quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
In een land waar terroristen vrij geen baan hebben.![]()
hehehehe, het is wel een taalvirtuoos hoor, moet je soms maar eens opletten als hij weer eens een ogenschijnlijk triviaal draadje oppikt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:22 schreef du_ke het volgende:
En dan wil die aap het ook nog eens niet over wilders hebben in dat topic.
Is terrorist zijn een slecht betaalde baan? Waarom doen ze het dan?quote:
Als je het goed doet, ben je er klaar mee en mag je vrouwen in hun billen gaan knijpen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is terrorist zijn een slecht betaalde baan? Waarom doen ze het dan?![]()
![]()
Ik weet het zeker, de jeugd is dommer geworden.quote:
Nou, 1001 nacht gepijpt worden door jonge wilde maagden die de kunst van het verleiden verstaan, hoe kun je zoiets weigeren?quote:Op vrijdag 8 april 2005 19:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is terrorist zijn een slecht betaalde baan? Waarom doen ze het dan?![]()
![]()
Door wijven met een snor?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:03 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Nou, 1001 nacht gepijpt worden door jonge wilde maagden die de kunst van het verleiden verstaan, hoe kun je zoiets weigeren?
Answerquote:Op vrijdag 8 april 2005 20:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
http://www.islamonline.co(...)y.asp?service_id=318
Had die niet zijn vrouw vermoord?quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:01 schreef Johan_de_With het volgende:
Achterberg liet ''tijd'' ook bij voortduring rijmen op ''eeuwigheid.''
[afbeelding]
Maar dichten dat Gerrit kon..quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, zijn hospita. En haar dochter gedood. Hij was bepaald ontoerekeningsvatbaar.
Krek.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:20 schreef DrWolffenstein het volgende:
Zeg, Johan, kun jij me hier helpen?
Ik spam inderdaad.quote:Op vrijdag 8 april 2005 20:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wolfie, maak jij reclame voor je winkeltje?
Goed idee, daar ontstress je van zeggen ze wel eensquote:Op vrijdag 8 april 2005 21:05 schreef Monidique het volgende:
Zo, nu eerst een rooibossie.
Hij is een HBO-Informaticus die niet kan vervoegen, dus geen student. Ik had zelf het volgende in gedachten:quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:17 schreef Monidique het volgende:
Johan, als je nog een signature nodig hebt: Ik ben student, ik hoor mij bezig te houden met studeren, niet met schoonmaken en verhuizen. Dat is gewoon niet mijn specialiteit.
Egt niet.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:11 schreef Monidique het volgende:
[FP] Zoveel aandacht voor een terrorist
Het lieve is dat Meki geen woordblinde Marokkaan met alle bijbehorende stereotypen probeert na te doen, maar het gewoon echt is. Dat is... schattig.
God heeft er zo twee geschapen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:18 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij is een HBO-Informaticus die niet kan vervoegen, dus geen student.
Waren het maar nerds.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, let's all point and laugh at those nerds.
Mag erom huilen ook? Valt weinig over te lachen namelijk.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:32 schreef DrWolffenstein het volgende:
Ja, let's all point and laugh at those nerds.
Een narrenschip voor de eenentwintigste eeuw?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Monidique het volgende:
Ik had 'm nog beloofd.
[[url=http://www.imageuploading.com/ims/thumbs.php?u=21496mMV2&i=10504]afbeelding][/url]
Een wit bootje met de ballonkleuren van een verlepte italiaanse vlag? Jij wist dat de Paus dood zou gaan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:45 schreef Monidique het volgende:
Ik had 'm nog beloofd.
[[url=http://www.imageuploading.com/ims/thumbs.php?u=21496mMV2&i=10504]afbeelding][/url]
Monidique is het sadoniem van de wereldbevolking?quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
? Jij wist dat de Paus dood zou gaan?![]()
Mét hofnar!quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:47 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Een narrenschip voor de eenentwintigste eeuw?
Ik zou het niet weten, maar...quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:49 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Monidique is het sadoniem van de wereldbevolking?
Oeh, hij heeft mijn plaatje gebruikt.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, maar...
[afbeelding]
De Vieze Man.quote:Op vrijdag 8 april 2005 21:56 schreef Monidique het volgende:
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=sadoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |