Hoe gaat het met je kruistocht?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:39 schreef Landmass het volgende:
[..]
dit is ongetwijfeld zijn grootste bloeper
[Feedback] Moddereten in POL.
punt is, sidekick zit op HBO niveau terwijl het merendeel van POL op uni niveau zit, hij wordt gewoon overklast. Het is alsof een guppie van 8 tegen je zegt dat je niet door rood mag rijdenquote:Op zaterdag 9 april 2005 23:43 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je kruistocht?
Nou, nou, nou...quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:45 schreef Landmass het volgende:
terwijl het merendeel van POL op uni niveau zit
kom weinig BreAzAhss tegen hoor, wel veel unies, daar kan hij gewoon niet tegen opquote:
Ieder z'n werkelijkheidsbeleving, niet?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:47 schreef Landmass het volgende:
[..]
kom weinig BreAzAhss tegen hoor, wel veel unies, daar kan hij gewoon niet tegen op
Mooi, dan kan ik nog 7 jaar mee.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:33 schreef Landmass het volgende:
[..]
hoe lang gaat sidekick al mee? In de USA mogen presidenten max 8 jaar in het witte huis zitten
zoeits zal er toch ongetwijfeld ook voor mods zijn.
quote:du_ke, ik heb een reethaartje dat te lang wordt. Kun jij het even uitvreten?
Ja, een hockeystick en scheenbeschermers.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:50 schreef Johan_de_With het volgende:
Ik ga morgen, voor het eerst in mijn leven, naar een hockey wedstrijd.! Kan iemand mij iets aanbevelen, behalve dan dat hockeymeisjes geil zijn?
Waar haal jij je grappen? Want ze kunnen nooit duur zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:51 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, een hockeystick en scheenbeschermers.
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:48 schreef Johan_de_With het volgende:
POL! is filmed in front of a live studio audience.
Je moeder fluisterde mij in ze jou te vertellen om je zelfvertrouwen te geven.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:53 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Waar haal jij je grappen? Want ze kunnen nooit duur zijn.
Kan sidekick even aantonen waar Lucida dat schreef. Zomaar wat voor de vuist weg blaten kan immers elk dom schaap. Sidekick kerel, krijg het nou eens in die kleine hersens van jou dat ik niet post onder om het even welk kloontje. Jouw achterdocht is ronduit stuitend - sizzler zou zeggen flauw.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:21 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik ben links, dus ik heb weinig in te brengen in de rechtse crew, aryaaan.
Blaten die voor de vuist weg?quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef lucida het volgende:
[..]
. Zomaar wat voor de vuist weg blaten kan immers elk dom schaap.
Immers het levensdoel van elk zichzelf respecterend mens.quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:54 schreef lucida het volgende:
Kijk dan zou je pas in de achting van de enige echte Lucida stijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |