kwa kleding merk ik het idd en ook voor de spiegel (maar dan heb ik zoiets ik beeld me dat maar in) vanavond eens alles opmetenquote:Op donderdag 21 april 2005 11:19 schreef kleinmeiske het volgende:
Je kunt beter beginnen met jezelf te meten. Vetmassa kan inderdaad omgezet worden naar spiermassa en spieren zijn zwaarder dan vet. Ik ben aangekomen toen ik begon te fietsen, maar wel strakker geworden. Merk je niks aan je kleding? Die zou minder strak moeten gaan zitten.
De beste plekken om te meten zijn je middel, borstomvang, heupen, bovenbenen en bovenarmen. Maak een schemaatje en vul elke week in wat je waarden zijn en als je dan dus goed bezig bent moet je 'kleiner' worden
Ik straks weer, nu proberen 30min aan een stukquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef YPPY het volgende:
Sporten is gezond en hardlopen is voor mijn de meest praktische variant daarvan. Daarom ben ik begonnen. Inmiddels vind ik het ook leuk om te gaan. Vooral omdat het nu veel makkelijker gaat dan in het begin.
Het vermindert trouwens de kans op hart en vaat ziekten aanzienlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2005 10:18 schreef YPPY het volgende:
Sporten is gezond en hardlopen is voor mijn de meest praktische variant daarvan. Daarom ben ik begonnen. Inmiddels vind ik het ook leuk om te gaan. Vooral omdat het nu veel makkelijker gaat dan in het begin.
gemeenquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:27 schreef placebeau het volgende:
[..]
Het vermindert trouwens de kans op hart en vaat ziekten aanzienlijk.
btw, Daywalker, bij mij valt dat nogal mee dat afvallen, nu al zes kg op zeven weken
Zie je nou wel, je wordt strakkerquote:Op vrijdag 22 april 2005 10:28 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
gemeenkwa gewicht blijf ik min of meer hetzelfde, maar met cm's niet
4cm verloren bij de middel
quote:Op vrijdag 22 april 2005 12:53 schreef kleinmeiske het volgende:
[..]
Zie je nou wel, je wordt strakker
Niet echt specifiek hardlopen, maar ik ga ook niet vaak naar een strandvakantie oidquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:19 schreef amr_diab het volgende:
Doen jullie in de vakantie nog aan hardlopen?
quote:Op vrijdag 22 april 2005 20:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
Weet iemand wat je hiertegen kunt doen:
- Conditie is echt stukken beter, echter de benen werken niet meekuiten/bovenbenen. Gewoon doorblijven trainen, worden de benen dan vanzelf beter?
Ik heb om de hoek van de woonkamerdeur een stapeltje met trainingskleding, mp3speler, hardloophorloge en mijn schoenen liggen. Klaar om aan te trekken.quote:Op zondag 24 april 2005 18:16 schreef Blik het volgende:
Zijn er goede manieren om je er toch toe aan te zetten?
Een ander probleem is dat ik vaak niet eens 3 keer per week de tijd heb om te gaan lopen. Lukt het opbouwen van snelheid en conditie wel goed als je 1 a 2 keer per week gaat trainen?
De benen worden vanzelf sterker als je blijft trainenquote:Op vrijdag 22 april 2005 20:47 schreef DaYwALKuR het volgende:
Alleen voor mezelf (marathons komen later)
Weet iemand wat je hiertegen kunt doen:
- Conditie is echt stukken beter, echter de benen werken niet meekuiten/bovenbenen. Gewoon doorblijven trainen, worden de benen dan vanzelf beter?
Wat voor speciale?quote:Op zondag 24 april 2005 23:46 schreef Sport_Life het volgende:
Ik hoor dat veel mensen lopen met een mp3speler, nou vraag ik me af doen jullie dan normale oordopjes in of zo'n speciale ?.
Ok, dus gewoon blijven doorgaanquote:Op zondag 24 april 2005 20:55 schreef Wolfje het volgende:
[..]
De benen worden vanzelf sterker als je blijft trainen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |