Argh, is het al weer bijna kinderbedtijd?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:00 schreef HansJans het volgende:
OK NEWSFLASH
Ik kreeg net een berichtje door! Een Fokker zou Ryan gespot hebben in zijn eentje in een bos! hij probeerde hem te roepen maar hij bleef maar doorlopen alsof hij was veranderd in een zombie.... of misschien hoorde hij hem gewoon niet. Zou hij Stali kwijt zijn geraakt? Niemand die daar nu nog iets over kan vertellen. Creepy!
Ook heeft hij hondensporen gezien die opeens ophouden, is de hond ontvoerd door de mysterieuze mannen met blauwe helmen?
Kben geen nerd ofzo dat ik naar een IRC-ding gaquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:24 schreef Qwea het volgende:
voor verder info of nutteloos geblaat#vermist, #oplossing
Maak je niet zo druk johquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Kan die idiote slowchat stoppen?
Ga naar de chat
#vermistquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Ga naar de chat
Daar hoef je echt geen nerd voor te zijn...quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Kben geen nerd ofzo dat ik naar een IRC-ding ga.
Kom je ook?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:26 schreef yvonne het volgende:
Ga naar de chat
HEt stikt daar in de omgeving van militaire oefenterreinen, of lijkt dat maar?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef dvr het volgende:
- Op een fietstocht, hemelsbreed 25-30km van deze plek, in België, heeft Ryan3 ooit een kleine, in kreupelhout verborgen luchtmachtbasis met 3-4 wat oudere helicopters gezien.
Vooral ook om de woning te traceren heb je nog:quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef dvr het volgende:
Heeft iemand al op een rijtje gezet wat er allemaal over Ryan3, Stali, Ollie en de locatie bekend is?
Als ik het goed begrepen heb uit dit en andere topics:
-Ryan (43), Stali (32), Stali's dochtertje ('kuiken') en hun hondje Ollie wonen in een vrijstaand huisje aan de bosrand op een steenworp afstand van de Belgische grens.
- Ryan ontdekte de mysterieuze werkzaamheden in het bos op een wandeling die hij van thuis uit begon
-Het bos omschrijven ze als een wildernis en als verlaten. Het overlapt de NL-B landsgrens. Als je er mensen tegenkomt zijn het m.n. Belgen en Duitsers (dat laatste doet vermoeden dat er iets toeristisch in de buurt ligt).
-Het bos heeft een ingang waar een vrij groot hotel staat. Hier zagen ze luxe auto's met Corps Diplomatique en Italiaanse kentekens. Hier stond ook hun auto, die op 3-4 km van de geheimzinnige bouwplaats in het bos stond.
- De bouwplaats ('de pitt') ligt zo'n 5 km het bos in, het bos zou dan minimaal een diameter van zo'n 10 km moeten hebben. Er ligt een ven vlakbij de pitt.
- De pitt bereik je na 40 minuten stevig wandelen. Het bos sterkt zich daarna nog anderhalf uur wandelen uit voordat je weer paden tegenkomt.
- Het is niet in omgeving Eindhoven en niet in Zeeuws-Vlaanderen
- Op een fietstocht, hemelsbreed 25-30km van deze plek, in België, heeft Ryan3 ooit een kleine, in kreupelhout verborgen luchtmachtbasis met 3-4 wat oudere helicopters gezien.
Nog meer hints en aanwijzingen?
Dat is tegenstrijdig met wat hij later heeft gezegd, namelijk dat ze eerst 20 minuten in de auto zaten en daarna nog 40 minuten moesten lopen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:27 schreef dvr het volgende:
-Ryan (43), Stali (32), Stali's dochtertje ('kuiken') en hun hondje Ollie wonen in een vrijstaand huisje aan de bosrand op een steenworp afstand van de Belgische grens.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
Verder is Nolius maar stil, vanavond weer een exxxxxtra vette uitzending?![]()
Óf hij ligt te krikken met Chris. Zeg ns eerlijk, als jij moet kiezen tussen Fok en n vriendin, moeilijke keuze he?quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:29 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
Verder is Nolius maar stil, vanavond weer een exxxxxtra vette uitzending?![]()
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:00 schreef HansJans het volgende:
OK NEWSFLASH
Ik kreeg net een berichtje door! Een Fokker zou Ryan gespot hebben in zijn eentje in een bos! hij probeerde hem te roepen maar hij bleef maar doorlopen alsof hij was veranderd in een zombie.... of misschien hoorde hij hem gewoon niet. Zou hij Stali kwijt zijn geraakt? Niemand die daar nu nog iets over kan vertellen. Creepy!
Ook heeft hij hondensporen gezien die opeens ophouden, is de hond ontvoerd door de mysterieuze mannen met blauwe helmen?
Kom dan aan met iets meer feitenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:41 schreef HansJans het volgende:
[..]
De verdwijning van die mensjes is geen onzin wou je zeggen
Misschien moet je dr ff lief aan kijken, en vragen of ze je wil unbannenquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:45 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Zegge, Sherlock, een zekere Qwea heeft me daar gebanned
(16:53:11) —› can't join #vermist (you're banned (+b))quote:Op zaterdag 9 april 2005 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Misschien moet je dr ff lief aan kijken, en vragen of ze je wil unbannen
gedraag jeje kanner weer in
doe ff /query Qweaquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:53 schreef Fwnk het volgende:
[..]
(16:53:11) —› can't join #vermist (you're banned (+b))
(16:53:11) —› press (Control+F2) to retry!
Één vriendin is voor mij niks spannends aan, dus die keuze is niet zo moeilijk... Zal je er verder niet mee lastig vallen, vast slecht voor je egoquote:Op zaterdag 9 april 2005 16:34 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Óf hij ligt te krikken met Chris. Zeg ns eerlijk, als jij moet kiezen tussen Fok en n vriendin, moeilijke keuze he?
http://log.server8.org/img/IMG_040905_003.jpgquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Één vriendin is voor mij niks spannends aan, dus die keuze is niet zo moeilijk... Zal je er verder niet mee lastig vallen, vast slecht voor je egoen aan je posthistorie te zien heb jij toch al langere tijd totaal géén vriendin. Leuk dat je het voor `m opneemt, je hoopt vast dat je een keertje mee mag doen!
On topic...: http://log.server8.org/ staat nog steeds de oproep... En nieuwe foto`s kwam er zo weer aan, ben benieuwd...
Yvonne!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:18 schreef yvonne het volgende:
Kan dat geneuzel achterwege blijven?
er zitten nog mensen daar die onze hulp nodig hebben!
De OP is aangepast, kan iemand die straks zo overnemen en de link naar dit deel erbij zetten?
Dank uquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:23 schreef BeJD het volgende:
Op http://depit.web-log.nl/ heb ik de foto´s geplaatst van afgelopen nacht.
Erg mooie foto`s, apart dat schuim op dat hout en de overduidelijke verse sporen...quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:23 schreef BeJD het volgende:
Op http://depit.web-log.nl/ heb ik de foto´s geplaatst van afgelopen nacht.
Ik vind het lief dat je met me meeleeft en mn post verleden kijkt. Al hoeft wat daar staat niet altijd te kloppenquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:11 schreef Rocco_jr het volgende:
[..]
Één vriendin is voor mij niks spannends aan, dus die keuze is niet zo moeilijk... Zal je er verder niet mee lastig vallen, vast slecht voor je egoen aan je posthistorie te zien heb jij toch al langere tijd totaal géén vriendin. Leuk dat je het voor `m opneemt, je hoopt vast dat je een keertje mee mag doen!
On topic...: http://log.server8.org/ staat nog steeds de oproep... En nieuwe foto`s kwam er zo weer aan, ben benieuwd...
Die egel hoort ook bij het complot!quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:23 schreef BeJD het volgende:
Op http://depit.web-log.nl/log/2271855 heb ik de foto´s geplaatst van afgelopen nacht.
Als je je eigen woorden zelf in twijfel trekt, post dan liever niks.quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:27 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Ik vind het lief dat je met me meeleeft en mn post verleden kijkt. Al hoeft wat daar staat niet altijd te kloppen![]()
Maar goed, ik ga hier geen persoonlijke vete's uitvechten. Aangezien dit niks van doen heeft met dé pit.
Heb ik dus voor niks een OP gemaakt, incl. samenvatting? Bedanktquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:29 schreef Dark_Killah het volgende:
Geen pottenkijkers. Deel 25: Fotos, weblog en irc. sorry een beetje vroeg maar ik moet gaan. De OP is iig in orde nu.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 17:28 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik ga een puntje ophalen in Eindhoven.
Speur ze!
Post die dan er onder, misschien dat Yvonne dan een soort combinatie kan makenquote:Op zaterdag 9 april 2005 17:30 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Heb ik dus voor niks een OP gemaakt, incl. samenvatting? Bedankt
Moest zelfs die hele fucking OP overnieuw maken omdat dat txt bestand niet te bereiken was...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |