Het is toch een bundel met staf-kaarten van nederland?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:13 schreef aad007 het volgende:
hahahaha gewoon bij de boekhandel te krijgen hoor, heb ik hem net ook gehaald...
Met stafkaarten?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef aad007 het volgende:
Nee, echt een atlas gebonden dus
quote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef Tique3 het volgende:
Als dit inderdaad een militair oefenterrein is zoals op dat kaartje is aangegeven dan zou het mij niet vreemd lijken dat dat dooie bos komt door oefeningen met chemische wapens.
Nee joh, ze zitten op de golfbaan!quote:Op woensdag 6 april 2005 22:46 schreef Skv het volgende:
Ook zie je op die kaart, links van Wouwse 'Zure heide' staan.
Hun test was ook zuur.
En links daarvan zie je golfbanen, en militair oefenterrein.
Denk dat ze de laatste hebben gevonden.
Zolang je vriendjes bent met de Amerikanen mag dat. Chemische wapens zijn out of the question.quote:
die nukes zijn van de amerikanenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zolang je vriendjes bent met de Amerikanen mag dat. Chemische wapens zijn out of the question.
We hebben helemaal geen nukes, er liggen hier Amerikaanse nukes, nog met het idee dat je vanuit West Europa makkelijker op Rusland kan schieten dan vanuit de VS.quote:
En geheime testgebieden staan op een ANWB kaart en liggen ongeveer midden in een stad...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:07 schreef Tique3 het volgende:
Zo ongeveer elk land ter wereld heeft bepaalde geheime wapens, dit kan net zo goed een testgebied zijn voor NL...
Dat waren die blauwhelmen toch ook...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Chemische wapens
Lijkt me sterk dat het Nederlandse leger beschikt over verboden chemische wapens. Binnenkort VN-wapeninspectie-teams in Nederland
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft defensie in tijden van vrede weinig te zeggen over wat burgers mogen doen.. Het is nog steeds een vrij land.quote:Op donderdag 7 april 2005 00:14 schreef The_Agency het volgende:
..
Het is hetzelfde als wat iemand mij in een satelietfoto aanleverde...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:23 schreef NewOrder het volgende:
Overigens is het bos op het kaartje het verkeerde bos.![]()
Weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:08 schreef aad007 het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk iets van defensie gezien, en Kamp heeft vast wel een regel dat hij ze dan gewoon zo mag vasthouden... Zonder proces of meden weten van de politie....
Met staatsveiligheid in het achterhoofd mag alles...quote:Op donderdag 7 april 2005 00:21 schreef faithlesz het volgende:
[..]
Correct me if I'm wrong, maar volgens mij heeft defensie in tijden van vrede weinig te zeggen over wat burgers mogen doen.. Het is nog steeds een vrij land.
Veel te noordelijk dus.quote:Op donderdag 7 april 2005 07:11 schreef aad007 het volgende:
Het is hetzelfde als wat iemand mij in een satelietfoto aanleverde...![]()
De kaart/foto is noordelijker, het gebied waar zij over spraken ligt zuidelijker (De Zoom - Kalmthoutse heide).quote:Op donderdag 7 april 2005 09:43 schreef jochem8 het volgende:
Hoezo te noordelijk?
Edit: Nouja, ze zeiden dat er in 8 km omgeving geen bebouwing stond, maar ik zie hier een vrij grote weg, toch?
Ja, ik snap dat wel hoor... Had dat al gelezen, maar lijkt me niet dat die kuilen zijn om dieper te komen zoals er gezegd werd. Daar ga je geen kuil voor graven, dan boor je gewoon wat dieper lijkt mij, spaar je geld en tijd mee uit volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:32 schreef Tique3 het volgende:
Uddel, als je nog wat uitleg wou over die kuilen moet je even in het andere topic kijken
nice work sherlockquote:Op donderdag 7 april 2005 20:36 schreef ReadMe het volgende:
De mensen die een beetje hebben opgelet bij de Pulse! teller van FOK!,
weet dat het een grap is.
Ze hebben namelijk nog gewoon doorgepulst.
En ik denk niet dat hun kind dit doet op die leeftijd
whehehe, ga yvonne neuken jijquote:Op donderdag 7 april 2005 23:04 schreef ReadMe het volgende:
Ze hebben echt wel een eigen computer met een eigen gebruikersnaam.
En waarschijnlijk ook een eigen huis, want ze hebben een kind en wonen samen.
De ware oplossing is er niet, het is gewoon een grap.
De beginpost van dit topic klopt dus niet echt, ik ben gewoon de beste
Dus Cygnusx, loop niet zo door te zeiken!!!!
Doe ik tenminste iets wat jij niet doetquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:36 schreef ReadMe het volgende:
Wat is het account dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:36 schreef ReadMe het volgende:
Ik heb ook geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef ioko het volgende:
Readme, ik ben vast erg dom, maar wat doet die Pulse! teller precies ?
http://www.whatpulse.org/quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat dat is.
Explain, please.
Ik sta ook gewoon op afwezig, toch
Nee, whatpulse is een programma dat bij houdt hoeveel toetsaanslagen en mouseclicks je doet. Dat is een soort wedstrijdje tussen teams, waarvan Fok! er ook 1 heeft ( Got bv. ook )quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Dus fok kan zien, als je uitgelogd bent, of je nog ergens aan het typen bent
En ook geen Stali, dus Readme, wat zou de username moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:11 schreef mcintosh het volgende:
Alhoewel ik geen Ryan tussen de users van het Fok! team tegenkom
Er bestaat ook een user OllieA hier op het forum. Daar is het hondje van Ryan3 en Stali naar vernoemd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:16 schreef mcintosh het volgende:
Hmm oké ik heb Ollie gevonden...
http://whatpulse.org/stats/users/106291/
Zou inderdaad Ryan of Stali kunnen zijn...
Meester! Je hebt vast nog wel het nummer of meer info over Stali... IMMERS:quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:34 schreef meester_b het volgende:
[..]
Er bestaat ook een user OllieA hier op het forum. Daar is het hondje van Ryan3 en Stali naar vernoemd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |