Welke waarheid?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:44 schreef -recon- het volgende:
als jullie BS verhalen posten op een nieuws site dan moet je niet achteraf gaan huilen om mensen die de waarheid ff achterhalen niet ?
ben ik de enige die hier geen touw aan vast kan knopen?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:48 schreef NeoPhythe het volgende:
jongens Ollie A is / zijn amber en ryan hoe weet ik dat ? nou in het topic een hondje! stonda dat ollie ryans achternaam kreeg , dus werd het ollieA........ tog wel heeeel veeeel toeval , of niet ?
Je bedoelt dat topic dat OllieA een paar pagina's terug zelf aanhaalde?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:48 schreef NeoPhythe het volgende:
jongens Ollie A is / zijn amber en ryan hoe weet ik dat ? nou in het topic een hondje! stonda dat ollie ryans achternaam kreeg , dus werd het ollieA........ tog wel heeeel veeeel toeval , of niet ?
Mag ik ook Hoax roepen?quote:Op donderdag 7 april 2005 01:45 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
saa net veels te veel gelezen, kan niet wachten om morgen de ontknoping te lezen...
allemaal in koor: T V P!![]()
Dat was in the hoax is in here.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:51 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mag ik ook Hoax roepen?Of is dat een andere zaal
![]()
ja ik. brrr, aaaghh, grrrr. ik zie een paar mensen doodgaan van het lachen.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:56 schreef Moon_of_74 het volgende:
is er hier niet een medium dat we ff in kunnen schakelen?
Je lult uit je nek, lees je in.quote:Op donderdag 7 april 2005 01:48 schreef NeoPhythe het volgende:
inderdaadquote:Op donderdag 7 april 2005 02:02 schreef Vrieskist het volgende:
Leuk verhaal, wil nu het einde ook weten
gelukkig voor de mensen die morgen weer bij moeten lezenquote:Op donderdag 7 april 2005 02:22 schreef Tomaz het volgende:
Het is nu eindelijk een beetje rustig hier!
Ik moest ook telkens bijlezenquote:Op donderdag 7 april 2005 02:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig voor de mensen die morgen weer bij moeten lezen
ja t topic loopt ook zo zieksnelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |