Misschien is Defensie daar bezig om een (geheim) bunkercomplex aan te leggen (alternatief voor de mergelgrotten in Zuid Limburg bijvoorbeeld?). Voor de fundering daarvan zal je het grondwater moeten laten zakken (verklaart de pompinstallatie en dorre planten natuurlijk).
Misschien dat ze dit wilden doen zonder er veel ruchtbaarheid aan te geven, vandaar de lage veiligheidsmaatregelen (alleen een hek met art. 641 verboden toegang onbevoegden).
Maar ongetwijfeld heeft Defensie ook de topic reeks gelezen en hun aangekondigde bezoek aan het terrein opgewacht met wat camouflage mannetjes. En die mannetjes hebben de dame en heer + hond even duidelijk gemaakt dat ze niet meer op het terrein mogen komen en niet meer mogen posten op Fok! op straffe van...bladiebla. Telefoons zijn afgepakt en krijgen ze niet meer terug.
Dus ik denk dat ze wel willen reageren hier (en misschien driftig meelezen) maar dit helaas niet kunnen/mogen, als ze weten wat goed voor hun is.
Ik geloof niet dat ze grappig proberen te zijn, daar is het al veel te laat voor en daar zijn ze te intelligent voor.
Wat Fok! dus kan doen is kijken bij welk IP-adres hun username(s) hoort en kijken of die nog verbonden is geweest met fok! afgelopen dag.
Of zal Defensie ook hun computers geconfisqeerd hebben?
...het verklaart wel waarom die politievrouw, toen iemand belde naar politie Bergen op Zoom, eerst aan iemand anders vroeg wat ze wel/niet mocht vertellen hierover...
Ik zeg niet dat het zo is, maar het is een theorie en voorlopig (met de info. die we hebben) past 't in het plaatje als een mogelijk alternatief voor deze situatie.