abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26151156
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Enerzijds zal PSV wel moeten, gezien het dreigende vertrek van een aantal spelers en anderszijds is PSV het aan zijn stand verplicht om de grootste nederlandse speler te zijn op de transfermarkt.

heb je inside-info?
Ik heb inside-info ja.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 11 april 2005 @ 17:22:02 #127
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_26151208
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef Zapper het volgende:

[..]

Ach eendje doe toch eens niet zo serieus
vadaar het PI boven mijn post
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 11 april 2005 @ 17:23:12 #128
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_26151234
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:22 schreef rubbereend het volgende:
vadaar het PI boven mijn post
Ja godverdomme, die lees ik nooit!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_26151315
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:19 schreef Djekko het volgende:

[..]

Ik had eerder gehoopt namen te horen
Ik heb wel wat namen, maar zoals ik al eerder zei, zijn die namen nog niet concreet en die kunnen dus nog om 1001 redenen afketsen.
Van der Vaart komt alleen naar PSV als er niet voldoende buitenlandse belangstelling is in de zomer. Dat is dus nog niet heel erg concreet. Zenden wil wel terug komen naar PSV, maar de vraag is welke clubs zich nog meer zullen melden in de zomer. Robinho is nog maar allerminst zeker; Want hij wil zelf dolgraag in Spanje voetballen. Alleen wil Robinho het liefst bij Barca spelen en niet bij Real Madrid, dus het is ook nog niet zo dat een eventuele tijdelijke komst naar PSV al van de baan is. Waarschijnlijk wordt er ook flink gesaneerd bij PSV in de zomer, om zo geld (door salaris te besparen) vrij te maken voor spelers. PSV zal voor deze spelers niet afhankelijk zijn van een eventueel vervolg in de CL in de vorm van een halve finale. Dat is namelijk al geregeld.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_26151325
weet je wat?
We laten Cult een lijste samenstellen
hij stuurt dat door naar een e-mail (voor de gelegenhied maken we een nieuwe aan)
het lijstje mailt hij naar het desbetreffende mail, en als het zover is, zal hij de passwoord aan ons geven zodat we kunnen zien of hij gelijk heeft gekregen of niet
Valt niet mee te sjoemelen
pi_26151454
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik weet alleen één ding redelijk zeker: PSV gaat misschien wel het meest verrassen op de transfermarkt van alle Nederlandse clubs. Er komt sowieso één hele grote transfer aan...
Dat wordt ieder jaar geroepen door "welingelichte bronnen". Ik geloof best dat je zo je lijntjes hebt hoor, maar ook die kunnen de mist in gaan. Bovendien, ook al is PSV echt bezig met bijvoorbeeld vd Vaart, dan is het nog maar allerminst zeker of hij ook daadwerkelijk komt.

Maar goed, ik hoop ook op een spectaculaire transfer, tegen beter weten in eigenlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26151500
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:06 schreef Zapper het volgende:

[..]

Waarom niet?
AZ loopt geen 10 punten meer in, die gaan eerder nog meer punten verspelen. En PSV heeft op Feyenoord en Twente na niet echt vreselijk lastige opponenten meer over.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_26151509
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb wel wat namen, maar zoals ik al eerder zei, zijn die namen nog niet concreet en die kunnen dus nog om 1001 redenen afketsen.
Van der Vaart komt alleen naar PSV als er niet voldoende buitenlandse belangstelling is in de zomer. Dat is dus nog niet heel erg concreet. Zenden wil wel terug komen naar PSV, maar de vraag is welke clubs zich nog meer zullen melden in de zomer. Robinho is nog maar allerminst zeker; Want hij wil zelf dolgraag in Spanje voetballen. Alleen wil Robinho het liefst bij Barca spelen en niet bij Real Madrid, dus het is ook nog niet zo dat een eventuele tijdelijke komst naar PSV al van de baan is. Waarschijnlijk wordt er ook flink gesaneerd bij PSV in de zomer, om zo geld (door salaris te besparen) vrij te maken voor spelers. PSV zal voor deze spelers niet afhankelijk zijn van een eventueel vervolg in de CL in de vorm van een halve finale. Dat is namelijk al geregeld.
Tja, voor dit soort info heb je geen insiders nodig, nofi.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_26151543
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niets is nog 100% zeker, maar er zijn al wel wat dingen concreter dan eerst. Ik geloof dat PSV drie tot vier spelers wil halen en dat één van die vier spelers een gevestigde naam moet hebben. Dit heeft allemaal te maken met commerciële belangen (shirtjes-verkoop etc.) en Europees-sportieve belangen.
4 nieuwe spelers, waarvan een bekende klinkt aanlokkelijk uiteraard, ik hoop ook dat ze een daadwerkelijke versterkig zijn en dat er minimaal 2 middenvelders bijzitten.

Het wordt tijd dat Philips in globale zin PSV eens op de kaart zet.
Ze hebben onnoemelijk veel mogelijkheden in Azie en Zuid- Noord Amerika.
Yeah baby Yeah!
pi_26151578
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Tja, voor dit soort info heb je geen insiders nodig, nofi.
Alleen weet ik dit 100% zeker en speculeren anderen er over. Er komt sowieso een Nederlander bij; Dat staat in ieder geval wel vast.
pi_26151589
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:

[..]

Niets is nog 100% zeker, maar er zijn al wel wat dingen concreter dan eerst. Ik geloof dat PSV drie tot vier spelers wil halen en dat één van die vier spelers een gevestigde naam moet hebben. Dit heeft allemaal te maken met commerciële belangen (shirtjes-verkoop etc.) en Europees-sportieve belangen.
Dit is iets wat iedereen kan zeggen natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 11 april 2005 @ 17:38:51 #137
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26151597
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Alleen weet ik dit 100% zeker en speculeren anderen er over. Er komt sowieso een Nederlander bij; Dat staat in ieder geval wel vast.
Zenden?
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26151671
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:

[..]

Dit is iets wat iedereen kan zeggen natuurlijk.
Dit schijnt dus in een soort beleidsplan te zijn opgenomen. En omdat Van Bommel weg gaat en wellicht ook nog Jan Vennegoor Of Hesselink, wil PSV 1 á 2 Nederlanders terug (afhankelijk van de situatie Vennegoor Of Hesselink) , omdat Hiddink er aan hecht een bepaald aantal Nederlanders in de selectie (lees: basis) te hebben.
pi_26151700
Hij zal Nederlanders in de as willen, maar dat wil elke eredivisieclub.
www.thuisuiteten.nl
pi_26151763
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef Djekko het volgende:

[..]

Zenden?
Is op dit moment wel het meest concreet ja.
  maandag 11 april 2005 @ 17:49:18 #141
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26151834
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
pi_26151858
Niels Oude Kamphuis, die noemen we dan ook. Het is niet moeilijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_26151869
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Die staat dus echt niet in de belangstelling van PSV.
pi_26151940
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels over Zenden, maar ik was ook behoorlijk sceptisch tov Cocu afgelopen zomer, dus mijn vermoedens zet ik maar even in de ijskast.
Yeah baby Yeah!
pi_26151960
quote:
Vergeet Arjen de Zeeuw niet.
Yeah baby Yeah!
  maandag 11 april 2005 @ 17:56:41 #146
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_26151982
quote:
Kijk, die mag van mij dan in Duitsland blijven. Meer iets voor Feyenoord ofzo.
pi_26152006
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels over Zenden, maar ik was ook behoorlijk sceptisch tov Cocu afgelopen zomer, dus mijn vermoedens zet ik maar even in de ijskast.
In het begin was ik ook bang dat we een Cocu hadden gekocht die over zijn hoogtepunt heen was, hoe anders is gelukkig de realiteit.

Cocu
pi_26152012
Waarom zou PSV Niels niet hoeven? Prima vervanger voor Van Bommel.
www.thuisuiteten.nl
pi_26152109
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou PSV Niels niet hoeven? Prima vervanger voor Van Bommel.
Grote onzin. Het zou wel leuk zijn als zowel Zenden als VDV zouden komen. Dan hebben we twee ervaren jongens op het middenveld, samen met een talent.
  maandag 11 april 2005 @ 18:02:59 #150
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_26152112
quote:
Op maandag 11 april 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:

[..]

Er komt sowieso een Nederlander bij; Dat staat in ieder geval wel vast.
Een zeer gewaagde uitspraak...
NAAR HET ANDERE FORUM!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')