Als ze er beide uitvliegen ben ik tevreequote:Op woensdag 6 april 2005 20:04 schreef Zwansen het volgende:
Ben benieuwd wat de fokkers voor voorkeuren hebben, meesten hier zijn anti-Chelsea maar Bayern zal ook niet geliefd zijn...
een schande ! ipv dat belgie en nl dan afsprekenquote:Op woensdag 6 april 2005 20:03 schreef golfer het volgende:
Je kunt vanavond kiezen tussen 2 zenders, want den Belg zend ook deze wedstrijd uit.
Geen van beide zenders brandt zich aan die andere kwart-finale tussen Inter en AC.
Ik was je al voorquote:Op woensdag 6 april 2005 20:28 schreef BramK het volgende:
Milan - Inter is DE topmatch vnvd, jammer dat zowel de belgische als nederlandse tv die ploeg van abramovitch voorrang geven op een ECHTE klassieker !
Ja dat is inderdaad een topper, 2 ploegen die voor de 0-0 gaan. GENIETEN!quote:Op woensdag 6 april 2005 20:28 schreef BramK het volgende:
Milan - Inter is DE topmatch vnvd, jammer dat zowel de belgische als nederlandse tv die ploeg van abramovitch voorrang geven op een ECHTE klassieker !
quote:Op woensdag 6 april 2005 20:32 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
HELP!
Ergens online te bekijken?
dat je dit zegt bewijst dat je milan nog niet veel zien spelen hebt . En alsof chelsea en bayern al zo spectaculair voetbal speelden ....?quote:Op woensdag 6 april 2005 20:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ja dat is inderdaad een topper, 2 ploegen die voor de 0-0 gaan. GENIETEN!
Ik zie elke week het voetbal van Milan, en er is niet veel aan.quote:Op woensdag 6 april 2005 20:46 schreef BramK het volgende:
[..]
dat je dit zegt bewijst dat je milan nog niet veel zien spelen hebt . En alsof chelsea en bayern al zo spectaculair voetbal speelden ....?
deze site http://www.cdmatv.com/cdmatv.11.01.2004/com/cdmatv.htm (openen in IE) zond destijds ajax-psv live uit. Geen idee welk kanaal dat ook alweer was en of ze nu deze wedstrijd wel uitzenden. Dus dat wordt dat rijtje van kanalen afgaan of een cafe induikenquote:
als je natuurlijk ajaxfan bent, ben je dezer dagen veel goals gewend natuurlijk équote:Op woensdag 6 april 2005 20:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zie elke week het voetbal van Milan, en er is niet veel aan.
je kan niet alles hebben hequote:Op woensdag 6 april 2005 21:08 schreef VoreG het volgende:
Ballack en Kahn spelen er
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |