Stappen? Na de hele dag ircen ga ik pitten hoorquote:Op vrijdag 8 april 2005 22:57 schreef Qwea het volgende:
* Qwea gaat maar es omkleden e.d.
en dan straks lekker stappen
Als je nou de site had gegevenquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:04 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Als je nou midden op die site kijkt http://www.terradesk.nl/
DOWNLOAD GRATIS etc...![]()
KIJK OP DE VORIGE PAGINAAAAAAAquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:05 schreef JaWi het volgende:
[..]
Als je nou de site had gegeven.
[afbeelding].
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef DJKoster het volgende:
Even wat knip en plakwerk gedaan en zo ongeveer een kaartje gemaakt met wat wegen erop..
http://members.home.nl/dik.koster/Fok/Fok687165kaart.zip (225 KB , uitgepakt 9 MB ofzo)
Als iemand mij in Enschede op pikt (en daar weer terug zet) ga ik meequote:Op vrijdag 8 april 2005 23:24 schreef d_nr1 het volgende:
Dus nu staan er morgen 200 FOK!ers daar in het bos te bieren?
Nog 1 dag denk ik, morgen staat er een massa FOK!ers in dat bos en photograferen alles wat los en vast zit en dan is het wel duidelijk, ik ben al lang blij dat dit topic niet zo snel meer volgespamt wordt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:32 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben het een beetje zat aan het worden nu![]()
dat dnnk ik dus ookquote:Op vrijdag 8 april 2005 23:34 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Nog 1 dag denk ik, morgen staat er een massa FOK!ers in dat bos en photograferen alles wat los en vast zit en dan is het wel duidelijk, ik ben al lang blij dat dit topic niet zo snel meer volgespamt wordt..
Hej radio heldquote:
Bron?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:37 schreef awesomedude het volgende:
je kan dat bos morgen helemaal niet in komen, alles is afgezet
Is daar nog een site van ofzo? En waarom is het ineens helemaal afgezet? Vanwege FOK!?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:40 schreef awesomedude het volgende:
politie scanner
Ze komen wel steeds zuidelijker.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:41 schreef yvonne het volgende:
Hehe, eindelijk bijgelezen.
Leuk dat FOK!kers eindelijk eens buiten komen
Hoe lang heb je er over gedaan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:41 schreef yvonne het volgende:
Hehe, eindelijk bijgelezen.
Leuk dat FOK!kers eindelijk eens buiten komen
Ik was om 22.30 al thuisquote:
Heb je de koffie al klaar?quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:42 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Ze komen wel steeds zuidelijker.
Straks staan ze in m'n achtertuin.
Als het er nu op deze manier had gestaan had ik het geloof ik wel de beste oplossing voor vandaag gevonden!quote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:51 schreef Tajno het volgende:
[..]
Als het er nu op deze manier had gestaan had ik het geloof ik wel de beste oplossing voor vandaag gevonden!![]()
![]()
Maar wel lekker dat er eindelijk na 2000+ topics in de reeks meer duidelijk is. toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |