Ech welquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:28 schreef lubje25 het volgende:
Beasty boys-intergalactic
kijk dat lijkt er meer op:quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:34 schreef ranja het volgende:
New order
Die blijft openstaan als het goede antwoord nog niet is gegeven. Dan kunnen we hem nog evt hergebruiken.quote:Op vrijdag 8 april 2005 16:44 schreef methodmich het volgende:
Wat gebeurt er met mijn openstaande vraag uit het vorige deel?
Ik ga ze in juni zien in Hyde Parkquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:42 schreef ranja het volgende:
Nou in het geval van New order klopt dat nog wel aardig(dat ze het hebben dus). Maar die zijn dan ook nooit echt weggeweest
Geen idee..quote:Op vrijdag 8 april 2005 17:07 schreef ranja het volgende:
Vul het rijtje aan en zeg ook waarom:
Richard Edson
Jim Sclavunos
Bob Bert
Ja maar het zou wel schelen als ik wist wie het waren..quote:
quote:
mais oui, vraiment... en spijkerbroeken geloof ik...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:01 schreef bartrid het volgende:
iets met water (agua?)
Dat was toch van enigma? Titel echt geen ideequote:Op vrijdag 8 april 2005 22:04 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
mais oui, vraiment... en spijkerbroeken geloof ik...![]()
Smoke City - Underwater Love.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:25 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Een stukkie tekst. Mag ik van jullie uitvoerende + titel van dit heerlijke nummer??
O que que é esse amor d'água
Eu sei que eu não quero mais nada
Follow me now
To a place you only dreamt of
Before I came along
Geen Enigma. Meer een act die ik in het one-hit-wonder toernooi verwachtte en er volgens mij ook aan meegedaan heeft.quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:06 schreef bigshadow het volgende:
[..]
![]()
Dat was toch van enigma? Titel echt geen idee
Hier nog een beetje tekst:quote:The track "" used for a Levi's commercial earlier in 1997, is just one of the pleasing trip-hop and mild breakbeat tracks on
debut album
quote:When I first saw you
I was deep in clear blue water
The sun was shining
Calling me to come and see you
I touched your soft skin
And you jumped in with your eyes closed
And a smile upon your face
Você vem, você vai
Você vem ê cai
E vem aqui pra cá
Porque eu quero te beijar na sua boca
Que coisa louca
Vem aqui pra cá
Porque eu quero te beijar na sua boca
Ai que boca gostosa
After the rain comes sun
After the sun comes rain again
Ik was ruim te langzaam met het formuleren van mijn hints. En Grobbel was ruim bijtijds om het goede antwoord te geven.quote:
Dat was een lange polonaise op je verjaardag zeker, Grobbel!quote:
quote:Mike Clark is a beautiful human being
Mike Clark is king of the hill
The beautiful king
Some day
One beautiful day
We will all be Mike Clark
God bless him
Dat je zoiets uberhaupt al opmerkt...quote:Op vrijdag 8 april 2005 22:57 schreef pyl het volgende:
Dat was een lange polonaise op je verjaardag zeker, Grobbel!![]()
Deed ik niet, maar iemand anders (TSE?) kwam er vanochtend, in het vorige topic, mee aanzetten. Je bent tegelijk jarig met Anouk, wist je dat?quote:
Keurig ingekopt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:10 schreef Grobbel het volgende:
Oh, en die lyrics zijn van Spinvis, toch? Nummer heet ook Mike Clark.
Haha, ik lees het nu ook inderdaad in het vorige topic.quote:Op vrijdag 8 april 2005 23:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Deed ik niet, maar iemand anders (TSE?) kwam er vanochtend, in het vorige topic, mee aanzetten. Je bent tegelijk jarig met Anouk, wist je dat?
Hoe dan ook: gefeliciteerd.![]()
Nee joh. Je kent ze alle 11 wel.quote:Op zaterdag 9 april 2005 00:52 schreef belsen het volgende:
Ik ken er maar 2, waarvan nummer 3 eigenlijk enkel door The Bates.
Je hebt er 5 goed en 2 op de verkeerde plek.quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:04 schreef bigshadow het volgende:
Dit is alles wat ik er uit krijg momenteel
1 Don't stop till you get enough
2 ....
3 Billie jean
4 Beat it
5 Thriller
6 Earth song?
7 Blood on the dancefloor?
8 Bad
9 ....
10 Black and white
11 [insert random song]
Laat ik eens wat gokken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:10 schreef methodmich het volgende:
Welke hoort niet in het rijtje en waarom?
You Won't See Me
If I Needed Someone
Michelle
In My Life
Zit ik wel een beetje in de goede richting te denken.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:30 schreef methodmich het volgende:
Dat is niet waar.
If I needed someone is een Harrison nummer.quote:Op zaterdag 9 april 2005 11:10 schreef methodmich het volgende:
Welke hoort niet in het rijtje en waarom?
You Won't See Me
If I Needed Someone
Michelle
In My Life
Ha, toch leven in dit topicquote:Op zaterdag 9 april 2005 18:21 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Rolling Stone??
Gek genoeg woon ik er vlakbij en ik ben daar nietquote:
Allemaal Amerikanen.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:29 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Echt leven is er niet in dit forum. ik was toevallig even na het avondeten rond gaan zwerven op het forum.
Wat hebben de volgende artiesten gemeen?
- the beastie boys
- the red hot chili peppers
- johnny cash
- run dmc
- system of a down
- public enemy
(en nog een aantal anderen)
ja da's waar... hoewel de jongens van soad ook wel beetje Armeens zijn natuurlijk. Het is niet het antwoord dat ik zoek (moet wel triviaal blijven natuurlijk) maar gek genoeg is er wel een connectie tussen Amerika en het antwoord dat ik wil horen, zij het een vagere connectie. Ik zoek een persoon.quote:
Weg met die twijfelachtige smily en snel een beetje !quote:
Rick Rubin!quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
Weg met die twijfelachtige smily en snel een beetje !
Big Shadow reageerdequote:Hiihiii. Shamone!!
1 Keep On With The Force Don't Stop
2 Girl, Close Your Eyes, Let That Rhythm Get Into You
3 She Was More Like A Beauty Queen From A Movie Scene
4 Don't Wanna See No Blood, Don't Be A Macho Man
5 It's Close To Midnight And Something Evil's Lurking In The Dark
6 And The Whole World Has To Answer Right Now
7 He Came Into Her Apartment He Left The Bloodstains On The Carpet
8 Hey Pretty Baby With The High Heels On
9 You'll Never Make Me Stay So Take Your Weight Off Of Me
10 I Took My Baby On A Saturday Bang
11 Aaaaaaaaah Aaaaaaaaah Aaaaaaaaah Aaaaaaaaah
11 teksten uit Michael Jackson nummers.
Welke nummers
Hierop schreef ikquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:04 schreef bigshadow het volgende:
Dit is alles wat ik er uit krijg momenteel
2 ....
3 Billie jean
4 Beat it
5 Thriller
6 Earth song?
7 Blood on the dancefloor?
8 Bad
9 ....
10 Black and white
11 [insert random song]
quote:Op zaterdag 9 april 2005 01:08 schreef Neleos het volgende:
[..]
Je hebt er 5 goed en 2 op de verkeerde plek.
En Ranja heeft er 7 op de goede plaatsquote:Op zaterdag 9 april 2005 01:26 schreef ranja het volgende:
2 PYT
3 Billie jean
4 Beat it
5 Thriller
6 Bad
7 Dirty Diana
8 The way you make me feel
9 I just can't stop loving you
10 Black and white
11 Dangerous
nummer twee:quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:08 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ja Neleos ik doe m'n best:
1 Don't stop till you get enough +
2 ...
3 Billie jean +
4 Beat it +
5 Thriller +
6 Bad +
7 SMOOTH CRIMINAL
8 The way you make me feel +
9 DIRTY DIANA
10 Black and white
11 EARH SONG (is sowieso een en al kattengejank)
beetje gebruik makend van andermans werk... Dat die anderen smooth criminal niet zagen of vergis ik me? Alleen nr2 zegt me niets
En zo gaat timbob met het punt er van doorquote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef timbob het volgende:
[..]
nummer twee:
I wanna Roooooock with youuuuu (aaall niigght)
Oh, inkopper!quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:10 schreef timbob het volgende:
[..]
nummer twee:
I wanna Roooooock with youuuuu (aaall niigght)
veni vidi foetsiequote:Op zaterdag 9 april 2005 20:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
En zo gaat timbob met het punt er van door![]()
timbob +1
Uzumaki_Naruto + 1quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Massive Attack-Man Next Door
Horace Andy zingt
meneer beqendhooft.quote:Op zondag 10 april 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
Wie jammert hier dat zijn band uit elkaar is?
[afbeelding]
Alsjeblieft. Ben je toevallig jarig?quote:Op zondag 10 april 2005 01:01 schreef bigshadow het volgende:
Wat een cadeautje GLO, David Eugene Edwards
Als ik ja zeg krijg ik dan vandaag nog meer makkelijke vragenquote:Op zondag 10 april 2005 01:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ben je toevallig jarig?
bigshadow +1
zweimal nein meine freundquote:Op zondag 10 april 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Tros? BZN?
Was de band niet Coldplay? Omroep misschien VARA?quote:Op zondag 10 april 2005 01:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Als ik ja zeg krijg ik dan vandaag nog meer makkelijke vragen
Nieuwe vraag : Welke publieke omroep had van de week een exclusief concert voor leden georganiseerd? En van welke band?
De band is harstikke goed en de omroep nog steeds fout. Een klein en besloten concert in de melkweg als ik me niet vergis.quote:Op zondag 10 april 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Was de band niet Coldplay? Omroep misschien VARA?
VPRO dan?quote:Op zondag 10 april 2005 01:18 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De band is harstikke goed en de omroep nog steeds fout. Een klein en besloten concert in de melkweg als ik me niet vergis.
Ja, misschien niet verwacht maar zeker de juiste omroep!quote:Op zondag 10 april 2005 01:21 schreef GLO het volgende:
Of BNN?
Zegt me niks, maar god, wat een lelijke vrouw op deze manier (het is toch een vrouw he ?quote:Op zondag 10 april 2005 01:26 schreef GLO het volgende:
Na VARA en VPRO was BNN toch nog de enige andere logische keus.
Welk album?
[afbeelding]
Op deze manier he, dat is iets anders dan een lelijke vrouw zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 01:38 schreef GLO het volgende:
Ja het is een vrouwen nee ik vind haar niet lelijk
en verder heeft ze met het antwoord niets te maken
Dit album stamt uit 2001. Van de uitvoerende(n) is onlangs de opvolger verschenen.
quote:Instead of settling down in front of the mixing board for another dance album,returned in 2001 with a sound and style they hadn't played with for over a decade. Unsurprisingly bored by the stale British club scene circa 2001, the band opened
with a statement of purpose, a trailer single ("
") featuring a host of longtime
staples: a sublime melody, an inscrutable set of lyrics, a deft, ragged guitar line kicking in for the chorus, and
's yearning bass guitar taking a near-solo role. Though there are several allowances for the electronic-dance form
helped develop,
is a very straight-ahead album, their first work in 15 years that's focused on songwriting and performance rather than grafted dance techniques.
Haar houding in combinatie met de kleren, het geeft een hele fletse indruk, ik mis gewoon uitstraling en plezier in de foto.quote:Op zondag 10 april 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
OK, maar ook op deze manier blijf ik haar mooi vinden (wat vind jij niet mooi dan? Haar broek, haar houding, haar kapsel, haar videocamera?).
En je hebt goed opgelet, maar nee, het is niet Emiliana.
Beschrijving:
[..]
Ik weet het echt niet, ik kan ook niet een comeback verzinnen van een ex dance groep uit engeland.quote:Op zondag 10 april 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
Tja, smaken verschillen hè? Gimme a girl like that anytime.
OT: Ja, het is bekend. Het is het comebackalbum van een Britse band.
Fijn dromen van haar, Scrutquote:Op zondag 10 april 2005 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slapen, weltrustinizer
het lijkt mij ook wel een leuk typje, heb je d'r telefoonnumer GLO?
3 mannen en 1 vrouw, wie belt Ranja wakker?quote:Op zondag 10 april 2005 02:02 schreef GLO het volgende:
Dat 'dance' moet je op de indie manier zien. En de band is ook een echte band.
Hier een kiekje van de band:
[afbeelding]
Ha, maar de vrouw is niet de zangeres...quote:Op zondag 10 april 2005 02:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
3 mannen en 1 vrouw, wie belt Ranja wakker?
Ik geef het op, misschien nog een vage oh ja! Ik ben ook off, sleep well scutz en glo en de rest!!
Dat lijkt me genoeg om mezelf in slaap te gaan huilenquote:Op zondag 10 april 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, maar de vrouw is niet de zangeres...
Die 'vage oh ja' wordt morgen een besliste. Dat kan ik je vast vertellen...
Trusten
nou je t zegt herken ik tquote:Op zondag 10 april 2005 08:17 schreef bartrid het volgende:
da's get ready van new order.
Kloptquote:Op zondag 10 april 2005 11:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Da's Magnapop.
quote:Op zondag 10 april 2005 11:47 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Da's Magnapop.
Gelukkig, het werd al bijna gênantquote:Op zondag 10 april 2005 08:17 schreef bartrid het volgende:
da's get ready van new order.
GWAR it is...quote:Op zondag 10 april 2005 12:07 schreef bartrid het volgende:
gwar toch?
quote:formed in 1993 as an outgrowth of the documentary Identical Beat, a film shot at London's Farringdon Community Music House, the site of a series of summer workshops designed to teach Asian children the essentials of music technology. In charge of the workshops were tutor Aniruddha Das and youth worker John Pandit, also a noted DJ; with one of their students, a 15-year-old Bengali rapper named Deedar Zaman, they soon formed a sound system which they called
![]()
zo, da's snel!quote:Op zondag 10 april 2005 12:17 schreef GLO het volgende:
Asian Dub Foundation
quote:The traditional music of Western Africa and Ireland is fused into a seamless blend by. The band's exciting performances have become a popular attraction at the WOMAD festival in Reading, England, since 1995, while their 1996 debut album, Volume 1, remains one of the most successful examples of cultural exchange.
bring together top-ranked musicians, including traditional Irish vocalist Iarla O'Lionard, uillean pipers Davy Spillane (Moving Hearts) and Ronan Browne, whistle player James McNally (the Pogues), Kenyan nyatiti player Ayub Ogada, and Baaba Maal bandmembers Kauwding Cissakho and Massamba Diop. Jo Bruce, the son of British bassist/vocalist Jack Bruce (Cream), rounds out the group on keyboards and electronic programming.
Net wat eerder dan bartrid, die het zo te zien zeker wist. Maar jij hebt het goed gespeldquote:Op zondag 10 april 2005 12:26 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Afro Celt Sound System ???
Zondagmiddagquote:Op zondag 10 april 2005 12:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Goh, dat is niet iets wat ik op zondagochtend zou draaien
Ik ben blij dat ik niet naast jou woonquote:Op zondag 10 april 2005 12:29 schreef GLO het volgende:
Vanochtend draaide ik een megamix Dance Classics...
verkapt waar luister je nu naar post: Scorn (of liever Mick Harris). Dubzondagquote:Op zondag 10 april 2005 12:29 schreef GLO het volgende:
[..]
Zondagmiddag
Vanochtend draaide ik een megamix Dance Classics...
jazeker... vanalles mag er onder vallen! met creatief denken kom je er wel!quote:Op zondag 10 april 2005 12:36 schreef GLO het volgende:
Da's tock ook uitroep- en vraagtekens?
Zouden die dan een eigen entry op AMG hebben, vraagteken.quote:Op zondag 10 april 2005 12:53 schreef Berkery het volgende:
Roep ik nog even Beef! & Gotcha!
Ik was na de post van Bartrid gaan lunchen in de veronderstelling dat het nog even zou duren, maar ik zie dat GLO er vlak na zijn zeven goede antwoorden heeft gepost.quote:Op zondag 10 april 2005 12:42 schreef GLO het volgende:
!!!
Snap!
Therapy?
Godspeed You Black Emperor!
Wham!
Tony! Toni! Toné!
that dog.
Godspeed you! black emperor of Godspeed you black emperor! wordt een beetje door elkaar gebruikt, op amg en hun oude platenmaatschappy kranky staat het uitroepteken achteraan, op hun website in het midden. Ik heb mijn cd uitgeleend dus kan het ook niet vergelijken met het hoesje.quote:Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij Godspeed zit het uitroepteken volgens mij op een andere plaats..na you nl.
Volgens AMG niet, maar die schrijfwijze die jij noemt heb ik idd ergens anders ook al gezien. Ach, GLO was de enige die zover kwam dus hij verdient het punt toch wel.quote:Op zondag 10 april 2005 13:36 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Bij Godspeed zit het uitroepteken volgens mij op een andere plaats..na you nl.
quote:Sommige mensen moeten permanent minnaars zijn
toegewijd aan elkaar voor altijd
ik hebben samen nu te doen dingen
en ik heb gezegd vóór dat ik weet u ook hebt
wanneer ik niet daar in geest ben ik daar zal zijn
quote:Op zondag 10 april 2005 16:07 schreef bartrid het volgende:
cliff richard - some people?
quote:Ik daal niet op mijn knieën, Bedelend u aan adore me
u niet kan zien het ellende is en de marteling voor me
wanneer ik verkeerd word begrepen
zo hard aangezien u kunt probeert,
heb ik zo hard geprobeerd
aangezien ik u kon maken zien hoe belangrijk het voor me is
(refrein)
Sommige mensen moeten permanent minnaars zijn
toegewijd aan elkaar voor altijd
ik hebben samen nu te doen dingen
en ik heb gezegd vóór dat ik weet u ook hebt
wanneer ik niet daar in geest ben ik daar zal zijn
quote:Op zondag 10 april 2005 16:36 schreef DaisyDuke het volgende:
Depeche Mode - Shake The Disease?
Correct!quote:Op zondag 10 april 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
The Delgados
pff hoe ver kan je er naast zittenquote:Op zondag 10 april 2005 16:10 schreef Berkery het volgende:
[..]
![]()
Ehhh, neen![]()
omdat ik weet dat jij deze band wel kan waarderen
quote:Can you imagine when this race is won
Turn our golden faces into the sun
Praising our leaders we're getting in tune
The music's played by the mad men
quote:Op zondag 10 april 2005 18:22 schreef Grobbel het volgende:
Death from Above 1979 - You're a woman, I'm a machine.
quote:01 Concerning the UFO Sighting Near Highland, IL
02 The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good About Yourself in the Morning, or, We Apologize for the Inconvenience But You're Going to Have to Leave Now, or, "I have fought the Big Knives and will continue to fight them until they are off our lands!"
03 Come on! Feel the Illinoise!
-Part I: The World's Columbian Exposition
-Part II: Carl Sandburg Visits Me in a Dream
04 John Wayne Gacy, Jr.
05 Jacksonville
06 A Short Reprise for Mary Todd, Who Went Insane, But for Very Good Reasons
07 Decatur, or, Round of Applause for Your Step Mother!
08 One Last "Woo-hoo!" for the Pullman
09 Chicago
10 Casimir Pulaski Day
11 To the Workers of the Rockford River Valley Region, I have an Idea Concerning Your Predicament, and it involves shoe string, a lavender garland, and twelve strong women
12 The Man of Metropolis Steals Our Hearts
13 Prairie Fire That Wanders About
14 A Conjunction of Drones Simulating the Way in WhichHas an Existential Crisis in the Great Godfrey Maze
15 The Predatory Wasp of the Palisades Is Out to Get Us!
16 They Are Night Zombies!! They Are Neighbors!! They Have Come Back From the Dead!! Ahhhhh!
17 Let's Hear That String Part Again, Because I Don't Think They Heard It All the Way Out in Bushnell
18 In This Temple, as in the Hearts of Man, for Whom He Saved the Earth
19 The Seer's Tower
20 The Tallest Man, the Broadest Shoulders
-Part I: The Great Frontier
-Part II: Come to Me Only With Playthings Now
21 Riffs and Variations on a Single Note for Jelly Roll, Earl Hines, Louis Armstrong, Baby Dodds, and the King of Swing, to Name a Few
22 Out of Egypt, into the Great Laugh of Mankind, and I shake the dirt from my sandals as I run
De band zelf gebruikt het uitroepteken na 'you', maar de Kapitein vroeg naar de AMG-spelling. En het was me al vaker opgevallen dat die het uitroepteken aan het eind plaatsen. Dus ik wist zeker dat ik goed zat, ondanks dat het fout is (want de band weet het zelf natuurlijk het best).quote:Op zondag 10 april 2005 13:40 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Godspeed you! black emperor of Godspeed you black emperor! wordt een beetje door elkaar gebruikt, op amg en hun oude platenmaatschappy kranky staat het uitroepteken achteraan, op hun website in het midden. Ik heb mijn cd uitgeleend dus kan het ook niet vergelijken met het hoesje.
quote:Op zondag 10 april 2005 19:45 schreef bartrid het volgende:
da's eros ramazotti toch?
AoN..leek me toch niet echt lastigquote:Op zondag 10 april 2005 20:36 schreef ranja het volgende:
The art of noise
simpel toch?quote:Op zondag 10 april 2005 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tatu - All the things she said?
verdomd, daar lijkt-ie idd opquote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef bartrid het volgende:
ik wist niet dat Sjors Frohlich in een band speelde
dat was mijn 1e gedachte ookquote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef bartrid het volgende:
ik wist niet dat Sjors Frohlich in een band speelde
Jan, Jans & de Kinderen!quote:Op zondag 10 april 2005 22:55 schreef bartrid het volgende:
samen een straatje om zoals gewoonlijk elke avond
quote:The arena rock group behind one of the fastest-selling debut albums in history,was essentially the vehicle of studio wizard
, born March 10, 1947, in Toledo, OH. A rock fan throughout his teen years, he began writing songs while earning a master's degree at the Massachusetts Institute of Technology. After graduation, he began work for Polaroid, and eventually joined a local band led by guitarist Barry Goudreau.
Of wil je nou alleen weten wie het stelletje is? Hij is iig Tom Scholz en zij zal wel zijn vrouw zijn. Zij zingt geloof ik in de huidige bezetting van Boston.quote:Op zondag 10 april 2005 23:05 schreef GLO het volgende:
Boston dus.
Oh, helemaal bartrids laatste post niet gezien...quote:Op zondag 10 april 2005 23:26 schreef ranja het volgende:
volgens mij ga je niet snel antwoord krijgen Glo
Nee. Wel een man, maar ouder. Wat heet, qua leeftijd had hij z'n vader kunnen zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 23:35 schreef ranja het volgende:
Ik luister nooit radio.... Robbie Williams?
Radio 2.quote:Op zondag 10 april 2005 23:50 schreef ranja het volgende:
Hm. Radio 2? Kink FM? Of de hitzenders?
Idd, net als The Beatles of The Sweet, om maar wat te noemen. Maar het kan erger. Wat dacht je van de Ramones?quote:Ik zit een 80s dvd te bekijken, met oa. Powerstation... bedenk me ineens dat de helft van die band al dood is
quote:Op zondag 10 april 2005 23:59 schreef ranja het volgende:
Phil Collins?
Ik snap wat je bedoelt. Het was ook meer persoonlijk vergelijkingsmateriaal, omdat ik die andere bands zelf bewust heb meegemaakt. Het gevoel is ws. hetzelfde: een zweem van nostalgie en spijt, vermengd met het besef van je eigen sterfelijkheid. Of niet?quote:Tja maar die band zijn toch van eerder, Powerstation heb ik bewust meegemaaktOk Toen was Palmer ook al niet echt een jonkie meer, maar toch.
Ik vrees van wel. Maar nog niet zo oud als Bruce Springsteenquote:Op maandag 11 april 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
Mooi verwoordBen jij zoveel ouder dan ik dan?
Hint begrepen, punt gescoordquote:nieuwe gok: Bruce Springsteen
Dat gebeurt al vrij veel. Ik doe het iig vrijwel altijd. Veel anderen ook.quote:Op maandag 11 april 2005 00:19 schreef keitel het volgende:
tip: net zoals de puntentelling kunnen de vragen mss ook in het vet gezet worden, is duidelijker voor wie er inspringt. offuh...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |