abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26219695
quote:
Op dinsdag 12 april 2005 19:01 schreef placebeau het volgende:
Ze hebben mij altijd wijsgemaakt dat dat mijn milt was (rechts beneden je ribben).
Het is je milt niet Het is luchtophoping in de "bochten" van de dikke darm, je dikke darm gaat daar van rechtsonder naar rechtsboven en maakt dan een bocht om horizontaal naar links te lopen om daar weer naar beneden te gaan. Je milt geeft geen klachten bij hardlopen en daarbij zit je milt links. Tenzij je tot de zeer zeldzame groep mensen (0,01 %) met een situs inversus hoort waarbij de milt wel rechts zit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 april 2005 @ 13:02:25 #52
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26219765
quote:
Op donderdag 14 april 2005 12:59 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Het is je milt niet Het is luchtophoping in de "bochten" van de dikke darm, je dikke darm gaat daar van rechtsonder naar rechtsboven en maakt dan een bocht om horizontaal naar links te lopen om daar weer naar beneden te gaan. Je milt geeft geen klachten bij hardlopen en daarbij zit je milt links. Tenzij je tot de zeer zeldzame groep mensen (0,01 %) met een situs inversus hoort waarbij de milt wel rechts zit.
Ik dacht ook al, moet je milt niet bij je hart zitten
En weet je ook trucjes om de pijn te beperken?
pi_26224375
quote:
Op donderdag 14 april 2005 13:02 schreef placebeau het volgende:

[..]

Ik dacht ook al, moet je milt niet bij je hart zitten
En weet je ook trucjes om de pijn te beperken?
Ik hoorde altijd dat ik regelmatiger moest ademhalen. Diep in en diep uit. Laatste tijd heb ik het eigenlijk nooit meer.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26230475
Die lucht zorgt dus voor het vervelende gevoel, de steken en krampen. Maar ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe je dat moet voorkomen...ik zal er eens achteraan gaan. Tot die tijd moet je even wachten op tips van ervaringsdeskundigen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 14 april 2005 @ 20:06:27 #55
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26230568
Een stevige vuist maken is het enigste wat echt hielp (gehoord van een collega-amateurhardloper).
Vandaag een laatste training gedaan, zondag loop ik mijn eerste amateurhardloopwedstrijd, de Ekidenrun in Brussel. Ik ben eens benieuwd hoever ik sta.
pi_26230611
Succes gewenst ik hoop dat je geen last krijgt, ik heb er met name last van als ik kort na het eten ga hardlopen.
  donderdag 14 april 2005 @ 20:13:59 #57
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26230788
quote:
Op donderdag 14 april 2005 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Succes gewenst ik hoop dat je geen last krijgt, ik heb er met name last van als ik kort na het eten ga hardlopen.
Dat heb ik ook al gemerkt, daarom loop ik nu ofwel voor het eten ofwel eet ik heel weinig.
Zondag gewoon laat ontbijten, en na de wedstrijd middageten.
  vrijdag 15 april 2005 @ 10:19:02 #58
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26242239
Succes zondag.

Als ik steken krijg, ga ik ook dieper ademhalen. Tenzij de hooikoorts in de lucht zit, want dan werkt niks.

Het voelt wel 'kaal' nu ik niet meer aan het trainen ben voor een wedstrijd. Zaterdag nog de laatste cursusochtend en dan is het ritme over. Ik hoop dat ik het dan nog vol kan houden. Voordeel is wel dat mijn vriend aan het beginnen is met lopen, dus soms gaan we samen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_26242649
Miltsteek kun je verhelpen door zoals gezegd je vuisten stevig te ballen en wat ook wel wil helpen is door je neus inademen en door je mond uitademen (wellicht doordat je daardoor minder snel luchtophoping in je darmen krijgt).

Ik ben zes weken geleden gestopt met roken en in die tijd 2-3 keer per week aan het hardlopen. Ik bouw het rustig op en loop nu meestal 5 kilometer in 30 minuten. Ik ben van plan om meer aan het tempo te gaan werken dan aan de afstand. Enerzijds omdat ik denk dat duurlopen slechter voor mijn lichaam is (ben 1.95m en weeg 95kg) en anderzijds omdat ik duurtraining leuker vind op de racefiets (doe ik 1-2 keer in de week).
pi_26250906
De kuiten zijn nu een stuk steviger in de taille zou ik van 113 naar 103cm zijn gegaan, lijkt me beetje teveel he echter ik blijf telkens op hetzelfde gewicht

Vandaag weer lekker rennen, vandaag laatste keer 30min.. de knieen zijn niet meer zo gevoelig dus langzaam weer langer lopen
  zondag 17 april 2005 @ 21:29:19 #61
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26307331
Vandaag hebben we dus de marathon gelopen met zijn zessen, de aflossing wel te verstaan (Ekiden-run te Brussel)
Ik moest de eerste 5 km voor mijn rekening nemen, maar dat ging niet zo goed. Ik stond redelijk vooraan en dan heb je de neiging om steeds de mensen die net voor je lopen te volgen, maar dat was me veel te snel. Na 2 km was ik al kapot, mijn ademhaling stokte (ik moet dringend eens echt stoppen met roken), en heb ik het even heel rustig aan gedaan. Uiteindelijk heb ik toch iemand gevonden die een beetje mijn tempo liep, heb haar dan gevolgd en de 5km uitgelopen in ongeveer 24 minuten. Dat viel misschien nog mee, zeker als je bedenkt dat het parcours allesbehalve vlak is, en dat is met mijn gewicht zeker een nadeel. Ook doe ik dus best nog wat wedstrijdervaring op
Met heel onze ploeg liepen we de marathon uit in 3u11 (gemiddeld 13.5 km/u). Maar de conclusie van de dag is dat wedstrijden leuk zijn.
pi_26312624
Super om te horen placebeau (en stoppen met roken is het allerbeste wat je jezelf cadeau kan doen )
  maandag 18 april 2005 @ 01:53:54 #63
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26313761
quote:
Op maandag 18 april 2005 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Super om te horen placebeau (en stoppen met roken is het allerbeste wat je jezelf cadeau kan doen )
Ja, maar, als ik niet rook doe ik niet ander dan eten
  maandag 18 april 2005 @ 12:40:58 #64
51391 S4ndro
Nee echt? Nee! Oh.
pi_26319933
Ik loop zo nu en dan hard en dan gaat allemaal goed. Alleen merk ik dat mn lul helemaal klein en onderkoeld/koud is tijdens en na het hardlopen, herkennen mensen dit probleem?
  maandag 18 april 2005 @ 12:45:32 #65
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26320045
quote:
Op maandag 18 april 2005 12:40 schreef S4ndro het volgende:
Ik loop zo nu en dan hard en dan gaat allemaal goed. Alleen merk ik dat mn lul helemaal klein en onderkoeld/koud is tijdens en na het hardlopen, herkennen mensen dit probleem?
Vrij normaal naar ik begrepen heb. Die van m'n vriend is kas onvindbaar na het sporten, helemaal na het schaatsen. Kom vanzelf weer op het juiste formaat en doet het zekers niet minder dan tevoren
Het nadeel van in de bergen fietsen: what comes down, must go up!
pi_26321018
quote:
Daar heb ik nou nog nooit van gehoord! Geen idee waardoor dat komt, maar leuk om te weten
pi_26321752
Nou leuk hoor.
Ligt volgens mij aan het soort ondergoed wat je draagt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_26322899
Ik heb er geen last van hoor .

* Sport_Life gaat weer ff stukkie hardlopen .
  maandag 18 april 2005 @ 15:57:27 #69
101723 LePenseur
*kraak* *kraak*
pi_26324795
Heb net voor de 1e keer een stukje hardgelopen.
Nouja hard,,,, de eerste 5 minuten op een behoorlijk tempo maar dat hielden mijn benen niet vol . Echt ik kreeg vooral pijn in die spier die aan de voorkant van je onderbeen loopt, naast je scheenbeen zeg maar. Zijn er manieren om dit te voorkomen of gaat dat later na meer training over?
Vervolgens een flink tempo lager gelopen en dat ging behoorlijk goed, maar volgens mij was dit ook een stuk minder effectief aangezien ik gok dat mijn snelheid lang niet de 10km/u haalde. Maarja ik voel me nu wel lekker ik ga deze week even wat verschillende tempos uitproberen. Volgende week ga ik starten met dit schema;
http://www.runnersweb.nl/runnersweb/show/id=3396
If your havin' girl problems i feel bad for you son,,,
I got 99 problems but a bitch ain't one!
Feauteau Bouque
pi_26325132
quote:
Ja, dat heb ik ook! .
Ik denk dat het bloed elders in het lichaam harder nodig is als je sport. Zolang het maar tijdelijk is heb ik er geen problemen mee.
pi_26325328
quote:
Op maandag 18 april 2005 15:57 schreef LePenseur het volgende:
Heb net voor de 1e keer een stukje hardgelopen.
Nouja hard,,,, de eerste 5 minuten op een behoorlijk tempo maar dat hielden mijn benen niet vol . Echt ik kreeg vooral pijn in die spier die aan de voorkant van je onderbeen loopt, naast je scheenbeen zeg maar. Zijn er manieren om dit te voorkomen of gaat dat later na meer training over?
Vervolgens een flink tempo lager gelopen en dat ging behoorlijk goed, maar volgens mij was dit ook een stuk minder effectief aangezien ik gok dat mijn snelheid lang niet de 10km/u haalde. Maarja ik voel me nu wel lekker ik ga deze week even wat verschillende tempos uitproberen. Volgende week ga ik starten met dit schema;
http://www.runnersweb.nl/runnersweb/show/id=3396
Je spieren moeten gewoon nog even wennen aan het hardlopen. Je hoeft je nu nog niet al te veel zorgen te maken over verschillende tempo's. Als eerste moet je ervoor zorgen dat je een ongeveer een half uur achter elkaar kunt rennen.
  woensdag 20 april 2005 @ 04:06:27 #72
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_26366490
ik heb hier in het begin van het jaar hardgelopen met het cross-country team van m'n school. dat betekende dus elke dag een paar mijl hardlopen afgewisseld met fartlek of 200 of 400m strides. voordat ik hier mee begon had ik nog nooit iets hardgelopen. ja, het begin was zwaar, erg zwaar, maar na een paar weekjes kon ik het toch al goed volhouden. meelopen met de varsity renners? zeker niet, maar voor een beginner met geen ervaring deed ik het niet slecht. Het seizoen voor hardlopen is inmiddels al lang weer afgelopen en daarmee ben ik ook gestopt hard te lopen.
Het volleybal seizoen is nu bezig, maar omdat ik m'n pols gebroken heb wil ik het hardlopen dus weer terug oppikken.
Oke dat was zo'n beetje mijn verhaal over hardlopen, maar ik heb nog een vraagje. waarom maken jullie je allemaal zo'n zorgen over hoelang je hardloopt, hoe hard je loopt, wat voor schema dat je hebt, enz. Misschien lijkt het alleen maar zo, maar het komt wel zo over als ik dit topic zo'n beetje lees. Toen ik het begon hardlopen ben ik een paar goeie schoenen wezen halen en dat was het. Ook voor de rest van het team was er niet veel bijzonders en we hebben toch zeker wel goede coaches.
(dit is geen kritiek by the way)
pi_26370821
quote:
Op woensdag 20 april 2005 04:06 schreef Mauveen het volgende:
ik heb hier in het begin van het jaar hardgelopen met het cross-country team van m'n school. dat betekende dus elke dag een paar mijl hardlopen afgewisseld met fartlek of 200 of 400m strides. voordat ik hier mee begon had ik nog nooit iets hardgelopen. ja, het begin was zwaar, erg zwaar, maar na een paar weekjes kon ik het toch al goed volhouden. meelopen met de varsity renners? zeker niet, maar voor een beginner met geen ervaring deed ik het niet slecht. Het seizoen voor hardlopen is inmiddels al lang weer afgelopen en daarmee ben ik ook gestopt hard te lopen.
Het volleybal seizoen is nu bezig, maar omdat ik m'n pols gebroken heb wil ik het hardlopen dus weer terug oppikken.
Woon je ergens in het buitenland? En waarom train je niet gewoon door zodat je het volgende seizoen nog beter bent?
quote:
Oke dat was zo'n beetje mijn verhaal over hardlopen, maar ik heb nog een vraagje. waarom maken jullie je allemaal zo'n zorgen over hoelang je hardloopt, hoe hard je loopt, wat voor schema dat je hebt, enz. Misschien lijkt het alleen maar zo, maar het komt wel zo over als ik dit topic zo'n beetje lees. Toen ik het begon hardlopen ben ik een paar goeie schoenen wezen halen en dat was het. Ook voor de rest van het team was er niet veel bijzonders en we hebben toch zeker wel goede coaches.
(dit is geen kritiek by the way)
Dat komt doordat jij coaches hebt en de meesten hier in dit topic niet . Hier posten momenteel veelal beginnende hardlopers die het liefst morgen de marathon willen winnen (bij wijze van spreken) en die willen dan weten hoe je dat het beste kunt aanpakken.
  woensdag 20 april 2005 @ 16:33:13 #74
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_26378476
ik zit hier een jaartje in amerika voor school. er is dus geen volgend jaar meer voor mij. niet in een team tenminste, ik wil wel weer gewoon voor mezelf gaan hardlopen. zeker nu ik niet kan volleyballen. De marathon is iets dat wel op m'n lijstje staat. ik heb hier dit jaar gegolpen met de marathon van chicago. is best indrukwekkend.
pi_26398521
Nogmaals de vraag . Ik wil dus echt afvallen door te gaan lopen. Dit doe ik als volgt:
1. Volg strikt een weightwatchers dieet
2. 3x p/week (meestal 1uur) lopen op een hartslag gemiddeld van 75/76%

Echter als ik echt goed hieraan houd val ik maar 0,3 kg af.. en week erna weer 0,3 kg erbij. Worden de vetten bij mij omgezet naar spiermassa ofzoiets dergelijks? ik snap het niet
  donderdag 21 april 2005 @ 11:19:45 #76
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26398970
Je kunt beter beginnen met jezelf te meten. Vetmassa kan inderdaad omgezet worden naar spiermassa en spieren zijn zwaarder dan vet. Ik ben aangekomen toen ik begon te fietsen, maar wel strakker geworden. Merk je niks aan je kleding? Die zou minder strak moeten gaan zitten.

De beste plekken om te meten zijn je middel, borstomvang, heupen, bovenbenen en bovenarmen. Maak een schemaatje en vul elke week in wat je waarden zijn en als je dan dus goed bezig bent moet je 'kleiner' worden
pi_26399015
quote:
Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef kleinmeiske het volgende:
Je kunt beter beginnen met jezelf te meten. Vetmassa kan inderdaad omgezet worden naar spiermassa en spieren zijn zwaarder dan vet. Ik ben aangekomen toen ik begon te fietsen, maar wel strakker geworden. Merk je niks aan je kleding? Die zou minder strak moeten gaan zitten.

De beste plekken om te meten zijn je middel, borstomvang, heupen, bovenbenen en bovenarmen. Maak een schemaatje en vul elke week in wat je waarden zijn en als je dan dus goed bezig bent moet je 'kleiner' worden
kwa kleding merk ik het idd en ook voor de spiegel (maar dan heb ik zoiets ik beeld me dat maar in) vanavond eens alles opmeten bedankt, hier kan ik iets mee
pi_26403664
Waren lopen jullie eigenlijk hard? Om af te vallen, om de tijd te dooien (voor je plezier dus) of iets anders?

Ik loop voornamelijk hard omdat ik me kut voel als ik 2 dagen niet gesport heb en sportklimmen gaat helaas niet meer dan 4x per week (is dan al veel, meestal niet vaker dan 3x per week). Tijdje geleden werkte ik savonds nog niet dus kon ik sporten door de week beter verdelen. En marathon lopen lijkt me wel cool . (beetje m'n doel op lange termijn)
  donderdag 21 april 2005 @ 14:40:47 #79
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26403895
Je voelt je gewoon beter als je sport. Dat is de voornaamste reden.
  vrijdag 22 april 2005 @ 04:13:58 #80
119357 Mauveen
passieve gebruiker
pi_26423133
Ik ben hier eigenlijk begonnen omdat ik wa mensen wilde leren kennen en toch wel wilde sporten. Van alle sporten die hier aangeboden werden in het herfstseizoen vond ik hardlopen het interesantste. Nu loop ik zelf bijna niet meer *schaam*, maar ik ga nog wel regelmatig naar een trackmeet van ons schoolteam als die een beetje in de buurt zijn. Als ik nieuw gips rond m'n arm krijg (volgende week) begin ik weer hard to lopen. Belooft
pi_26423135
Interessant topic. Ik ga binnenkort ook maar weer beginnen .
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:18:44 #82
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26425670
Sporten is gezond en hardlopen is voor mijn de meest praktische variant daarvan. Daarom ben ik begonnen. Inmiddels vind ik het ook leuk om te gaan. Vooral omdat het nu veel makkelijker gaat dan in het begin.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_26425703
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef YPPY het volgende:
Sporten is gezond en hardlopen is voor mijn de meest praktische variant daarvan. Daarom ben ik begonnen. Inmiddels vind ik het ook leuk om te gaan. Vooral omdat het nu veel makkelijker gaat dan in het begin.
Ik straks weer, nu proberen 30min aan een stuk
  vrijdag 22 april 2005 @ 10:27:16 #84
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_26425830
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef YPPY het volgende:
Het vermindert trouwens de kans op hart en vaat ziekten aanzienlijk.

btw, Daywalker, bij mij valt dat nogal mee dat afvallen, nu al zes kg op zeven weken
pi_26425855
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:27 schreef placebeau het volgende:

[..]

Het vermindert trouwens de kans op hart en vaat ziekten aanzienlijk.

btw, Daywalker, bij mij valt dat nogal mee dat afvallen, nu al zes kg op zeven weken
gemeen kwa gewicht blijf ik min of meer hetzelfde, maar met cm's niet 4cm verloren bij de middel
  vrijdag 22 april 2005 @ 12:53:53 #86
88360 kleinmeiske
Tja, het is een gave ...
pi_26429528
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 10:28 schreef DaYwALKuR het volgende:

[..]

gemeen kwa gewicht blijf ik min of meer hetzelfde, maar met cm's niet 4cm verloren bij de middel
Zie je nou wel, je wordt strakker
pi_26429618
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef kleinmeiske het volgende:

[..]

Zie je nou wel, je wordt strakker
gelukkig wel
pi_26440107
Hardlopen voel je je idd beter van. Ik mis het nu wel hoor, dinsdag nog ff 10 km gelopen op het strand van Agadir, Marokko
Misschien van het weekend nog effe 5 km door Marrakech.

Doen jullie in de vakantie nog aan hardlopen?
pi_26440846
Alleen voor mezelf (marathons komen later )

Weet iemand wat je hiertegen kunt doen:
- Conditie is echt stukken beter, echter de benen werken niet mee kuiten/bovenbenen. Gewoon doorblijven trainen, worden de benen dan vanzelf beter?
  vrijdag 22 april 2005 @ 21:15:06 #90
1762 YPPY
Yppiaans
pi_26441563
Wanneer ik een weekendje weg ga, neem ik vaak wel hardloopschoenen mee. Met vakantie ligt het eraan waar ik heen ga of ik daar ga lopen.
*OUD heilige*
pi_26446639
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef amr_diab het volgende:

Doen jullie in de vakantie nog aan hardlopen?
Niet echt specifiek hardlopen, maar ik ga ook niet vaak naar een strandvakantie oid . Swinters wintersport (dus amper tijd om hard te lopen ) en zomers rotsklimmen en dan ben je savonds bekaf, dus ook geen zin om hard te lopen .
Ben wel vorig jaar nog in Kroatie geweest, zuipvakantie en heb toen eigenlijk niks aan sporten gedaan. (maargoed was ook n week na die klimvakantie, moest dus ff uitrusten! ).
  zondag 24 april 2005 @ 18:16:12 #92
62913 Blik
The one and Only!
pi_26479290
wil gaan beginnen met hardlopen, ben aangestoken door het batavierenrace-virus (groep van 25 man in etappes hardlopen). Dit wil ik gaan doen omdat ik ga stoppen met voetballen en dus geen sport meer doe. Het probleem voor mezelf echter is dat ik me er meestal niet toe kan aanzetten om te beginnen. Als ik thuiskom van mijn stage heb ik meestal geen zin meer om te gaan lopen en heb ik meer zin om tv te gaan kijken. Zijn er goede manieren om je er toch toe aan te zetten?

Een ander probleem is dat ik vaak niet eens 3 keer per week de tijd heb om te gaan lopen. Lukt het opbouwen van snelheid en conditie wel goed als je 1 a 2 keer per week gaat trainen?
pi_26479341
Hmmmnee, ik weet niets beters dan "gewoon gaan". Wat ik WEL weet is dat je je er na een tijdje beter toe kunt zetten, omdat je je reeds opgebouwde vorm niet wilt verliezen. En wat ook helpt is als je een wedstrijd in de planning hebt staan, dus dat je iets hebt om naartoe te trainen.
pi_26482603
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
- Conditie is echt stukken beter, echter de benen werken niet mee kuiten/bovenbenen. Gewoon doorblijven trainen, worden de benen dan vanzelf beter?
niemand?
pi_26482668
quote:
Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef Blik het volgende:
Zijn er goede manieren om je er toch toe aan te zetten?

Een ander probleem is dat ik vaak niet eens 3 keer per week de tijd heb om te gaan lopen. Lukt het opbouwen van snelheid en conditie wel goed als je 1 a 2 keer per week gaat trainen?
Ik heb om de hoek van de woonkamerdeur een stapeltje met trainingskleding, mp3speler, hardloophorloge en mijn schoenen liggen. Klaar om aan te trekken.

En iedereen heeft 3x in de week tijd om te lopen, dat riep ik eerst ook namelijk (ik ben op een doordeweeksedag gemiddeld 2 uur in totaal thuis, excl. slapen. In die twee uur moet ik alles doen: eten, huishouden, administratie, sociaal leven etc).
pi_26482996
quote:
Op vrijdag 22 april 2005 20:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
Alleen voor mezelf (marathons komen later )

De benen worden vanzelf sterker als je blijft trainen .
pi_26487567
Ik hoor dat veel mensen lopen met een mp3speler, nou vraag ik me af doen jullie dan normale oordopjes in of zo'n speciale ? .
pi_26488362
[quote]Op vrijdag 15 april 2005 16:15 schreef DaYwALKuR het volgende:
De kuiten zijn nu een stuk steviger in de taille zou ik van 113 naar 103cm zijn gegaan, lijkt me beetje teveel he echter ik blijf telkens op hetzelfde gewicht

Er komt niet bij je op dat je spieren opbouwt die zelfs meer kunnen wegen?
pi_26490981
quote:
Op zondag 24 april 2005 23:46 schreef Sport_Life het volgende:
Ik hoor dat veel mensen lopen met een mp3speler, nou vraag ik me af doen jullie dan normale oordopjes in of zo'n speciale ? .
Wat voor speciale?
(Ik niet, dus)
pi_26491523
quote:
Op zondag 24 april 2005 20:55 schreef Wolfje het volgende:

[..]

De benen worden vanzelf sterker als je blijft trainen .
Ok, dus gewoon blijven doorgaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')