Tvp'squote:Op donderdag 7 april 2005 21:35 schreef pyl het volgende:
[..]
Da's een verkapte tvp, hč, geef het maar toe...![]()
Et tu, Brute?quote:Op donderdag 7 april 2005 23:24 schreef GLO het volgende:
Tom Waits Knäpsack Sertab Dr. John Campag Velocet Dogs Die In Hot Cars Neil Young Lordi Djavan Cree Summer Ronan Keating Kings Of Leon Le Tigre Jolie Holland Jeffrey Foucault Judas Priest Loīs Lane Lucia Hwong New Order Steve Earle Recover Motörhead Andrew Bird TVP Communic Soon E MC Big Hair The Tears Richard Cameron Christina Rosenvinge The Hacker Dayna Kurtz Trivium Alan Stivell Krezip Viva Vertigo The Dresden Dolls Pearl Jam The Hives Killswitch Engage Emmanuel Top Cooper Sluts Of Trust Ricky Koole Alison Krauss Everything But The Girl
Ik heb net ge-tvp'tquote:Op donderdag 7 april 2005 23:29 schreef ranja het volgende:
gebeurt er nog wat hier eigenlijk?
goed dat je het zegt!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:38 schreef ranja het volgende:
Hm ja afgezien daarvan, die eerste 2 pagina's van elk topic kun je bijna altijd al afschrijven aan tvp's en grappige plaatjes enzo.
Timbob, mijn lachspieren, wat doe jequote:Op donderdag 7 april 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
[..]
goed dat je het zegt!
grappige plaatjes
[afbeelding]
rare artiestennaam.. "een eitje"quote:Op donderdag 7 april 2005 23:46 schreef bigshadow het volgende:
Oke, start op vraag, wat is de artiestennaam van Steven Demetre Georgiou??
een eitje lijkt me
Nee, deze man is zelfs geen griekquote:Op donderdag 7 april 2005 23:51 schreef GLO het volgende:
George Michael
en anders inderdaad Cat Stevens!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef Neleos het volgende:
En anders Cat Stevens.
O ja, hij natuurlijk.quote:Op donderdag 7 april 2005 23:55 schreef Neleos het volgende:
En anders Cat Stevens.
nouquote:Op donderdag 7 april 2005 23:56 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Nee, deze man is zelfs geen griek
En het eitje is gewoon om de spelertjes wat te prikkelen
Als ik het net niet toevallig had gezien naar de zoektocht timbob dan had ik het ook nooit geweten
Mijn bakkende wraak voor het compleet beschadigen van mijn lachspieren net!quote:Op donderdag 7 april 2005 23:58 schreef timbob het volgende:
[..]
nou
je wordt bedankt!
meteen trek in een lekker gebakken eitje
Da's van grrtverdegrrtverquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:01 schreef Neleos het volgende:
Welk nummer (artiest+uitvoerende) begint met de volgende tekst.
From the ice-age to the dole-age
Maar heeft het eitje trek in jullie...?quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:00 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Mijn bakkende wraak voor het compleet beschadigen van mijn lachspieren net!![]()
ik heb nu ook trek![]()
The smiths - Some girls are bigger than othersquote:Op vrijdag 8 april 2005 00:01 schreef Neleos het volgende:
Welk nummer (artiest+uitvoerende) begint met de volgende tekst.
From the ice-age to the dole-age
quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
The smiths - Some girls are bigger than others![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |