En het zijn verdomme allemaal unieke figurenquote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef SCH het volgende:
Ze gaan bij bosjes momenteel.
Zeker weten!quote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Peking Express was weer erg vermakelijk
quote:Op zondag 10 april 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Peking Express was weer erg vermakelijk
Ja... het gaat altijd zo snel het weekend... erg jammer... maar ook dit weekend was weer erg goed te doenquote:Op zondag 10 april 2005 21:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu nog even genieten van de laatste uurtjes weekend.
Jeetje.quote:Op zondag 10 april 2005 21:44 schreef tong80 het volgende:
Golfer weer één van onze helden dood
Outsiders-zanger Wally Tax overleden
De Paus wel, met Wally en Heyboer had ik niet zoveel. Sorry.quote:Op zondag 10 april 2005 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
En het zijn verdomme allemaal unieke figuren
Ik heb niet zoveel met volwassen mannen in een jurk die denken dat ze de baas zijn over leven en dood en rituelen gebruiken waar de Indianen nog nooit van hebben gehoord. Mensen heilig verklaren omdat die mensen drie wonderen hebben verricht. Bij twee wonderen heb je pech, dan ben je een slechte goochelaar. Megalomane mensen zoals de Paus en Mourihno kan ik slecht verdragen. En mensen die snikkend 10 uur in de rij staan om een lijk te zien snap ik al helemaal niet. Laat ze naar Afrika gaan en condooms uitdelen.quote:Op zondag 10 april 2005 21:54 schreef SCH het volgende:
[..]
De Paus wel, met Wally en Heyboer had ik niet zoveel. Sorry.
ook met de lullo's ?quote:
Nee, bejaardentehuisquote:Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef appelsientje het volgende:
[..]
ook met de lullo's ?
zometeen studiovoetbal
Zeg ik ook niet.quote:Op zondag 10 april 2005 22:07 schreef SCH het volgende:
Ik bewonder hem ook niet.
Maar Heyboer ook niet.
quote:Op zondag 10 april 2005 21:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]idd erg spannend zelfs
![]()
en SS zijn eruit
hij had vaak nonnen over de vloer, maarja die worden nooit zwanger en mocht dat wel zo zijn dan is dat een kardinale fout of monnikenwerkquote:Op zondag 10 april 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg ik ook niet.
Maar Heijboer geloofde in vrouwen. De laatste vrouw die de Paus zag was z'n moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |