I know. Ik vond het een ook een goeie vondst, vandaar mijn hartelijke lach.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:24 schreef ranja het volgende:
[..]
Nou ja hij heeft cd's (zie eerdere vraag)
En meteen raakquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:28 schreef ranja het volgende:
Ok. 1 gokje: Johnny Halliday?
Ik wou het na de examenvraag van bukgeit niet te moeilijk makenquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:31 schreef ranja het volgende:
Ah. Frans + (duidelijk) ouwe rocker is genoeg aanwijzing dus
Doe dan tenminste een hint.quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:51 schreef ranja het volgende:
Ja, en face wordt het wel erg makkelijkMaar van de andere kant, ik wil wel zo slapen.
Howdy nbdbdquote:Op vrijdag 8 april 2005 01:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Een goedenacht, heren/dames (?)
quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Laura Branigan?
quote:From Dublin, Ireland. Led by(vocals) with Jack Dublin (bass), Ivan O'Shea (guitar), Paul Byrne (drums), Martin Clancey (guitar), Lovely Previn (fiddle) and Brian O'Brian (pipes). Several releases in Ireland and the U.K., only one, produced by Don Dixon, in the U.S. Sinead O'Connor was an early vocalist for the band before their recording days. The band's name means "in the new world" in Gaelic. Original violinist Steve Wickham left the band to join The Waterboys.
suffered from a long illness and finally released solo cd's in 1997 and 1998, also placing a single in the Irish top 10 in 1998! 1984-89.
Aha, de zangeres van In Tua Nua dus. Maar hoe ze heette ben ik vergeten (dat zou een mooie smartlaptekst zijn).quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:15 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Om het makkelijk te maken (wil ook naar bed):
[..]
Da's goed genoeg voor mijquote:Op vrijdag 8 april 2005 02:18 schreef GLO het volgende:
[..]
Aha, de zangeres van In Tua Nua dus. Maar hoe ze heette ben ik vergeten (dat zou een mooie smartlaptekst zijn).
Leslie Dowdall, ja... (Aha-Erlebnis in volle gang).quote:Op vrijdag 8 april 2005 02:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Da's goed genoeg voor mijHet meiske heet Leslie Dowdall...
GLO + 1
nu![]()
![]()
quote:I told her how this world became evil and disputed polluted
Buildings and monuments just sooped
It we talked about a livin' I'm still missing but I pray for
Wanna buy her stuff that she adored but I was raised poor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |