Alsjeblieftquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat lezen we ja. Dank je voor het broodnodige entertainment op deze avond
En als wannabe-ex-mod zijnde dacht ik ik zeg het ook maar evenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:13 schreef Jerruh het volgende:
CPD: tis maar een kloon, nie zo assertief.
edit: en privemailtjes mogen niet. ook al zijn ze lachwekkend DP-erig!.. (als ex-mod zijnde zeg ik het maar ff)
Beter dan een krimpend lichaam.quote:
je zou het goed doen beafie!quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En als wannabe-ex-mod zijnde dacht ik ik zeg het ook maar even.
En nu nog een keer, like you mean it.quote:
Who cares, het is entertaining.quote:
je zou het goed doen beafiequote:Op zaterdag 9 april 2005 22:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En nu nog een keer, like you mean it..
Je hebt het de laatste tijd niet zo op modjes he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
Hmz als mod zit je dan steeds neurotisch alles op slot te mikken en te wissen, en dat alles voor een blauw kleurtje en een image
kon me geen zak schelen, ik vond het leuk om als crewlid te werkenquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:19 schreef Waxxer het volgende:
Hmz als mod zit je dan steeds neurotisch alles op slot te mikken en te wissen, en dat alles voor een blauw kleurtje en een image
quote:
Jammer dat we niet weten van wie het afkomstig is.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit kreeg ik anoniem van iemand binnen
ik weet niet wie het is.. maar berichten van gebanden doorgeven mag niet, maar ik ga er vanuit dat dit geen gebande is
niet quoten dus
Mja bepaalde iemanden met een blauwe kleur kunnen respect van mij verwachten, dat het niveau dat wordt aangeduid met "nihil" niet zal ontstijgen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Je hebt het de laatste tijd niet zo op modjes he?.
tja ik kan wel het ip-adres checken maar kom bij een proxy uitquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:21 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jammer dat we niet weten van wie het afkomstig is..
Mag ik weten wie dat is? Wie mij een pedo noemt? Daar heb ik recht op lijkt mijquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
dit kreeg ik anoniem van iemand binnen
ik weet niet wie het is.. maar berichten van gebanden doorgeven mag niet, maar ik ga er vanuit dat dit geen gebande is
niet quoten dus
recht dit recht dat........ sorry, soms is het hier krom geregeld, slik of stikquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Mag ik weten wie dat is? Wie mij een pedo noemt? Daar heb ik recht op lijkt mij![]()
Anoniem zei hij toch?quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Mag ik weten wie dat is? Wie mij een pedo noemt? Daar heb ik recht op lijkt mij![]()
o.a. ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 22:23 schreef Olaf56 het volgende:
[..]
Nu kan het niet meer lang duren voordat ik blauw word.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 22:24 schreef Blubberzwijn het volgende:
mijn broer ging ook even trommelenhet is echt geen gezicht haha..
alleen hij maakt het belachelijkdoet em op zn borst en dan oegaboega trommel trommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |