Seksueel misbruik is nog geen verkrachting.quote:Op zondag 10 april 2005 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
10 maandjes voor het verkrachten van een kind is natuurlijk veel te weinig.
vol op die ogen, en dan niet met de vlakke hand maar gewoon volle vuistquote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef J-Will het volgende:
"en dan zeg ik: "je moet je smoel houden, anders krijg je een paar patsen!""
Exact, dat koppel was gewoon zielig, en als je die zoon hoorde. Tsja...quote:Over die gast die zijn stiefdochter misbruikt had.
Er zit volgens mij een groot verschil tussen dom en zwakzinnig en ik vind dat het zwakzinnige stel tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen door SBS. Als het stel uit de uitzending was gehouden was het niet zo erg de hand gelopen denk ik... Domme paupers denken namelijk misstanden alleen met geweld te kunnen oplossen...
Ik vond het ook een van de mindere uitzendingen van de serie.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo heel boeiend was de uitzending overigens niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo heel boeiend was de uitzending overigens niet.
Linkje? Of wil je hem ff ergens uploaden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:37 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik wel, van campusnet geplukt
Ik gok Kanaaleiland...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:59 schreef mrcool het volgende:
De aflevering van donderdag as word blijkbaar ook aangepast! Wat zo'n programma wel allemaal niet losmaakt. Geloof dat de laatste aflevering zou gaan over een wijk in Utrecht [volgens de site van sbs6 vorige week iig nog wel]. Nu komt er dus een aflevering naar aanleiding van alle rellen die zijn ontstaan!
Als ik me niet vergis ging dit idd over Kanaaleiland ja, aflevering gaat dus alleen helaas niet door door alle rellen van de laatste tijd!quote:
Linkje gaat moeilijk want hij staat op het campusnet van de UT. Ik kijk wel of ik hem ergens kan uploaden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Linkje? Of wil je hem ff ergens uploaden?
Zal ik dan je msn adres dan ff mogen?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:36 schreef Avalanche.. het volgende:
OK best
samenvatting, complicatie achtig.quote:Op donderdag 14 april 2005 21:49 schreef anisubs het volgende:
Jep
Ik vraag me af wat er deze keer komt
De volledige beelden van Den Bosch zenden ze niet uit.quote:Op donderdag 14 april 2005 22:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
samenvatting, complicatie achtig.
leuk om nog wat beelden van de eerste te zien die ik gemist heb. wel jammer dat er geen nieuwe is. zometeen de rellen in den bosch dus.
Nee, spammer.quote:Op donderdag 14 april 2005 19:12 schreef anisubs het volgende:
[..]
Zal ik dan je msn adres dan ff mogen?![]()
Die vraag wilde ik ook stellenquote:Op vrijdag 15 april 2005 00:47 schreef pieter_pontiac het volgende:
En ook gemist.
Is iemand al bezig om het online te zetten?
Het gaat hier om de man die een klap in zijn gezicht kreeg en tijdens de uitzending vertelde dat hij gezocht werd door de politie.quote:Zelfmoord na SBS6-programma
GRONINGEN - Eén van de hoofrolspelers in een aflevering van de SBS6-serie Probleemwijken heeft zichzelf van het leven beroofd in de gevangenis in Leeuwarden. Dat heeft zijn familie bevestigd.
De aflevering ging over de Oosterparkwijk in de stad. Daarin kwam de 31-jarige man prominent in beeld. Volgens de familie staat vast dat de man zich van het leven heeft beroofd, door toedoen van het programma.
De Oosterparker zat in de gevangenis in Leeuwarden omdat hij nog een straf moest uitzitten van 6 weken wegens het overtreden van de wegenverkeerswet.
De familie zegt dat de man meerdere malen vanuit de gevangenis brieven heeft geschreven waarin hij zei spijt te hebben en waarin hij aangaf niet te kunnen leven met de commotie die de uitzending teweeg heeft gebracht.
Het ministerie van Justitie bevestigt dat het om zelfmoord gaat. De rijksrecherche heeft de dood van de Oosterparker inmiddels in onderzoek.
Burgemeester Wallage heeft geschokt gereageerd op het nieuws. Hij wil voorlopig geen oordeel vellen over een mogelijk verband tussen de zelfmoord en het programma van SBS6.
TV Noord
ga zelf maar maken, hij zal iig niet tegensputterenquote:Op vrijdag 15 april 2005 18:57 schreef anisubs het volgende:
Kan er iemand hier even een foto posten van die gast?
Ja.quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof het de schuld van de media is dat dit soort labiele figuren zelfmoord plegen.
Kun je die lui dan anders in beeld brengen? Ze zijn gewoon zo, en volgens mij worden ze tijdens de uitzending geconfronteerd met hun aso-gedrag. En dat is pijnlijk.quote:Op vrijdag 15 april 2005 19:05 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
Ja.
Als je die lui neerzet als mongolen gaan ze zich zo erg schamen.
Jup, dat was hem inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:45 schreef Arcee het volgende:
Was 't Jan, ja? Schokkend... ik vond dat wel een grappig stel eik. Die vrouw was steeds zo relaxed, wat Jan ook zei.
ooooo diequote:Op vrijdag 15 april 2005 18:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het gaat hier om de man die een klap in zijn gezicht kreeg en tijdens de uitzending vertelde dat hij gezocht werd door de politie.
Jup.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:22 schreef Asskicker14 het volgende:
LOL, die vent die een klap kreeg en begon te janken en 1 uur later zijn vrouw ten huwelijk vroeg bij een burenfeestje?
Het was in Friesland, dat is "Nederland" en Jan is een Nederlandse naam , dus het moet Jan geweest zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2005 21:32 schreef N.icka het volgende:
Hoe weten jullie dat het Jan was , dat wordt helemaal niet genoemd ?
Was dat die gast die zelfmoord heeft gepleegt? :|quote:
hoe weet jij dat Jan het was?quote:Op vrijdag 15 april 2005 18:50 schreef ThomasBerge het volgende:
Het was Jan, die aan het eind van het programma zijn vrouw te huwelijk vroeg.
Nee dit is Willem de pedo uit den Boschquote:Op vrijdag 15 april 2005 22:23 schreef anisubs het volgende:
Was dat die gast die zelfmoord heeft gepleegt? :|
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:32 schreef woediewokkie het volgende:
het moet bijna wel jan zijn geweest,hij was van die leeftijd....en de hoodrolspeler van de groningse uitzending
dat was die vent uit eindhoven...........die met zijn broer samenwoondequote:Op vrijdag 15 april 2005 22:36 schreef anisubs het volgende:
[..]
[afbeelding]
Is dit jan op deze foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |