Uzumaki_Naruto + 1quote:Op zaterdag 9 april 2005 20:26 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Massive Attack-Man Next Door
Horace Andy zingt
meneer beqendhooft.quote:Op zondag 10 april 2005 00:49 schreef GLO het volgende:
Wie jammert hier dat zijn band uit elkaar is?
[afbeelding]
Alsjeblieft. Ben je toevallig jarig?quote:Op zondag 10 april 2005 01:01 schreef bigshadow het volgende:
Wat een cadeautje GLO, David Eugene Edwards
Als ik ja zeg krijg ik dan vandaag nog meer makkelijke vragenquote:Op zondag 10 april 2005 01:07 schreef GLO het volgende:
[..]
Alsjeblieft. Ben je toevallig jarig?
bigshadow +1
zweimal nein meine freundquote:Op zondag 10 april 2005 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Tros? BZN?
Was de band niet Coldplay? Omroep misschien VARA?quote:Op zondag 10 april 2005 01:10 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Als ik ja zeg krijg ik dan vandaag nog meer makkelijke vragen
Nieuwe vraag : Welke publieke omroep had van de week een exclusief concert voor leden georganiseerd? En van welke band?
De band is harstikke goed en de omroep nog steeds fout. Een klein en besloten concert in de melkweg als ik me niet vergis.quote:Op zondag 10 april 2005 01:15 schreef GLO het volgende:
[..]
Was de band niet Coldplay? Omroep misschien VARA?
VPRO dan?quote:Op zondag 10 april 2005 01:18 schreef bigshadow het volgende:
[..]
De band is harstikke goed en de omroep nog steeds fout. Een klein en besloten concert in de melkweg als ik me niet vergis.
Ja, misschien niet verwacht maar zeker de juiste omroep!quote:Op zondag 10 april 2005 01:21 schreef GLO het volgende:
Of BNN?
Zegt me niks, maar god, wat een lelijke vrouw op deze manier (het is toch een vrouw he ?quote:Op zondag 10 april 2005 01:26 schreef GLO het volgende:
Na VARA en VPRO was BNN toch nog de enige andere logische keus.
Welk album?
[afbeelding]
Op deze manier he, dat is iets anders dan een lelijke vrouw zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 01:38 schreef GLO het volgende:
Ja het is een vrouwen nee ik vind haar niet lelijk
en verder heeft ze met het antwoord niets te maken
Dit album stamt uit 2001. Van de uitvoerende(n) is onlangs de opvolger verschenen.
quote:Instead of settling down in front of the mixing board for another dance album,returned in 2001 with a sound and style they hadn't played with for over a decade. Unsurprisingly bored by the stale British club scene circa 2001, the band opened
with a statement of purpose, a trailer single ("
") featuring a host of longtime
staples: a sublime melody, an inscrutable set of lyrics, a deft, ragged guitar line kicking in for the chorus, and
's yearning bass guitar taking a near-solo role. Though there are several allowances for the electronic-dance form
helped develop,
is a very straight-ahead album, their first work in 15 years that's focused on songwriting and performance rather than grafted dance techniques.
Haar houding in combinatie met de kleren, het geeft een hele fletse indruk, ik mis gewoon uitstraling en plezier in de foto.quote:Op zondag 10 april 2005 01:46 schreef GLO het volgende:
OK, maar ook op deze manier blijf ik haar mooi vinden (wat vind jij niet mooi dan? Haar broek, haar houding, haar kapsel, haar videocamera?).
En je hebt goed opgelet, maar nee, het is niet Emiliana.
Beschrijving:
[..]
Ik weet het echt niet, ik kan ook niet een comeback verzinnen van een ex dance groep uit engeland.quote:Op zondag 10 april 2005 01:56 schreef GLO het volgende:
Tja, smaken verschillen hè? Gimme a girl like that anytime.
OT: Ja, het is bekend. Het is het comebackalbum van een Britse band.
Fijn dromen van haar, Scrutquote:Op zondag 10 april 2005 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga slapen, weltrustinizer
het lijkt mij ook wel een leuk typje, heb je d'r telefoonnumer GLO?
3 mannen en 1 vrouw, wie belt Ranja wakker?quote:Op zondag 10 april 2005 02:02 schreef GLO het volgende:
Dat 'dance' moet je op de indie manier zien. En de band is ook een echte band.
Hier een kiekje van de band:
[afbeelding]
Ha, maar de vrouw is niet de zangeres...quote:Op zondag 10 april 2005 02:05 schreef bigshadow het volgende:
[..]
3 mannen en 1 vrouw, wie belt Ranja wakker?
Ik geef het op, misschien nog een vage oh ja! Ik ben ook off, sleep well scutz en glo en de rest!!
Dat lijkt me genoeg om mezelf in slaap te gaan huilenquote:Op zondag 10 april 2005 02:09 schreef GLO het volgende:
[..]
Ha, maar de vrouw is niet de zangeres...
Die 'vage oh ja' wordt morgen een besliste. Dat kan ik je vast vertellen...
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |