Ik heb inside-info ja.quote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Enerzijds zal PSV wel moeten, gezien het dreigende vertrek van een aantal spelers en anderszijds is PSV het aan zijn stand verplicht om de grootste nederlandse speler te zijn op de transfermarkt.
heb je inside-info?
vadaar het PI boven mijn postquote:Op maandag 11 april 2005 17:16 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ach eendje doe toch eens niet zo serieus![]()
Ja godverdomme, die lees ik nooit!quote:
Ik heb wel wat namen, maar zoals ik al eerder zei, zijn die namen nog niet concreet en die kunnen dus nog om 1001 redenen afketsen.quote:
Dat wordt ieder jaar geroepen door "welingelichte bronnen". Ik geloof best dat je zo je lijntjes hebt hoor, maar ook die kunnen de mist in gaan. Bovendien, ook al is PSV echt bezig met bijvoorbeeld vd Vaart, dan is het nog maar allerminst zeker of hij ook daadwerkelijk komt.quote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet alleen één ding redelijk zeker: PSV gaat misschien wel het meest verrassen op de transfermarkt van alle Nederlandse clubs. Er komt sowieso één hele grote transfer aan...
AZ loopt geen 10 punten meer in, die gaan eerder nog meer punten verspelen. En PSV heeft op Feyenoord en Twente na niet echt vreselijk lastige opponenten meer over.quote:
Tja, voor dit soort info heb je geen insiders nodig, nofi.quote:Op maandag 11 april 2005 17:26 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb wel wat namen, maar zoals ik al eerder zei, zijn die namen nog niet concreet en die kunnen dus nog om 1001 redenen afketsen.
Van der Vaart komt alleen naar PSV als er niet voldoende buitenlandse belangstelling is in de zomer. Dat is dus nog niet heel erg concreet. Zenden wil wel terug komen naar PSV, maar de vraag is welke clubs zich nog meer zullen melden in de zomer. Robinho is nog maar allerminst zeker; Want hij wil zelf dolgraag in Spanje voetballen. Alleen wil Robinho het liefst bij Barca spelen en niet bij Real Madrid, dus het is ook nog niet zo dat een eventuele tijdelijke komst naar PSV al van de baan is. Waarschijnlijk wordt er ook flink gesaneerd bij PSV in de zomer, om zo geld (door salaris te besparen) vrij te maken voor spelers. PSV zal voor deze spelers niet afhankelijk zijn van een eventueel vervolg in de CL in de vorm van een halve finale. Dat is namelijk al geregeld.
4 nieuwe spelers, waarvan een bekende klinkt aanlokkelijk uiteraard, ik hoop ook dat ze een daadwerkelijke versterkig zijn en dat er minimaal 2 middenvelders bijzitten.quote:Op maandag 11 april 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niets is nog 100% zeker, maar er zijn al wel wat dingen concreter dan eerst. Ik geloof dat PSV drie tot vier spelers wil halen en dat één van die vier spelers een gevestigde naam moet hebben. Dit heeft allemaal te maken met commerciële belangen (shirtjes-verkoop etc.) en Europees-sportieve belangen.
Alleen weet ik dit 100% zeker en speculeren anderen er over.quote:Op maandag 11 april 2005 17:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, voor dit soort info heb je geen insiders nodig, nofi.![]()
Dit is iets wat iedereen kan zeggen natuurlijk.quote:Op maandag 11 april 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niets is nog 100% zeker, maar er zijn al wel wat dingen concreter dan eerst. Ik geloof dat PSV drie tot vier spelers wil halen en dat één van die vier spelers een gevestigde naam moet hebben. Dit heeft allemaal te maken met commerciële belangen (shirtjes-verkoop etc.) en Europees-sportieve belangen.
Zenden?quote:Op maandag 11 april 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Alleen weet ik dit 100% zeker en speculeren anderen er over.Er komt sowieso een Nederlander bij; Dat staat in ieder geval wel vast.
Dit schijnt dus in een soort beleidsplan te zijn opgenomen. En omdat Van Bommel weg gaat en wellicht ook nog Jan Vennegoor Of Hesselink, wil PSV 1 á 2 Nederlanders terug (afhankelijk van de situatie Vennegoor Of Hesselink) , omdat Hiddink er aan hecht een bepaald aantal Nederlanders in de selectie (lees: basis) te hebben.quote:Op maandag 11 april 2005 17:38 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dit is iets wat iedereen kan zeggen natuurlijk.
Is op dit moment wel het meest concreet ja.quote:
quote:Op maandag 11 april 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is op dit moment wel het meest concreet ja.
Die staat dus echt niet in de belangstelling van PSV.quote:Op maandag 11 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Niels Oude Kamphuis, die noemen we dan ook. Het is niet moeilijk.
Ik heb mijn twijfels over Zenden, maar ik was ook behoorlijk sceptisch tov Cocu afgelopen zomer, dus mijn vermoedens zet ik maar even in de ijskast.quote:Op maandag 11 april 2005 17:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Is op dit moment wel het meest concreet ja.
Vergeet Arjen de Zeeuw niet.quote:Op maandag 11 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
Kijk, die mag van mij dan in Duitsland blijven. Meer iets voor Feyenoord ofzo.quote:Op maandag 11 april 2005 17:50 schreef methodmich het volgende:
In het begin was ik ook bang dat we een Cocu hadden gekocht die over zijn hoogtepunt heen was, hoe anders is gelukkig de realiteit.quote:Op maandag 11 april 2005 17:54 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels over Zenden, maar ik was ook behoorlijk sceptisch tov Cocu afgelopen zomer, dus mijn vermoedens zet ik maar even in de ijskast.
Grote onzin. Het zou wel leuk zijn als zowel Zenden als VDV zouden komen. Dan hebben we twee ervaren jongens op het middenveld, samen met een talent.quote:Op maandag 11 april 2005 17:57 schreef methodmich het volgende:
Waarom zou PSV Niels niet hoeven? Prima vervanger voor Van Bommel.
Een zeer gewaagde uitspraak...quote:Op maandag 11 april 2005 17:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Er komt sowieso een Nederlander bij; Dat staat in ieder geval wel vast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |