Neej, er is wat samengevat.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Wat is er gisteren nog bekend geworden op ActionRadio?
quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Neej, er is wat samengevat.
Maar het ging verder nergens over.
Bergen op Zoom? Dan zat je verkeerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ga nog eens dat bos in bij Bergen op zoom
Aangepastquote:
Die bestaat helemaal nietquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:49 schreef maniack28 het volgende:
www.fotosvanvannachtbijdepitindebossenwaarryanenstaliverdwenenzijn.nl
Lulkoek, kwam veel info.quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:51 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Neej, er is wat samengevat.
Maar het ging verder nergens over.
Inderdaad, veel dingen die ík iig nog niet wist. En ik ben gisteren de hele dag online gweest.quote:
Doodsbedreigingquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:52 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ga nog eens dat bos in bij Bergen op zoom
Moet dat, nou weer gelijk aangevallen worden.quote:
"Nelious"quote:Op zaterdag 9 april 2005 10:58 schreef BeJD het volgende:
We proberen alle media van mensen die de pit proberen te vinden bij te houden op http://depit.web-log.nl
Als je je zooi daar ook wil hebben moet je ff BJD / reul aanschieten in #vermist
Radioheld jij, je bent opeens een bekende FOK!kerquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:57 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeker![]()
En ik kwam er uitgebreid in voor![]()
Staat de aflevering al online Nolius?
ik kan hier niet op mirc :S de router blockt het ofzow , ik weet niet preces wat ut probleem isquote:Op zaterdag 9 april 2005 10:58 schreef BeJD het volgende:
We proberen alle media van mensen die de pit proberen te vinden bij te houden op http://depit.web-log.nl
Als je je zooi daar ook wil hebben moet je ff BJD / reul aanschieten in #vermist
Poort opengooien wss.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:01 schreef NeoPhythe het volgende:
[..]
ik kan hier niet op mirc :S de router blockt het ofzow , ik weet niet preces wat ut probleem is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |