Als ze er beide uitvliegen ben ik tevreequote:Op woensdag 6 april 2005 20:04 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd wat de fokkers voor voorkeuren hebben, meesten hier zijn anti-Chelsea maar Bayern zal ook niet geliefd zijn...
een schande ! ipv dat belgie en nl dan afsprekenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef golfer het volgende:
Je kunt vanavond kiezen tussen 2 zenders, want den Belg zend ook deze wedstrijd uit.
Geen van beide zenders brandt zich aan die andere kwart-finale tussen Inter en AC.
Ik was je al voorquote:Op woensdag 6 april 2005 20:28 schreef BramK het volgende:
Milan - Inter is DE topmatch vnvd, jammer dat zowel de belgische als nederlandse tv die ploeg van abramovitch voorrang geven op een ECHTE klassieker !
Ja dat is inderdaad een topper, 2 ploegen die voor de 0-0 gaan. GENIETEN!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:28 schreef BramK het volgende:
Milan - Inter is DE topmatch vnvd, jammer dat zowel de belgische als nederlandse tv die ploeg van abramovitch voorrang geven op een ECHTE klassieker !
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
HELP!
Ergens online te bekijken?
dat je dit zegt bewijst dat je milan nog niet veel zien spelen hebt . En alsof chelsea en bayern al zo spectaculair voetbal speelden ....?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een topper, 2 ploegen die voor de 0-0 gaan. GENIETEN!
Ik zie elke week het voetbal van Milan, en er is niet veel aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:46 schreef BramK het volgende:
[..]
dat je dit zegt bewijst dat je milan nog niet veel zien spelen hebt . En alsof chelsea en bayern al zo spectaculair voetbal speelden ....?
deze site http://www.cdmatv.com/cdmatv.11.01.2004/com/cdmatv.htm (openen in IE) zond destijds ajax-psv live uit. Geen idee welk kanaal dat ook alweer was en of ze nu deze wedstrijd wel uitzenden. Dus dat wordt dat rijtje van kanalen afgaan of een cafe induikenquote:
als je natuurlijk ajaxfan bent, ben je dezer dagen veel goals gewend natuurlijk équote:Op woensdag 6 april 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie elke week het voetbal van Milan, en er is niet veel aan.
je kan niet alles hebben hequote:Op woensdag 6 april 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
Ballack en Kahn spelen er
En ook nog eens geen hekkenquote:Op woensdag 6 april 2005 21:58 schreef keeper het volgende:
Gaaf toch van die Engelse stadions dat het publiek zo dicht op het veld zit. Kan je als je als bezoekende club tegenscoort lekker provocerend langs het thuispubliek lopen.
Schweinsteiger.
Best fijn dat we ook een Belgische zender hebben met beter commentaarquote:Op woensdag 6 april 2005 22:00 schreef Stefkuh het volgende:
Die comentator mogen ze in het zand begraven en dan kaal scheren zodat iemand hem voor strandbal aanziet..
jezus zeg net al.. Gallas die geel krijgt "Makalele dit Makalele dat.." zat ik al te schelden... nu komtie weer "HEEEEEEEEEE maar dat is toch rood? Makalele heeft toch net al geel gehad?"
Pff.. die zal last krijgen op het WK bij de wedtsrijd Nigeria - Kameroen
Sporza kijkenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:00 schreef Stefkuh het volgende:
Die comentator mogen ze in het zand begraven en dan kaal scheren zodat iemand hem voor strandbal aanziet..
jezus zeg net al.. Gallas die geel krijgt "Makalele dit Makalele dat.." zat ik al te schelden... nu komtie weer "HEEEEEEEEEE maar dat is toch rood? Makalele heeft toch net al geel gehad?"
Pff.. die zal last krijgen op het WK bij de wedtsrijd Nigeria - Kameroen
Die doet geen vlieg kwaadquote:Op woensdag 6 april 2005 22:04 schreef SCH het volgende:
Tong je bent toch niet voor Bayern? Dan stuur ik Samir A. op je af
quote:
Kijk deze goede daden komen nooit in de krant.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:07 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar slaat wel Telegraaf verslaggevers
zenden ze dit daar ook uitquote:
je avatar is weg, toch je leven gebeterdquote:Op woensdag 6 april 2005 22:02 schreef VoreG het volgende:
Kut stink lampard
Hier doet ie het gewoonquote:Op woensdag 6 april 2005 22:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je avatar is weg, toch je leven gebeterd
Net als met Robbenquote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
Mogen we stellen dat Chelsea zonder Lampard dit seizoen 40% minder is?
Dat mag. En ik denk dat het nog aardig klopt ook. Lampard (Makelellele ook wel een klein beetje) is echt heel belangrijk voor Chelseaquote:Op woensdag 6 april 2005 22:15 schreef DutchGooner het volgende:
Mogen we stellen dat Chelsea zonder Lampard dit seizoen 40% minder is?
Het is waffel lieve vetklepquote:Op woensdag 6 april 2005 22:18 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En ik stel dat jij je waffel houdt pisnicht
Jammer dat de returns volgende week zijnquote:
Ik heb erger mee gemaaktquote:Op woensdag 6 april 2005 22:21 schreef Jeroenus het volgende:
Mijn god zeg, wat erger ik me aan die commentator. Neutraliteit komt niet in zijn vocabulaire voor. Beetje de Chelsea supporter uithangen. Dit is niet de eerste keer dat die vent dat flikt. Ik ga mijn beklag maar eens doen bij de NOS.
Dat ook nogquote:Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jammer dat de returns volgende week zijn
* tha_dark schudt cult hevig wakkerquote:Op woensdag 6 april 2005 22:28 schreef cultheld het volgende:
*droomt van finale PSV - Chelsea*
Inderdaad. Want Liverpool haalt de finale en niet Chelseaquote:Op woensdag 6 april 2005 22:30 schreef tha_dark het volgende:
[..]
* tha_dark schudt cult hevig wakker
Ja die verslaan natuurlijk OL en daarna Milanquote:Op woensdag 6 april 2005 22:39 schreef cultheld het volgende:
Als die Duitsers Chelsea toch nog weten te verslaan op z'n Duits (1-0 voor komen en in de blessuretijd de 2-0 maken), dan is natuurlijk wel gunstig voor PSV.
Sluit het maar niet uit...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja die verslaan natuurlijk OL en daarna Milan
Idd, hoor niet eens accent...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Gudjohnsen spreekt abnormaal goed Nederlands.
Vloeiendquote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Naar de letter van de spelregels wel, maar als je voor dat soort dingen pingels gaat geven moet je dat ook consequent doen. En dan kan je per wedstrijd wel 5 strafschoppen gaan weggeven.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:42 schreef Woffel het volgende:
damn, ik heb de laatste 5 minuten niet kunnen zien. Was de penalty terecht?
Idd.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat die Duitsers een strafschop versieren...
is niet erg,als Bayern dat maar 3 maal doetquote:Op woensdag 6 april 2005 22:41 schreef Suijk het volgende:
In Duitsland scoort Chelsea ook hoor.
Mooiste mbt historie etc.?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop op de mooiste clubs in de halve finale: PSV, AC Milan, Liverpool en ChelseaAC Milan en Chelsea zijn zo goed als zeker van de halve finale; Nu Liverpool en PSV nog
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is niet erg,als Bayern dat maar 3 maal doet
Ik vond Chelsea in de tijd van Zola al een prachtclub. Ik heb een hekel aan Bayern; Schalke 04 is een veel mooiere club. Liverpool is ook een prachtclub; Manchester United en Arsenal hebben mijn sympathie nietquote:Op woensdag 6 april 2005 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooiste mbt historie etc.?
Dan hoort Chelsea daar niet bij maar Bayern
Goed resultaat? Je kan ook overdrijven...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Goed resultaat voor Bayern zeg, ze hebben een goede kans op de halve finale. Die penalty van Ballack is echt super belangrijk geweest, nu is 2-0 of 3-1 voldoende voor Bayern, met Makaay en Pizarro zie ik dat wel gebeuren![]()
Het is over voor Chelsea, denk ik
persoonlijke mening heeft natuurlijk niets met de "grootte" van de club te makenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond Chelsea in de tijd van Zola al een prachtclub. Ik heb een hekel aan Bayern; Schalke 04 is een veel mooiere club. Liverpool is ook een prachtclub; Manchester United en Arsenal hebben mijn sympathie niet
En hij is hier maar 2 jaar geweest, en sommige mensen kunnen het hier nog geen eens in 20 jaar leren...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Maar als je het zo gaat bekijken kun je psv niet vergelijken met de andere clubs die er nu inzitten.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
persoonlijke mening heeft natuurlijk niets met de "grootte" van de club te maken
En dan is de prestatie dus des te meer bewonderingswaardigquote:Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar als je het zo gaat bekijken kun je psv niet vergelijken met de andere clubs die er nu inzitten.
Overdrijven? Het grote Barcelona verloor ook met die cijfers in Londen hoor (alleen was het toen onverdiend). Hoe dan ook, ik denk dat Bayern zeker nog een kans heeft, een goede kans zelfs, thuis is Bayern veel sterker en dan hebben ze tenminste weer echte spitsen. Maar we zullen wel zien wat het over 6 dagen wordt.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goed resultaat? Je kan ook overdrijven...
Klopt,maar IMO is PSV een grotere club dan Lyonquote:Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar als je het zo gaat bekijken kun je psv niet vergelijken met de andere clubs die er nu inzitten.
Knap.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vrij aardig op de tribune met een krantje in zijn hand volgens mij
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Knap.
Nog best lastig om aan kaartjes te komen voor zulke wedstrijden.
gudjohnsen is opgegroeid in belgie.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Waarom zouden ze dat doen? Omdat kezman dan niet meer geschorst is....quote:Op donderdag 7 april 2005 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea zou in de uit wedstrijd wel minimaal 1 keer scorendus lastige klus voor Bayern.
Omdat Chelsea meestal scoortquote:Op donderdag 7 april 2005 12:01 schreef Woffel het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Omdat kezman dan niet meer geschorst is....![]()
Ik zie best kansen voor Bayern, mede doordat Roy dan waarschijnlijk wel meespeelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |