simpel toch?quote:Op zondag 10 april 2005 22:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Tatu - All the things she said?
verdomd, daar lijkt-ie idd opquote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef bartrid het volgende:
ik wist niet dat Sjors Frohlich in een band speelde
dat was mijn 1e gedachte ookquote:Op zondag 10 april 2005 22:38 schreef bartrid het volgende:
ik wist niet dat Sjors Frohlich in een band speelde
Jan, Jans & de Kinderen!quote:Op zondag 10 april 2005 22:55 schreef bartrid het volgende:
samen een straatje om zoals gewoonlijk elke avond
quote:The arena rock group behind one of the fastest-selling debut albums in history,was essentially the vehicle of studio wizard
, born March 10, 1947, in Toledo, OH. A rock fan throughout his teen years, he began writing songs while earning a master's degree at the Massachusetts Institute of Technology. After graduation, he began work for Polaroid, and eventually joined a local band led by guitarist Barry Goudreau.
Of wil je nou alleen weten wie het stelletje is? Hij is iig Tom Scholz en zij zal wel zijn vrouw zijn. Zij zingt geloof ik in de huidige bezetting van Boston.quote:Op zondag 10 april 2005 23:05 schreef GLO het volgende:
Boston dus.
Oh, helemaal bartrids laatste post niet gezien...quote:Op zondag 10 april 2005 23:26 schreef ranja het volgende:
volgens mij ga je niet snel antwoord krijgen Glo
Nee. Wel een man, maar ouder. Wat heet, qua leeftijd had hij z'n vader kunnen zijn.quote:Op zondag 10 april 2005 23:35 schreef ranja het volgende:
Ik luister nooit radio.... Robbie Williams?
Radio 2.quote:Op zondag 10 april 2005 23:50 schreef ranja het volgende:
Hm. Radio 2? Kink FM? Of de hitzenders?
Idd, net als The Beatles of The Sweet, om maar wat te noemen. Maar het kan erger. Wat dacht je van de Ramones?quote:Ik zit een 80s dvd te bekijken, met oa. Powerstation... bedenk me ineens dat de helft van die band al dood is
quote:Op zondag 10 april 2005 23:59 schreef ranja het volgende:
Phil Collins?
Ik snap wat je bedoelt. Het was ook meer persoonlijk vergelijkingsmateriaal, omdat ik die andere bands zelf bewust heb meegemaakt. Het gevoel is ws. hetzelfde: een zweem van nostalgie en spijt, vermengd met het besef van je eigen sterfelijkheid. Of niet?quote:Tja maar die band zijn toch van eerder, Powerstation heb ik bewust meegemaaktOk Toen was Palmer ook al niet echt een jonkie meer, maar toch.
Ik vrees van wel. Maar nog niet zo oud als Bruce Springsteenquote:Op maandag 11 april 2005 00:07 schreef ranja het volgende:
Mooi verwoordBen jij zoveel ouder dan ik dan?
Hint begrepen, punt gescoordquote:nieuwe gok: Bruce Springsteen
Dat gebeurt al vrij veel. Ik doe het iig vrijwel altijd. Veel anderen ook.quote:Op maandag 11 april 2005 00:19 schreef keitel het volgende:
tip: net zoals de puntentelling kunnen de vragen mss ook in het vet gezet worden, is duidelijker voor wie er inspringt. offuh...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |