Jazeker!quote:Op donderdag 7 april 2005 20:09 schreef methodmich het volgende:
Thou, met Does de Wolf?
Da's een verkapte tvp, hè, geef het maar toe...quote:
neehoor.quote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's een verkapte tvp, hè, geef het maar toe...![]()
Tvp'squote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's een verkapte tvp, hè, geef het maar toe...![]()
Et tu, Brute?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:24 schreef GLO het volgende:
Tom Waits Knäpsack Sertab Dr. John Campag Velocet Dogs Die In Hot Cars Neil Young Lordi Djavan Cree Summer Ronan Keating Kings Of Leon Le Tigre Jolie Holland Jeffrey Foucault Judas Priest Loïs Lane Lucia Hwong New Order Steve Earle Recover Motörhead Andrew Bird TVP Communic Soon E MC Big Hair The Tears Richard Cameron Christina Rosenvinge The Hacker Dayna Kurtz Trivium Alan Stivell Krezip Viva Vertigo The Dresden Dolls Pearl Jam The Hives Killswitch Engage Emmanuel Top Cooper Sluts Of Trust Ricky Koole Alison Krauss Everything But The Girl
Ik heb net ge-tvp'tquote:Op donderdag 7 april 2005 23:29 schreef ranja het volgende:
gebeurt er nog wat hier eigenlijk?
goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef ranja het volgende:
Hm ja afgezien daarvan, die eerste 2 pagina's van elk topic kun je bijna altijd al afschrijven aan tvp's en grappige plaatjes enzo.
Timbob, mijn lachspieren, wat doe jequote:Op donderdag 7 april 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
[..]
goed dat je het zegt!
grappige plaatjes
[afbeelding]
rare artiestennaam.. "een eitje"quote:Op donderdag 7 april 2005 23:46 schreef bigshadow het volgende:
Oke, start op vraag, wat is de artiestennaam van Steven Demetre Georgiou??
een eitje lijkt me
Nee, deze man is zelfs geen griekquote:Op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef GLO het volgende:
George Michael
en anders inderdaad Cat Stevens!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef Neleos het volgende:
En anders Cat Stevens.
O ja, hij natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef Neleos het volgende:
En anders Cat Stevens.
nouquote:Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, deze man is zelfs geen griek
En het eitje is gewoon om de spelertjes wat te prikkelen
Als ik het net niet toevallig had gezien naar de zoektocht timbob dan had ik het ook nooit geweten
Mijn bakkende wraak voor het compleet beschadigen van mijn lachspieren net!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
je wordt bedankt!
meteen trek in een lekker gebakken eitje
Da's van grrtverdegrrtverquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:01 schreef Neleos het volgende:
Welk nummer (artiest+uitvoerende) begint met de volgende tekst.
From the ice-age to the dole-age
Maar heeft het eitje trek in jullie...?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Mijn bakkende wraak voor het compleet beschadigen van mijn lachspieren net!![]()
ik heb nu ook trek![]()
The smiths - Some girls are bigger than othersquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:01 schreef Neleos het volgende:
Welk nummer (artiest+uitvoerende) begint met de volgende tekst.
From the ice-age to the dole-age
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
The smiths - Some girls are bigger than others![]()
Noppe, die staan in het rijtje similair, ik ken de groep eigelijk niet, ik klikte gewoon op de naam. Toch 4 albums :Boxing Nostalgic, Projector Head, Useful Music, The Future That Was! En die zijn niet onverdienstelijk be-sterd om het zo te zeggenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:18 schreef ranja het volgende:
Smiths followers, is dat The house of love?
Noppe, ik gok dat de man in het midden ook de naamgever isquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:23 schreef Berkery het volgende:
Vast niet the wedding present tvp
Ha, papa buk! Kan ik je eindelijk feliciteren met je zoon! Van harte!quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:26 schreef bukgeit het volgende:
tvp
Ik gok dat wij daar niets mee opschietenquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:24 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Noppe, ik gok dat de man in het midden ook de naamgever is
Idd, nvg.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:35 schreef bigshadow het volgende:
Volgens mij gaat niemand het raden, ook niet verwonderlijk trouwens. ik zocht Josh Joplin of de Josh Joplin group.
Een echte manager, dat zie je zoquote:
Mogen soundtracks ook meedoen?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:42 schreef bigshadow het volgende:
We zitten op 4
Rolling Stones –Black & Blue
Backstreet Boys – Black & Blue
Metallica – Metallica (The Black Album)
Prince - The black album
Papa is terugquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:46 schreef bukgeit het volgende:
AC/DC - Back In Black
Frank Black - Frank Black
XTC - Black Sea
Rolling Stones - Black And Blue
Kool Keith - Black Elvis
MC Ren - Kizz My Black Azz
The Clash - Black Market Clash
Moodymann - Black Mahogany
David Bowie - Black Tie White Noise
The Stranglers - Men In Black
Mooie lijst maar helaas afgetroeftquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:53 schreef GLO het volgende:
Metallica � The Black Album
Prince � The Black Album
Jay-Z � The Black Album
AC/DC � Back In Black
Hector Zazou & Boni Bikaye � Noir Et Blanc
Rolling Stones � Black & Blue
Tom Waits � Black Rider
Black � Black
Shoes � Black Vinyl Shoes
Black Sabbath � Black Sabbath
Soloacts of soloartiesten.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:53 schreef bigshadow het volgende:
2000 Monkeys
4 hero
u96
90day man
2 pac
Radio 4
Zero 7
13& god
16 horsepower
10.000 maniacs
galaxy 500
JJ72
Matchbox 20
m83
Ik had net mijn lenzen uitgedaan en zag solo en artiesten staan. Ik ging ook als een speerquote:
Maar die pet past ons allemaalquote:
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:18 schreef bukgeit het volgende:
Dan post ik die van mij; kunnen jullie verder met een nieuwe vraag.
Mack 10
50 Cent
2Pac
Loudon Wainwright III
2Zwaard
2nd Gen
Model 500
Kid 606
Rockattack Ten
69
Truste
Goh, met z'n allen hadden we nog een aardig eind gekomen...quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:23 schreef Neleos het volgende:
2 Tall
Hank Williams III
2 pac
deze had ik.
en truste iedereen![]()
I know. Ik vond het een ook een goeie vondst, vandaar mijn hartelijke lach.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft cd's (zie eerdere vraag)
En meteen raakquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:28 schreef ranja het volgende:
Ok. 1 gokje: Johnny Halliday?
Ik wou het na de examenvraag van bukgeit niet te moeilijk makenquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:31 schreef ranja het volgende:
Ah. Frans + (duidelijk) ouwe rocker is genoeg aanwijzing dus
Doe dan tenminste een hint.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:51 schreef ranja het volgende:
Ja, en face wordt het wel erg makkelijkMaar van de andere kant, ik wil wel zo slapen.
Howdy nbdbdquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een goedenacht, heren/dames (?)
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Laura Branigan?
quote:From Dublin, Ireland. Led by(vocals) with Jack Dublin (bass), Ivan O'Shea (guitar), Paul Byrne (drums), Martin Clancey (guitar), Lovely Previn (fiddle) and Brian O'Brian (pipes). Several releases in Ireland and the U.K., only one, produced by Don Dixon, in the U.S. Sinead O'Connor was an early vocalist for the band before their recording days. The band's name means "in the new world" in Gaelic. Original violinist Steve Wickham left the band to join The Waterboys.
suffered from a long illness and finally released solo cd's in 1997 and 1998, also placing a single in the Irish top 10 in 1998! 1984-89.
Aha, de zangeres van In Tua Nua dus. Maar hoe ze heette ben ik vergeten (dat zou een mooie smartlaptekst zijn).quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Om het makkelijk te maken (wil ook naar bed):
[..]
Da's goed genoeg voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha, de zangeres van In Tua Nua dus. Maar hoe ze heette ben ik vergeten (dat zou een mooie smartlaptekst zijn).
Leslie Dowdall, ja... (Aha-Erlebnis in volle gang).quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's goed genoeg voor mijHet meiske heet Leslie Dowdall...
GLO + 1
nu![]()
![]()
quote:I told her how this world became evil and disputed polluted
Buildings and monuments just sooped
It we talked about a livin' I'm still missing but I pray for
Wanna buy her stuff that she adored but I was raised poor
Wat is gokken toch heerlijkquote:Op vrijdag 8 april 2005 10:52 schreef bigshadow het volgende:
Ongekend populair hier die mannen
Vul voor mij de winnaars in van het megaspectakel van vorige week, de TMF awards!
Male nationaal --> Marco Borsato
Female nationaal --> Do(os)
popgroup nationaal --> Chipz
Rock nationaal --> Within Temptation
Urban nationaal --> Ali B
Dance nationaal --> DJ Tiesto
Male internationaal --> Robbie Williams
Female Internationaal --> Natasha Bedingfield
Popgroup internationaal --> Blue
Rock internationaal --> Good Charlotte
Urban internationaal --> Eminem
Dance internationaal --> Deep Dish
So, have fun
Timo Maas is duits, Jan de plaatjesdraaier is wel een nl-erquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:00 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Timo Maas en DJ Jean zijn toch Nederlands?
zoiets jaquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:01 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Male nationaal -->Marco Borsato
Female nationaal -->Anouk
popgroup nationaal -->Di-Rect
Rock nationaal -->Within Temptation
Urban nationaal -->Lange Frans & Baas B
Dance nationaal -->Tiesto
Male internationaal -->Usher
Female Internationaal -->Anastacia
Popgroup internationaal -->Destiny's Child
Rock internationaal -->Good Charlotte
Urban internationaal -->Alicia Keys
Dance internationaal -->Special D
zoiets?
nummer 2 is goed...quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:11 schreef belsen het volgende:Chipz Lange Frans & Baas B. Marlies
En de winnaar was Chipz...
je hebt niet meer goede.quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:14 schreef ranja het volgende:
Lange Frans & Baas B
Elize
The sheer
Elize won
Had je liever Boris zien winnen danquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:31 schreef ranja het volgende:
Ah, jammer.
Liever 3 andere genomineerdenquote:Op vrijdag 8 april 2005 11:38 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
Had je liever Boris zien winnen dan![]()
Poeh, lastige opgavequote:Op vrijdag 8 april 2005 11:50 schreef ranja het volgende:
Noem 5 nederlandse bands of artiesten waarvan ik de afgelopen 12 maanden muziek heb gekochtOud of nieuw maakt niet uit.
Ik heb Ranja's berichten van de laatste tijd een beetje gevolgd.quote:
Of raffish, dat zijn tenslotte ook dames (meisjes)quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
En ik denk dat Ranja ook de nieuwe Anouk heeft gekocht
Volgens mij Seedling, want die zijn uit elkaar, hebben de afgelopen 12 maanden volgens mij niets uitgebracht en Ranja zou daarvoor, volgens mij, naar de winkel rennen om de nieuwe te halen.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:27 schreef iggy_in_the_house het volgende:
solex of blues brother moet ook fout zijn volgens mij...
Dit moet goed zijn dan, als ik me niet heb verrekend.quote:Op vrijdag 8 april 2005 12:39 schreef belsen het volgende:Blues Brother Castro Marlies Bettie Serveert Seedling The Riplets, dan
Dus toch nog een nieuwe van Seedling afgelopen jaar?
Party Animals - Have You Ever Been Mellow?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:07 schreef belsen het volgende:
Ik heb al een nieuwe:
De speler staat op 78 toeren, maar wat horen we hier?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:14 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Buffalo Tom - Taillights fade?
Die had ik ook wel geweten... kan hier op mijn werk niet luisterenquote:
Da's mog wel 1 van mijn all time favoritesquote:
78 toeren he.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Die had ik ook wel geweten... kan hier op mijn werk niet luisteren![]()
Ja dat is waar, maar ik kende het nummer in elk geval, gezien de oplossingquote:
Hm ga nu ook twijfelen aan Seedling maar laten we het maar op een oude uitgave houden danquote:Op vrijdag 8 april 2005 12:39 schreef belsen het volgende:Blues Brother Castro Marlies Bettie Serveert Seedling The Riplets, dan
Dus toch nog een nieuwe van Seedling afgelopen jaar?![]()
Stond ook in mijn Fok! 100 lijst.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:26 schreef Berkery het volgende:
[..]
Da's mog wel 1 van mijn all time favorites![]()
![]()
=edit= Taillights fade dus
quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dolly Dots? Marlies?
Klopt helemaal!quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:42 schreef Berkery het volgende:
Het is volgens mij Joy Division - Closer
Horizon, was dat niet zo'n gothic-metal bandje dat in 2000 getourd heeft met After Forever?quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:40 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik was al Marliesfan toen ze nog bij Eeek! en Horizon zong..![]()
En Sjeel was mijn eerste liefde
Dat gold voor een kleine drie miljoen jongens, schat ik.....quote:
yep.quote:Op vrijdag 8 april 2005 13:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Horizon, was dat niet zo'n gothic-metal bandje dat in 2000 getourd heeft met After Forever?
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Trio Hellenique ?
quote:Want some whiskey in your water?
Sugar in your tea?
What's all these crazy questions they askin' me?
This is the craziest party there could ever be
Don't turn on the lights, 'cause I don't want to see
Ook nietquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:31 schreef lubje25 het volgende:
uncle kracker
Aan die deurmatten van wenkbrauwen te zien kon je wel eens gelijk hebbenquote:Op vrijdag 8 april 2005 14:38 schreef lubje25 het volgende:
die hebben met dat nummer ook een hit gehad, dan is het Three Dog Night
ja wat een apparaten hequote:Op vrijdag 8 april 2005 14:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Aan die deurmatten van wenkbrauwen te zien kon je wel eens gelijk hebben![]()
quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:38 schreef lubje25 het volgende:
die hebben met dat nummer ook een hit gehad, dan is het Three Dog Night
ff denken hoor.........quote:Op vrijdag 8 april 2005 14:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Michael jackson
nopequote:Op vrijdag 8 april 2005 15:07 schreef bukgeit het volgende:
Chaka Khan?
Mary Andersonquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:47 schreef lubje25 het volgende:
ze deelt haar achternaam met de bekendste Baywatch snol
bijna, lees mijn vorige post iets beter en je bent erquote:Op vrijdag 8 april 2005 15:59 schreef Neleos het volgende:
Sam Anderson?
De echte kenner ziet het meteenquote:Op vrijdag 8 april 2005 16:01 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Damn! Dat jij dat plaatje zo snel herkende!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |