abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 10 april 2005 @ 14:46:00 #201
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_26122419
quote:
Op zaterdag 9 april 2005 18:20 schreef schatje het volgende:

[..]

Ik kan me de woede wel voorstellen. Zeker als je kinderen hebt. Voor hetzelfde geldt heeft ie met z'n gore tengels aan je kinderen gezeten. Ik vind het schande dat dat soort mensen gewoon in een wijk met kinderen worden gehuisvestigd. Achter slot en grendel ermee en nooit meer naar omkijken zou ik zeggen.
Voor zover ik heb begrepen heeft die man straf gehad ooit en nadien geen kind meer aangeraakt.
Verder had hij thuis toch een mens die hij regelmatig als boxbal gebruikt?
Ophef over nix dit
pi_26127711
10 maandjes voor het verkrachten van een kind is natuurlijk veel te weinig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26128101
quote:
Op zondag 10 april 2005 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
10 maandjes voor het verkrachten van een kind is natuurlijk veel te weinig.
Seksueel misbruik is nog geen verkrachting.
pi_26128261
Hier in de krant stond dat hij seks heeft gehad met zijn stiefdochter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26128696
Staat er ergens op het web die aflevering van de Graafse wijk?
Ik wil hem zien
Amstelveen de beste
pi_26128748
Ik heb 'm hier op videoband. Als ik eens wist hoe je daar DVD-tjes van kan maken.
pi_26128799
Hoe dan ook ik MOET hem zien
(P.S Misschien kan je een TV-kaart gebruiken )
Amstelveen de beste
pi_26128830
Zo heel boeiend was de uitzending overigens niet.
pi_26129053
mjah... ik wil hem toch zien
nadat al dat in het nieuws is geweest ben ik toch wel nieuwsgierig geworden
Amstelveen de beste
pi_26130975
jammer genoeg heb ik geen videorecorder meer anders had ik er een videobandje van gemaakt
pi_26131036
@CherrymoonTraxx Zou ik je msn mogen?
Amstelveen de beste
  zondag 10 april 2005 @ 22:37:38 #212
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_26134628
ik vond Den Bosch duidelijk wel de beste.
Morgen ga ik hem op de comp zetten, in ieder geval effe een mpegje maken van
"en dan zeg ik: "je moet je smoel houden, anders krijg je een paar patsen!""
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  maandag 11 april 2005 @ 00:50:15 #213
95415 Bullpit
hangoudere
pi_26137923
quote:
Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef J-Will het volgende:

"en dan zeg ik: "je moet je smoel houden, anders krijg je een paar patsen!""
vol op die ogen, en dan niet met de vlakke hand maar gewoon volle vuist

overigens wel grappig dat die pedo samenwoont met een vrouw die 18 jaar ouder is dan hijzelf

[ Bericht 9% gewijzigd door Bullpit op 11-04-2005 00:56:54 ]
I know it sounds like I'm in denial, but I'm not.
pi_26138283
ze hebben hun vrouwtjes wel goed onder de duim
"en dan stamp ik goddomme 3x en je komt nog niet naar boven!!" "ik heb toch al 3 dagen geen schone sokken in mn kast liggen!! KUT! KUT!"
  maandag 11 april 2005 @ 08:24:50 #215
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26139959
Damn, gisteren eens even 4 van de 6 afleveringen bekeken (tip: usenet). Wat een zieke gasten allemaal in die serie. Gasten praktisch allemaal werkeloos, de halve dag bezopen. Vinden het maar vreemd dat mensen ueberhaupt werken. Klagen dat de uitkeringen te laag zijn. Zijn allemaal crimineel bezig. Zitten vast en/of gaan binnenkort weer voor eventjes de bak in.

Noem mij een rechts hond maar waarom stuur je de commando's niet op dat tuig af.
Als een Erik O. een Irakees van 100m kan omleggen moeten een paar van die slome bezopen nietsnutten toch ook geen probleem zijn?

Enige sneue van SBS vond ik dat ze die hoerenloper zoveel in beeld brachten; die gast spoorde duidelijk niet helemaal maar was godverdomme wel de enige van al die mongolen die normaal werkte voor zijn hoerentripjes...
quote:
Over die gast die zijn stiefdochter misbruikt had.

Er zit volgens mij een groot verschil tussen dom en zwakzinnig en ik vind dat het zwakzinnige stel tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen door SBS. Als het stel uit de uitzending was gehouden was het niet zo erg de hand gelopen denk ik... Domme paupers denken namelijk misstanden alleen met geweld te kunnen oplossen...
Exact, dat koppel was gewoon zielig, en als je die zoon hoorde. Tsja...

Die andere gasten waren gewoon kansloze aso's. Tering; 12 van die gezinnen met wiet op zolder. En dan denken dat dat wel mag, "omdat witte boorden criminelen miljoenen pakken". Vervolgens zeikend dat ze uit huis getrapt worden omdat "een pedo wel in de straat mag blijven wonen". Uhm: die pedo heeft 10 maanden cel gedaan?
Schitterend hoe zo'n domme koe tegen een wethouder tekeer ging ook: "ja, maar we hebben ook al die euro die niemand wou"... WTF?

Overigens zijn de uitkeringen tegenwoordig schijnbaar hoog zat, want al di kansloze lowlife's hadden een Senseo en een breedbeeld TV staan

Preventieve euthanasie, helemaal zo gek nog nie....

[ Bericht 38% gewijzigd door matthijst op 11-04-2005 08:35:01 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_26150642
ik wil hem ook zien
Kan iemand hem effe op internet zetten? (graafse wijk)
Amstelveen de beste
pi_26150695
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik vond het ook een van de mindere uitzendingen van de serie.
  maandag 11 april 2005 @ 17:09:51 #218
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_26150893
heb net nog eens gekeken en wat quotes op een rijtje gezet:
(allemaal van één en dezelfde persoon )

"Het ligt aan de instanties zelf, en een klein beetje ook aan de overheid"

"hoe straks aan de stroom kom? Ja dan probeer ik toch via buiten ergens stroom af te tappen"

"hedde de buurvrouw weer liggen naaien?"
"ja, wel tien!"
"Ge moet een vriendin zoeken, dan hoefde oeweige nie zo te trekke!"

"Het is de schuld van de Rabobank!"
"Ja en als gij koud neervalt is het jouw schuld en zo is het!"

"er is nog meer wat me dwarszit. Dat weet je wel, over wie."
"ik heb ontucht gepleegd met jouw dochter. Ik heb er straf voor gehad. Ik heb er tien maanden voor gezeten"

"zij was acht.
Het is uitgewezen door het Pieter Baan Centrum dat er een of andere ziekte was die ik had. Die is gelukkig weg. Ik had een of andere drang naar kinderen toe"

"het was meteen broekie uit en paalliften" (over hoe hij zijn vrouw leerde kennen etc)

"doet ze iets wat mij niet bevalt... dan pats ik er tegenaan"
"Wat bedoel je, sla je haar?"
"ja. en nie met een vlakke hand een draai om die oren. Nee, een volle vuist recht op die ogen.
Ik heb een keer gehad, da was in Boxtel, toen zat ze net als nu op de bank. Ik liep erheen en geef haar met volle vuist een peer tegen die ogen aan. Het vuur spatte gewoon uit die ogen. De dag erna kon ze niks meer zien."

"Sinds ik dat dan gedaan heb, met haar dochter, gooit ze van alles naar mijn hoofd. Ik hou het met m'n zuster. Met d'n die-e en d'n die-e. En daar word ik kwaad om. Op een gegeven moment zeg ik 'hou je klep dicht, anders krèdde een poar patse"
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_26150922
Die gozer kan zich echt niet meer vertonen in die wijk
  maandag 11 april 2005 @ 17:17:52 #220
55651 JaWi
Shalom.
pi_26151111
quote:
Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Inderdaad.
slettebak [@] gmail.com
  maandag 11 april 2005 @ 17:44:52 #221
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_26151725
"het was meteen broekie uit en paalliften"
Die was echt

Hij had z'n vrouw via briefwisseling leren kennen terwijl hij in de bak zat. Toen hij eruit kwam was het meteen...
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 11 april 2005 @ 21:36:12 #222
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_26157425
Mafkezen...
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_26157519
Heeft iemand vanavond B & W gezien. het schorriemorrie uit de aflevering minus de zwakzinnige pedofiel was bij Paul Witteman te gast. Wie denkt dat ze inmiddels iets anders over de zaak denken

wat betreft dat wiettelen, het ligt nog steeds allemaal aan de Euro
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_26159246
Daarnet bij NOVA vond zo'n mevrouw (?) het raar dat haar wietplantage was opgerold, want het had ze nog niks opgeleverd!! Hahaha..
pi_26159321
Ja, met die mensen van die wietplantages heb ik echt geen medelijden, die zijn gewoon intens dom.

Die zwakbegaafde pedofiel + aanhang zijn gewoon misbruikt, die mensen zijn ziek, moeten geholpen worden en hadden tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')