Fijn, maar dat heeft DK NIET gedaan hequote:
quote:-Ryan (43), Stali (32), Stali's dochtertje ('kuiken') en hun hondje Ollie wonen in een vrijstaand huisje aan de bosrand op een steenworp afstand van de Belgische grens.
- Ryan ontdekte de mysterieuze werkzaamheden in het bos op een wandeling die hij van thuis uit begon
-Het bos omschrijven ze als een wildernis en als verlaten. Het overlapt de NL-B landsgrens. Als je er mensen tegenkomt zijn het m.n. Belgen en Duitsers (dat laatste doet vermoeden dat er iets toeristisch in de buurt ligt).
-Het bos heeft een ingang waar een vrij groot hotel staat. Hier zagen ze luxe auto's met Corps Diplomatique en Italiaanse kentekens. Hier stond ook hun auto, die op 3-4 km van de geheimzinnige bouwplaats in het bos stond.
- De bouwplaats ('de pitt') ligt zo'n 5 km het bos in, het bos zou dan minimaal een diameter van zo'n 10 km moeten hebben. Er ligt een ven vlakbij de pitt.
- De pitt bereik je na 40 minuten stevig wandelen. Het bos sterkt zich daarna nog anderhalf uur wandelen uit voordat je weer paden tegenkomt.
- Het is niet in omgeving Eindhoven en niet in Zeeuws-Vlaanderen
- Op een fietstocht, hemelsbreed 25-30km van deze plek, in België, heeft Ryan3 ooit een kleine, in kreupelhout verborgen luchtmachtbasis met 3-4 wat oudere helicopters gezien.
Mjah, het was toch echt wel in Nederland volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:09 schreef krozz56 het volgende:
Ik wil oko ff het een en ander duidelijk maken..
Geen pottenkijkers. Deel 24 Locatie (on)bekend Door Dvr
[..]
[[url=http://img182.exs.cx/img182/3107/snap24mv.th.jpg]afbeelding][/URL]
^ Hier zie je de grens lijn NL Belgie. in het rood. Neem deze gegevens uit de quote en denk eens logisch na...
Over het KappellenBos (belgie) heb ik het volgende gevonden:
Ruimtelijke Ordening
zou het hier zijn?
Kom jij dan met feitenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:11 schreef ASroma het volgende:
oh jee een auto laten we de bossen induiken, want we zijn zo opgenaaid op het forum dat er misschien wel iets serieus gaande is!
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kunnen er OOK wat foto's gewoon in het topic geplaatst worden?
Dank je.
Jep, van de nachtexpeditiequote:Op zaterdag 9 april 2005 18:16 schreef Dark_Killah het volgende:
Oe spannende foto's.
Zijn die gisteren gemaakt?
Lees je is inquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:20 schreef ASroma het volgende:
wat betreft dat persbericht van aankomende woensdag. Waar staat dit? Van wie komt het? Waarom pas woensdag?
Ok, ik vertrouw het voor geen 50 cent. En nu?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:21 schreef Lauwtjuh het volgende:
naja...ik weet het allemaal zo net niet, volgens mij is er dus echt iets gebeurt met hun hoor![]()
kweet het ook niet zkere hoor maar ik vertrouw het voor geen cent
Dat zou heel goed kunnen, vraag het ze eens zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik lees niet alles in detail maar zijn Ryan en Stali niet gewoon op vakantie
Zet het anders in de OP. Weinig mensen die gaan terug zoeken heurquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:22 schreef Dark_Killah het volgende:
Dit heeft een boswachter Nolius verteld over de telefoon, fragment ga je zelf maar zoeken. Van die boswachter die het aan Nolius heeft verteld dus. Omdat het nog niet af is ofzo?
van een "boswachter" hahaha en die gast heeft tot woensdag nodig? hahahaquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:22 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Lees je is in.
Dit heeft een boswachter Nolius verteld over de telefoon, fragment ga je zelf maar zoeken. Van die boswachter die het aan Nolius heeft verteld dus. Omdat het nog niet af is ofzo?
Schrijf jij het verhaaltje even voor me.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:25 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Zet het anders in de OP. Weinig mensen die gaan terug zoeken heur
Ik wilde het net zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:28 schreef ASroma het volgende:
haaal die nietszeggende foto's eens uit het topic, dat kan mijn 56ktje nie aan![]()
![]()
Ik denk dat Ryan en Stali daar ook last van hebben in het Internetcafeetje in griekenland.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:28 schreef ASroma het volgende:
haaal die nietszeggende foto's eens uit het topic, dat kan mijn 56ktje nie aan![]()
![]()
Het vervelende is hierbij..hoe de neuk ga je dat na?quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:24 schreef livEliveD het volgende:
Ik lees niet alles in detail maar zijn Ryan en Stali niet gewoon op vakantie
Overdrijven is een vak maar voor sommige een ware kunst zo te zien. Geen info dus wat heeft zoeken voor zin? Alsof ze ergens vastgebonden zitten en nog 24 uur hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:25 schreef Lauwtjuh het volgende:
met zn allen ernaartoe? En dan zoeken in groepen van 5Als iedereen van dit forum erheen gaat hebben we iig veel groepen zo bij elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |