Arnold Schwarzenegger' stadion wel iets te ver gaan..
Yeah baby Yeah!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')