Zeg dat wel, ja.quote:Op zondag 10 april 2005 21:32 schreef Xenomaniac het volgende:
Godver.
Dat nummer heb ik op een verzameldvd: Nederpop Vol. 3quote:Op zondag 10 april 2005 21:38 schreef omapietje het volgende:
Triest ik vind zijn miss wonderful het mooist.
wally r.i.p.
woot! je eerste post zonder de karakteristieke post bij mijn weten.quote:Op zondag 10 april 2005 21:38 schreef tong80 het volgende:
blabla
Ik blijf er bij dat de meeste rockers sterven door de drank, drug en het tubulente ongezonde leven.quote:
Laten we bij deze Gerard Joling tot rocker verklaren.quote:Op zondag 10 april 2005 22:11 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat de meeste rockers sterven door de drank, drug en het tubulente ongezonde leven.
Gordon en Jamai ook maar gelijk?quote:Op zondag 10 april 2005 22:13 schreef tong80 het volgende:
Laten we bij deze Gerard Joling tot rocker verklaren.
Alsof je over de Paus spreekt.quote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Ik heb het altijd een vervelende vent gevonden. Wereldvreemd en zijn muziek heeft me ook nooit aangesproken. Hij hoort bij dat groepje miskenden dat dacht dat het altijd 1965 is gebleven.
Maar moge hij ruste in vrede.
Ehhhh .... als je naar "Rock 'n Roll Star" (1976) van Champagne luistert, zul je merken dat hij echt niet in 1965 is blijven steken. Hij componeerde het lied.quote:Op zondag 10 april 2005 22:29 schreef SCH het volgende:
Ik heb het altijd een vervelende vent gevonden. Wereldvreemd en zijn muziek heeft me ook nooit aangesproken. Hij hoort bij dat groepje miskenden dat dacht dat het altijd 1965 is gebleven.
Maar moge hij ruste in vrede.
Eén van de ultieme homo-liedjes SCH kom nou en zeg dat je dat niet wistquote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ehhhh .... als je naar "Rock 'n Roll Star" (1976) van Champagne luistert, zul je merken dat hij echt niet in 1965 is blijven steken. Hij componeerde het lied.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |