Voor zover ik heb begrepen heeft die man straf gehad ooit en nadien geen kind meer aangeraakt.quote:Op zaterdag 9 april 2005 18:20 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik kan me de woede wel voorstellen. Zeker als je kinderen hebt. Voor hetzelfde geldt heeft ie met z'n gore tengels aan je kinderen gezeten. Ik vind het schande dat dat soort mensen gewoon in een wijk met kinderen worden gehuisvestigd. Achter slot en grendel ermee en nooit meer naar omkijken zou ik zeggen.
Seksueel misbruik is nog geen verkrachting.quote:Op zondag 10 april 2005 18:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
10 maandjes voor het verkrachten van een kind is natuurlijk veel te weinig.
vol op die ogen, en dan niet met de vlakke hand maar gewoon volle vuistquote:Op zondag 10 april 2005 22:37 schreef J-Will het volgende:
"en dan zeg ik: "je moet je smoel houden, anders krijg je een paar patsen!""
Exact, dat koppel was gewoon zielig, en als je die zoon hoorde. Tsja...quote:Over die gast die zijn stiefdochter misbruikt had.
Er zit volgens mij een groot verschil tussen dom en zwakzinnig en ik vind dat het zwakzinnige stel tegen zichzelf in bescherming had moeten worden genomen door SBS. Als het stel uit de uitzending was gehouden was het niet zo erg de hand gelopen denk ik... Domme paupers denken namelijk misstanden alleen met geweld te kunnen oplossen...
Ik vond het ook een van de mindere uitzendingen van de serie.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo heel boeiend was de uitzending overigens niet.
Inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2005 19:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zo heel boeiend was de uitzending overigens niet.
Linkje? Of wil je hem ff ergens uploaden?quote:Op dinsdag 12 april 2005 15:37 schreef Avalanche.. het volgende:
Ik wel, van campusnet geplukt
Ik gok Kanaaleiland...quote:Op dinsdag 12 april 2005 18:59 schreef mrcool het volgende:
De aflevering van donderdag as word blijkbaar ook aangepast! Wat zo'n programma wel allemaal niet losmaakt. Geloof dat de laatste aflevering zou gaan over een wijk in Utrecht [volgens de site van sbs6 vorige week iig nog wel]. Nu komt er dus een aflevering naar aanleiding van alle rellen die zijn ontstaan!
Als ik me niet vergis ging dit idd over Kanaaleiland ja, aflevering gaat dus alleen helaas niet door door alle rellen van de laatste tijd!quote:
Linkje gaat moeilijk want hij staat op het campusnet van de UT. Ik kijk wel of ik hem ergens kan uploaden.quote:Op dinsdag 12 april 2005 17:19 schreef pieter_pontiac het volgende:
[..]
Linkje? Of wil je hem ff ergens uploaden?
Zal ik dan je msn adres dan ff mogen?quote:Op donderdag 14 april 2005 16:36 schreef Avalanche.. het volgende:
OK best
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |