quote:Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Dat zou veel vermissingen oplossen.
Hoeveel vermisten zijn er nog in Thailand van die tsunami's? Gewoon even kijken of ze nog op fora komen. Zo niet: dan zijn ze dood...
lolquote:Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Hoeveel vermisten zijn er nog in Thailand van die tsunami's? Gewoon even kijken of ze nog op fora komen. Zo niet: dan zijn ze dood...
quote:Op donderdag 7 april 2005 12:00 schreef iteejer het volgende:
Als dit een hoax blijkt te zijn, geeft dit prima aan hoe makkelijk beinvloedbaar we met zijn allen zijn. Nu geloofden we in een verdwijning. Omdat het zo werd gezegd. Geloven we dus ook klakkeloos een voorgebakken conclusie uit een tv-programma of FOK!-topic dat zegt dat alle Marokkanen tuig zijn? Rennen we daar dan ook achteraan? Of regerinsstandpunten, bezuinigingen, de noodzaak tot oorlogen - zijn we daar net zo makkelijk om de tuin te leiden?
Goeie observatie.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:03 schreef Choices het volgende:
Iteejer, als dit een grap is doet het meteen af aan de geloofwaardigheid van toekomstige TRU topics, mensen willen eenmaal niet in de zeik genomen worden.
ALs iemand zegt wat te ervaren, word de kans nog kleiner dat men het serieus neemt. En waar moet TRU heen als er nog minder serieus word genomen door de lezers.. Want dat heeft het effect namelijk als dit een grap blijkt te zijn. Je weet zelf ook wel dat er altijd grapjassen reageren bij paranormale ervaringen van mensen, ... hoe groot acht je de kans dat dit gaat stijgen?
Een forum, een community, is juist een community omdat het enigszins een vorm van vertrouwen/contact opbouwt.. Dit soort grappen haalt dat aspect volledig onderuit.\
denk je niet?
Muaha, idd! Er zijn zoveel meer redenen dat ze hier niet komen.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef Cosworth het volgende:
[..]
Jup. Blijkt ook wel uit de OP.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:09 schreef HassieBassie het volgende:
Volgens mij is er hier niemand die daadwerkelijk gelooft dat het echt waar is, maar er wel een uitdaging in ziet om dat aan te tonen.
9. dronken door hun bier-uitje in het bosquote:Op donderdag 7 april 2005 12:13 schreef LaZZ het volgende:
[..]
Muaha, idd! Er zijn zoveel meer redenen dat ze hier niet komen.
1. Ze lachen zich de tering om ons.
2. Computer naar de klote.
3. Internet ligt eruit.
4. Dood
5. In quarantine
6. Opgepakt
7. Lekker op vakantie.
8. In shock.
ETC.
2 Weken. En daarna wordt het een fok-legende...quote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef Kjew het volgende:
Hehe, als ze nooit meer wat laten horen, hoe lang zou dit gezemel dan nog doorgaan?
Nee dat denk ik niet, bedenk dat dit soort genial grappen eenmalig maar KUNNEN zijn.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:03 schreef Choices het volgende:
Iteejer, als dit een grap is doet het meteen af aan de geloofwaardigheid van toekomstige TRU topics, mensen willen eenmaal niet in de zeik genomen worden.
ALs iemand zegt wat te ervaren, word de kans nog kleiner dat men het serieus neemt. En waar moet TRU heen als er nog minder serieus word genomen door de lezers.. Want dat heeft het effect namelijk als dit een grap blijkt te zijn. Je weet zelf ook wel dat er altijd grapjassen reageren bij paranormale ervaringen van mensen, ... hoe groot acht je de kans dat dit gaat stijgen?
Een forum, een community, is juist een community omdat het enigszins een vorm van vertrouwen/contact opbouwt.. Dit soort grappen haalt dat aspect volledig onderuit.\
denk je niet?
Vond het wel genoeg nieuws dat blijkt dat in Mattemburgh gewoon aan een gasleiding wordt gewerkt en dat daar een blauw paaltjes route is. Dat is dus de locatie van de foto`s, waar die sukkels zijn: i don`t care!quote:Op donderdag 7 april 2005 11:38 schreef Rolfxx het volgende:
De huidige stand van zaken:
Geen nieuws sinds deel X.
PROEST.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:02 schreef RigorMortis het volgende:
[..]
Als Fok-Administrator heb je de IP gegevens, dus adresgegevens.
Nalatigheid heet dat, mochten ze echt vermist zijn.
FokUsers kunnen niets doen, want voor ons bestaan zij enkel onder de naam Ryan3 en Stali.
En TRU zal bij de meeste door dit topic als nog belachelijker in de geest staan.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, bedenk dat dit soort genial grappen eenmalig maar KUNNEN zijn.
iedereen verdwijnt straks weer naar zijn/haar eigen forum en gaan we weer over tot de orde van de dag
Ik ga binnenkort een nieuwe diersoort ontdekken in F&Fquote:Op donderdag 7 april 2005 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat denk ik niet, bedenk dat dit soort genial grappen eenmalig maar KUNNEN zijn.
iedereen verdwijnt straks weer naar zijn/haar eigen forum en gaan we weer over tot de orde van de dag
Hoe ga je het noemen?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een nieuwe diersoort ontdekken in F&F.
quote:* Now talking in #zoektocht
* Topic is 'Overleg hier over de grote zoekactie voor Stali en Ryan. Mensen die niet gaan zoeken maar gewoon willen lullen: #vermist'
quote:'Welkom in #vermist. Waar we zoeken naar ryan en stali. Laatste topic: ttp://forum.fok.nl/topic/686384 Wil je mee zoeken, vraag dan om toegang in #zoektocht aan Lynx666,Viperdesign.Prive'
Klopt.quote:Op donderdag 7 april 2005 12:06 schreef markiemark het volgende:
los bijna alles wat ik lees in TRU wordt door anderen keihard met de grond gelijk gemaakt.. dus kan dit er ook nog wel bij
langquote:Op donderdag 7 april 2005 12:14 schreef Kjew het volgende:
Hehe, als ze nooit meer wat laten horen, hoe lang zou dit gezemel dan nog doorgaan?
De rode watersnuffel?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:20 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort een nieuwe diersoort ontdekken in F&F.
En wie heeft die kanalen ook alweer geopend, en geregistreerd?quote:Op donderdag 7 april 2005 12:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]topics van #vermist en #zoektocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |