En goed hard, als het even kanquote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je jezelf ff 3 keer op je gare kop tikt voordat je kritiek uit, mafkees.

quote:Op maandag 11 april 2005 16:31 schreef the_legend_killer het volgende:
De grote jongens van PSV hebben allemaal bij Fortuna Sittard gespeeld
Van der Schaaf heeft daar ook een half jaar gespeeld

k denk dat er anders ook nog best vrijwilligers te vinden zijn om dat te komen doenquote:

Vitesse is een kut clubquote:Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]owee als je vitesse hier ook nog bij gaat halen

quote:Op maandag 11 april 2005 16:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
k denk dat er anders ook nog best vrijwilligers te vinden zijn om dat te komen doen

quote:Op maandag 11 april 2005 16:27 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je jezelf ff 3 keer op je gare kop tikt voordat je kritiek uit, mafkees.

Ondanks je glazen bol ben je nog niet zeker?quote:Op maandag 11 april 2005 03:48 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik heb altijd al bronnen gehad.Op PSV netwerk, via voetballers die ik ken en via buitenlandse media. In de zomer zal er een aantal zeer verrassende transfers plaats gaan vinden. Ik zeg niet dat ik ergens zeker van ben, maar ik weet wel dat een aantal dingen al aardig concreet is.

Ik kan moeilijk zeker zijn als er nog niks beklonken is he.quote:Op maandag 11 april 2005 16:43 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ondanks je glazen bol ben je nog niet zeker?

Volgens mij zijn we allemaal wel goed op de hoogte van alle geruchten... Jammer alleen dat het geruchten zijn.quote:Op maandag 11 april 2005 16:46 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik kan moeilijk zeker zijn als er nog niks beklonken is he.Maar ik ben goed op de hoogte van alle geruchten. Of je dat nou gelooft of niet, dat zal me aan mijn reet roesten.

Ben soms ook wel blij dat geruchten niet waar zijn!quote:Op maandag 11 april 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we allemaal wel goed op de hoogte van alle geruchten... Jammer alleen dat het geruchten zijn.

quote:

Ik weet alleen één ding redelijk zeker: PSV gaat misschien wel het meest verrassen op de transfermarkt van alle Nederlandse clubs. Er komt sowieso één hele grote transfer aan...quote:Op maandag 11 april 2005 17:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we allemaal wel goed op de hoogte van alle geruchten... Jammer alleen dat het geruchten zijn.

Godnondeju, nu maak je me nieuwsgierigquote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet alleen één ding redelijk zeker: PSV gaat misschien wel het meest verrassen op de transfermarkt van alle Nederlandse clubs. Er komt sowieso één hele grote transfer aan...

Speculeren, speculerenquote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik weet alleen één ding redelijk zeker: PSV gaat misschien wel het meest verrassen op de transfermarkt van alle Nederlandse clubs. Er komt sowieso één hele grote transfer aan...

Oeh! Komt Bruggink terug?quote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:

Enerzijds zal PSV wel moeten, gezien het dreigende vertrek van een aantal spelers en anderszijds is PSV het aan zijn stand verplicht om de grootste nederlandse speler te zijn op de transfermarkt.quote:Op maandag 11 april 2005 17:07 schreef cultheld het volgende:
[..]

idd na zn fantastische seizoen bij Heerenveen verdient hij wel een transfer naar PSVquote:

Ach eendje doe toch eens niet zo serieusquote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
idd na zn fantastische seizoen bij Heerenveen verdient hij wel een transfer naar PSV

Het is een leuke vent en een goeie prof, maar ik zie hem momenteel niet als versterking voor de Eindhovenaren.quote:Op maandag 11 april 2005 17:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
idd na zn fantastische seizoen bij Heerenveen verdient hij wel een transfer naar PSV

Niets is nog 100% zeker, maar er zijn al wel wat dingen concreter dan eerst. Ik geloof dat PSV drie tot vier spelers wil halen en dat één van die vier spelers een gevestigde naam moet hebben. Dit heeft allemaal te maken met commerciële belangen (shirtjes-verkoop etc.) en Europees-sportieve belangen.quote:Op maandag 11 april 2005 17:09 schreef Djekko het volgende:
[..]
Godnondeju, nu maak je me nieuwsgierig![]()

Ik had eerder gehoopt namen te horenquote:Op maandag 11 april 2005 17:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Niets is nog 100% zeker, maar er zijn al wel wat dingen concreter dan eerst. Ik geloof dat PSV drie tot vier spelers wil halen en dat één van die vier spelers een gevestigde naam moet hebben. Dit heeft allemaal te maken met commerciële belangen (shirtjes-verkoop etc.) en Europees-sportieve belangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |