LOL, nog vloeibaar gas tegen gekomen by any chance?quote:
Hej Nikki, spannend he!quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:50 schreef Nikki het volgende:
Yvonne. Ik ben ook rond die tijd gaan zitten lezen en ben nu weer bij.
ga dan maar vast wat koffie regelenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:06 schreef Sanne het volgende:
Heb ik me eindelijk ingelezen, wil ik niet meer naar bed!
Er waren toch een uur geleden al FOK!ers onderweg?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:07 schreef Websmurf het volgende:
[..]
ga dan maar vast wat koffie regelen
het kan namelijk nog wel ff duren voordat ze terecht zijn
Alleen het verschil is dat ze nu dus het bos weten waar ze moeten zoeken en de vorrige keren telkens verkeerd zatenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:08 schreef Websmurf het volgende:
tsjah..
en gisteren en eergisteren ook al dus...
Weten ze het nu ECHT zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:09 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Alleen het verschil is dat ze nu dus het bos weten waar ze moeten zoeken en de vorrige keren telkens verkeerd zaten.
Ik geloof het wel, maar je hebt natuurlijk nog steeds kans dat ze in de verkeerde trein stappen enzoquote:
Ik lurk, maar ik schijn in deze topics niet openlijk te mogen lachen, dus doe ik dat maar niet. Maar nu ik je toch zie, is dat nou leuk om te kunnen zien dat bepaalde mensen die hun laatste bezoek hebben verborgen toch gewoon het forum bezoeken?quote:
Maandag kun je weer skypen, gaan we ook weer een update doen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:44 schreef NeoPhythe het volgende:
Nolius doe ff je skype aan / post ff je skype dat praat makkelijker voor iedereen !
Hey Nolius, nu je toch hier bent, echt bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:15 schreef Nolius het volgende:
[..]
Maandag kun je weer skypen, gaan we ook weer een update doen.
Actionradio_Utrecht is de username.
Er is meer dan genoeg nieuws. Het goede bos is waarschijnlijk nu gevonden. Het is vlak bij een militatair oefenterrein. Er is daar iets gaanda wat pas woensdag landelijk bekend gaat worden. Dus deels kloppen de meldingen van Ryan en Stali wel. De plek klopt verder ook e.d.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:16 schreef Toad het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Nolius goede reclame gemaakt voor actionradio vanavond?
En er is verder weinig nieuws?
Dan ga ik even verder inlezenquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:18 schreef Rolfxx het volgende:
[..]
Er is meer dan genoeg nieuws. Het goede bos is waarschijnlijk nu gevonden. Het is vlak bij een militatair oefenterrein. Er is daar iets gaanda wat pas woensdag landelijk bekend gaat worden. Dus deels kloppen de meldingen van Ryan en Stali wel. De plek klopt verder ook e.d.
Het is duidelijk geworden dat er grondwatertests aan de gang zijn en dit keer is wel het goede bos aangegeven (voorheen zaten ze telkens verkeerdquote:Op zaterdag 9 april 2005 00:16 schreef Toad het volgende:
Als ik het goed begrijp heeft Nolius goede reclame gemaakt voor actionradio vanavond?
En er is verder weinig nieuws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |