waar staat dat?quote:Op zaterdag 9 april 2005 21:58 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Aaah, CDP wil me doodknuffelen.
met een kud titelquote:
antw:quote:Hallo iedereen.
ik wil mijn prelude graag verlagen. iemand enig idee wat dat gaat kosten???
quote:Ik heb geen idee, maar verlagen is idd een aanrader, zo'n Honda staat gewoon asociaal hoog in de normale stand, krijg altijd kramp in m'n kuiten bij het instappen. Volgens mij kan het wel onder garantie van de garage...
Tenminste, een tante van mij had dat wel, die was zwanger van een tweeling en toen heeft de garage de verlagingsset betaald omdat ze kans liep dat de ruimte waar de kids in zaten in haar buik scheurtjes zou kunnen vertonen doordat het constant (wel onbewust) werk uitgerekt. Maargoed anders kun je eens vragen bij een dealer, die kunnen je wel helpen denk ik ermee, mijn tante is iig heel tevreden.... Een nee heb je, een ja kun je krijgen!
Don't Bother Tryingquote:
antw:quote:Hallo, weet een van jullie nog een autotest van de audi a6 2.0 tdi op het internet te vinden? Het lukt mij namelijk niet. En weten jullie toevallig ook waar de prijslijsten van de bbs velgen zijn te vinden? Ik zit nog een beetje te twijfelen welke velgen ik eronder zet, deze audi-velgen
(plaatje)
of deze bbsjes
(plaatje)
Beide18inch.
Alvast bedankt!
quote:Meid, niet zo moeilijk doen!!! :x Wieldoppen en klaar!Geen gezeik, geen overbodige kosten waar je toch niks van terug ziet (je zit immers IN de auto) en je beschadigt ze niet aan de stoep. Sim-pel.
k-k-k-k-o-o-o-o-m-m-m-m-t-t-t-t-ie-ie-ie-dan.......quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:04 schreef Blubberzwijn het volgende:
ik kan niet meerhelemaal uitgeput door De Trommel
Tegen de leuke mensen wel lees: iedereen behalve jijquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:04 schreef DennisMoore het volgende:
CDP is überhaupt geen katje.
ow...quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Dat lijkt Kastanova wel die wijlen DP aan de telefoon heeft ofzo
ooooooohhh DAT ding!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
ik had net een heeeeele moeilijke baas verslagenmoest eerst heel hard trommele en dan links en dan weer rechts en dan klappen
![]()
OMFGquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
ik had net een heeeeele moeilijke baas verslagenmoest eerst heel hard trommele en dan links en dan weer rechts en dan klappen
![]()
Ik vind het fijn om te weten dat jij vannacht niet dronken buiten loopt maar de nacht door brengt met je trommeltjes.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Blubberzwijn het volgende:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:09 schreef petre86 het volgende:
[..]
OMFG
geef je ff een doekje aan?
mijn cola ligt op het beeldscherm
Mnee Kastanova is meer van het type koekoek, qua nestgedrag ook enz. etc. etc.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ow...
beeldvorming en jerre gaan dus niet samen.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:09 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mnee Kastanova is meer van het type koekoek, qua nestgedrag ook enz. etc. etc.
Je kent me niet eensquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Tegen de leuke mensen wel lees: iedereen behalve jij
Kasta kan veel maar contact met het hiernamaals...?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:06 schreef Waxxer het volgende:
Dat lijkt Kastanova wel die wijlen DP aan de telefoon heeft ofzo
2e reactie: lijkt me ook leuk hoor..quote:
euhm..PCDinges... doetus effe veranderen. Privé-mailtjes mogen niet.quote:
Dat lezen we ja. Dank je voor het broodnodige entertainment op deze avondquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:11 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Je kent me niet eensIk heb je een mailtje gestuurd
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef Jerruh het volgende:
CPD: tis maar een kloon, nie zo assertief.
Alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat lezen we ja. Dank je voor het broodnodige entertainment op deze avond
En als wannabe-ex-mod zijnde dacht ik ik zeg het ook maar evenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef Jerruh het volgende:
CPD: tis maar een kloon, nie zo assertief.
edit: en privemailtjes mogen niet. ook al zijn ze lachwekkend DP-erig!.. (als ex-mod zijnde zeg ik het maar ff)
Beter dan een krimpend lichaam.quote:
je zou het goed doen beafie!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als wannabe-ex-mod zijnde dacht ik ik zeg het ook maar even.
En nu nog een keer, like you mean it.quote:
Who cares, het is entertaining.quote:
je zou het goed doen beafiequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En nu nog een keer, like you mean it..
Je hebt het de laatste tijd niet zo op modjes he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
Hmz als mod zit je dan steeds neurotisch alles op slot te mikken en te wissen, en dat alles voor een blauw kleurtje en een image
kon me geen zak schelen, ik vond het leuk om als crewlid te werkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
Hmz als mod zit je dan steeds neurotisch alles op slot te mikken en te wissen, en dat alles voor een blauw kleurtje en een image
quote:
Jammer dat we niet weten van wie het afkomstig is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit kreeg ik anoniem van iemand binnen
ik weet niet wie het is.. maar berichten van gebanden doorgeven mag niet, maar ik ga er vanuit dat dit geen gebande is
niet quoten dus
Mja bepaalde iemanden met een blauwe kleur kunnen respect van mij verwachten, dat het niveau dat wordt aangeduid met "nihil" niet zal ontstijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt het de laatste tijd niet zo op modjes he?.
tja ik kan wel het ip-adres checken maar kom bij een proxy uitquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jammer dat we niet weten van wie het afkomstig is..
Mag ik weten wie dat is? Wie mij een pedo noemt? Daar heb ik recht op lijkt mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit kreeg ik anoniem van iemand binnen
ik weet niet wie het is.. maar berichten van gebanden doorgeven mag niet, maar ik ga er vanuit dat dit geen gebande is
niet quoten dus
recht dit recht dat........ sorry, soms is het hier krom geregeld, slik of stikquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Mag ik weten wie dat is? Wie mij een pedo noemt? Daar heb ik recht op lijkt mij![]()
Anoniem zei hij toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Mag ik weten wie dat is? Wie mij een pedo noemt? Daar heb ik recht op lijkt mij![]()
o.a. ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Nu kan het niet meer lang duren voordat ik blauw word.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn broer ging ook even trommelenhet is echt geen gezicht haha..
alleen hij maakt het belachelijkdoet em op zn borst en dan oegaboega trommel trommel
Ik vind niet dat dergelijke verwensingen anoniem geuit mogen worden.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Anoniem zei hij toch?
En is de waarheid zo moeilijk te accepteren?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Had jij vroeger een My Little Pony?![]()
![]()
En toen werd je 16 en toen kreeg je er een kammetje bij...
![]()
![]()
![]()
pe·do (de ~ (m.), ~'s)quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
recht dit recht dat........ sorry, soms is het hier krom geregeld, slik of stik
k-k-k-k-k-o-o-o-o-m-m-m-m-t-t-t-t-ie-ie-ie-d-d-d-a-a--n-n-n....... Het was Nathan, die is ff gebanned ivm een doodsverwensing aan de hele H, maar heeft nog grote invloed op ons.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dergelijke verwensingen anoniem geuit mogen worden.
ik ook ik ook!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nu kan het niet meer lang duren voordat ik blauw word.
Het mailtje van yvonne kan elk moment binnen komen. Ik voel het gewoon..
Ik wel. Vooral als ik het er mee eens benquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:26 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Ik vind niet dat dergelijke verwensingen anoniem geuit mogen worden.
Mag ik zijn mailadres? Ik wil hem graag even sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:28 schreef Waxxer het volgende:
[..]
k-k-k-k-k-o-o-o-o-m-m-m-m-t-t-t-t-ie-ie-ie-d-d-d-a-a--n-n-n....... Het was Nathan, die is ff gebanned ivm een doodsverwensing aan de hele H, maar heeft nog grote invloed op ons.
Hij jou niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Mag ik zijn mailadres? Ik wil hem graag even spreken![]()
ik weet nog wel een "probleemwijk"en den Bosch waar ze jou ook wel willen sprekenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Dat mogen wij niet doorgeven hier, maar wees welkom in zijn tempel..... Waar het onderscheid tussen zaad en water niet meer bestaat...... zo Hij het wil.....quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:29 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
En zonder crew te neuken.quote:
nee hoor in zo'n goederenwagon waar die niet uit konquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:30 schreef Waxxer het volgende:
HAHAHHAA Blubberzwijn!!!!!!!!![]()
![]()
!!!! Met tape vastgebonden?
En Aliens en spinnen...??![]()
je bent bottom?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En zonder crew te neuken..
Eat your heart out stinkie..
Offtopic!quote:
Doe hem de groeten.quote:
?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat mogen wij niet doorgeven hier, maar wees welkom in zijn tempel..... Waar het onderscheid tussen zaad en water niet meer bestaat...... zo Hij het wil.....![]()
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:33 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
nee hoor in zo'n goederenwagon waar die niet uit kon![]()
Ik snap je houding tegenover mij niet. Ik ben geen pedoseksueel, want ik val niet op kleine kinderen. Jongens van jouw leeftijd spreken me wel aan, maar ook oudere mannen spreken me aan. Ik zie het probleem niet.quote:
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:37 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Ik snap je houding tegenover mij niet. Ik ben geen pedoseksueel, want ik val niet op kleine kinderen. Jongens van jouw leeftijd spreken me wel aan, maar ook oudere mannen spreken me aan. Ik zie het probleem niet.
Don't count on it.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:38 schreef Olaf56 het volgende:
Ik ga nog even naar het cafe hier om de hoek. Tot straks. Hopelijk in een leukere sfeer
Tot Nooit.(hopelijk)quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:38 schreef Olaf56 het volgende:
Ik ga nog even naar het cafe hier om de hoek. Tot straks. Hopelijk in een leukere sfeer
Ik hoef niet crew te neuken om kans te maken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:36 schreef petre86 het volgende:
[..]
hoezo?
jij begon over het niet neuken van crew.. hoe denk je anders kans te maken?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
je reinste deportage zeg ik je!
die arme hamster zo in die kale goederenwagon..
op weg naar een bestemming ver weg.. ergens waar hij niet weet waar..
en dan een kaartje naar de familie sturen dat alle sgoed gaat!
jij.. jij.. tsssk
mind the PI
quote:We moeten U van onze jeugdleider een brief schrijven, om jullie gerust te
stellen voor het geval dat jullie de overstroming hebt gezien in het nieuws.
We maken het goed. Er is maar één tent weggespoeld en ook maar twee slaapzakken.
Gelukkig is niemand verdronken. Toen de overstroming gebeurde waren we juist op de berg naar Bartje aan 't zoeken.
Onze jeugdleider is niet zo lastig als die andere van vorig jaar.
Hij werd zelfs niet kwaad toen we de zwemvesten vergeten waren.
Hij heeft het te druk met het repareren van zijn auto, we laten hem dus zoveel mogelijk gerust.
Oh en weet je wat? We hebben een cursus EHBO gehad.
Toen Danny in het water dook en zich kwetste aan zijn arm, hebben we zelfs geleerd hoe je een knevel legt.
Da's een knoop om hele grote wonden mee af te binden.
Ik heb toen wel moeten overgeven en sommige anderen ook, maar volgens de jeugdleider komt dat omdat we die vieze kip gegeten hebben.
Hij zegt, dat die hetzelfde smaakte als het eten in de gevangenis.
Ik ben echt blij dat de jeugdleider vrij is gekomen en dat hij nu met ons op kamp gaat om zijn leven te beteren.
Hij zegt dat hij voortaan alles veel beter gaat doen.
Wat is eigenlijk een pedaal-fiel?
Zo ik ga stoppen met schrijven.
Straks gaan we naar de stad om onze brieven te posten en om vaseline te kopen.
Die hebben we nodig om spelletjes spelen, zegt de jeugdleider.
Ik ben zo benieuwd!
Maak U niet ongerust. We maken het goed.
je hamster.
Any day now.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik in de tussen tijd nog iets gemist? Is beav al mod?
nee, dat zei je al..quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik hoef niet crew te neuken om kans te maken.
nog effe en ik geloof het zelf!.
Yo coole game joh.. have phunquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:38 schreef Blubberzwijn het volgende:
naja mensen ik ben resident evil doen :S brrrrr
Hangt van de crew af.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:42 schreef petre86 het volgende:
[..]
nee, dat zei je al..
toen vroeg ik of je dan misschien bottom was
omdat de batterijen van je afstandsbediening leeg zijn?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom ik naar 2 potten zit te kijken op rtl5?
Ik denk eerder jongerenwerker.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:43 schreef petre86 het volgende:
[..]
jeugdleider = jugendfuhrer?
[/geschiedeniszeikmode off]
Ach, het had erger gekund. Je had ook tussen de potten op rtl5 kunen zitten.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik moest dus nog typen, en ik kan me niet concentreren door de topictitel. Dus ik denk, even wat anders. Dus ik tv kijken.... *zap*zap*zap* en toen belandde ik bij TMF midden in een clip......
GVD!!!
Ik kan natuurlijk ook naar Pulp fiction gaan kijken, maar dan val ik echt in slaap.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
omdat de batterijen van je afstandsbediening leeg zijn?
owja.. je moest nog iets typen voor die p@@rd3nc0nc0urz3n?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:45 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik moest dus nog typen, en ik kan me niet concentreren door de topictitel. Dus ik denk, even wat anders. Dus ik tv kijken.... *zap*zap*zap* en toen belandde ik bij TMF midden in een clip......
GVD!!!
troost je, die is net afgelopen.. nu jambareclamequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:46 schreef Waxxer het volgende:
duidelijk gezegd: ik moet twee serieuze artikelen schrijven, ik heb dat komtie dan he in mijn hoofd. Daarom ga ik tv kijken als afleiding. Ik zet hem aan, knips drie keer en ik val midden in de clip van komtie dan he.
Daar hoef je geen tv voor aan te zettenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:48 schreef petre86 het volgende:
[..]
troost je, die is net afgelopen.. nu jambareclame
0nd3r 4nd3r3, 00k n0g v3rh4l3n v00r h3t c0c 3n 33n 4dv3rt0r14l......quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:47 schreef petre86 het volgende:
[..]
owja.. je moest nog iets typen voor die p@@rd3nc0nc0urz3n?
mits bier.quote:
Nou, als je tegen een vrouw zegt komt'ie dan he dan gaat ze NIET meteen met d'r kont omhoog, das dan weer jammer voor mensen zoals jij.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Bioslock het volgende:
Ik vind het sneu voor jullie dat jullie niet aan de vrouw komen, tut tut.
Hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, als je tegen een vrouw zegt komt'ie dan he dan gaat ze NIET meteen met d'r kont omhoog, das dan weer jammer voor mensen zoals jij.
Denk dat wij er veeeel meer vrouwen kunnen krijgen dan jij eppo!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Bioslock het volgende:
Ik vind het sneu voor jullie dat jullie niet aan de vrouw komen, tut tut.
Die bestond toch al?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:01 schreef petre86 het volgende:
kijk eens wat ik gemaakt heb:
[afbeelding]
Ik hou niet van vrouwen en mannen ik ben celibaat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:01 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Denk dat wij er veeeel meer vrouwen kunnen krijgen dan jij eppo!
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen en mannen ik ben celibaat.
Tja,laat me dat nou helemaal niet verbazen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:03 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Ik hou niet van vrouwen en mannen ik ben celibaat.
Die jongen die zgnd uit tpubliek komt: Patrick is t lekkerstquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef creno het volgende:
naked boys singing: ik vond het maar een slappe bedoeling
Dat had je kunnen weten. Waarom ben je dan toch heen gegaan?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:05 schreef creno het volgende:
naked boys singing: ik vond het maar een slappe bedoeling
Mijn kaartje werd betaaldquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat had je kunnen weten. Waarom ben je dan toch heen gegaan?
Ik ros mn biefquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:09 schreef creno het volgende:
nee hoor ik heb me wel vermaakt hoor, het was een leuke show, maar qua stem waren ze geen supersterren.
het was wel erg gay-gericht
mijn broer en ik lagen helemaal in een deuk in de pauze toen we daar twee olafs zagen met een toyboy
TMIquote:
Wie heeft er zo'n hekel aan jou dat ie je daar mee naar toe sleept?quote:
Niemand..we hebben erg genoten v/d slechte kwaliteitquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:16 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wie heeft er zo'n hekel aan jou dat ie je daar mee naar toe sleept?
Wansmaak is ook smaak.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Niemand..we hebben erg genoten v/d slechte kwaliteit
wie is hier nou de homo?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:57 schreef Bioslock het volgende:
tut tut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |