De kaart/foto is noordelijker, het gebied waar zij over spraken ligt zuidelijker (De Zoom - Kalmthoutse heide).quote:Op donderdag 7 april 2005 09:43 schreef jochem8 het volgende:
Hoezo te noordelijk?
Edit: Nouja, ze zeiden dat er in 8 km omgeving geen bebouwing stond, maar ik zie hier een vrij grote weg, toch?
Ja, ik snap dat wel hoor... Had dat al gelezen, maar lijkt me niet dat die kuilen zijn om dieper te komen zoals er gezegd werd. Daar ga je geen kuil voor graven, dan boor je gewoon wat dieper lijkt mij, spaar je geld en tijd mee uit volgens mij.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:32 schreef Tique3 het volgende:
Uddel, als je nog wat uitleg wou over die kuilen moet je even in het andere topic kijken
nice work sherlockquote:Op donderdag 7 april 2005 20:36 schreef ReadMe het volgende:
De mensen die een beetje hebben opgelet bij de Pulse! teller van FOK!,
weet dat het een grap is.
Ze hebben namelijk nog gewoon doorgepulst.
En ik denk niet dat hun kind dit doet op die leeftijd
whehehe, ga yvonne neuken jijquote:Op donderdag 7 april 2005 23:04 schreef ReadMe het volgende:
Ze hebben echt wel een eigen computer met een eigen gebruikersnaam.
En waarschijnlijk ook een eigen huis, want ze hebben een kind en wonen samen.
De ware oplossing is er niet, het is gewoon een grap.
De beginpost van dit topic klopt dus niet echt, ik ben gewoon de beste
Dus Cygnusx, loop niet zo door te zeiken!!!!
Doe ik tenminste iets wat jij niet doetquote:
quote:Op donderdag 7 april 2005 20:36 schreef ReadMe het volgende:
Wat is het account dan?quote:Op donderdag 7 april 2005 20:36 schreef ReadMe het volgende:
Ik heb ook geen idee wat dat is.quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:11 schreef ioko het volgende:
Readme, ik ben vast erg dom, maar wat doet die Pulse! teller precies ?
http://www.whatpulse.org/quote:Op vrijdag 8 april 2005 00:43 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat dat is.
Explain, please.
Ik sta ook gewoon op afwezig, toch
Nee, whatpulse is een programma dat bij houdt hoeveel toetsaanslagen en mouseclicks je doet. Dat is een soort wedstrijdje tussen teams, waarvan Fok! er ook 1 heeft ( Got bv. ook )quote:Op vrijdag 8 april 2005 01:04 schreef APK het volgende:
Dus fok kan zien, als je uitgelogd bent, of je nog ergens aan het typen bent
En ook geen Stali, dus Readme, wat zou de username moeten zijn dan?quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:11 schreef mcintosh het volgende:
Alhoewel ik geen Ryan tussen de users van het Fok! team tegenkom
Er bestaat ook een user OllieA hier op het forum. Daar is het hondje van Ryan3 en Stali naar vernoemd.quote:Op vrijdag 8 april 2005 05:16 schreef mcintosh het volgende:
Hmm oké ik heb Ollie gevonden...
http://whatpulse.org/stats/users/106291/
Zou inderdaad Ryan of Stali kunnen zijn...
Meester! Je hebt vast nog wel het nummer of meer info over Stali... IMMERS:quote:Op vrijdag 8 april 2005 11:34 schreef meester_b het volgende:
[..]
Er bestaat ook een user OllieA hier op het forum. Daar is het hondje van Ryan3 en Stali naar vernoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |