Sluit het maar niet uit...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:41 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ja die verslaan natuurlijk OL en daarna Milan
Idd, hoor niet eens accent...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Gudjohnsen spreekt abnormaal goed Nederlands.
Vloeiendquote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Naar de letter van de spelregels wel, maar als je voor dat soort dingen pingels gaat geven moet je dat ook consequent doen. En dan kan je per wedstrijd wel 5 strafschoppen gaan weggeven.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:42 schreef Woffel het volgende:
damn, ik heb de laatste 5 minuten niet kunnen zien. Was de penalty terecht?
Idd.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niet de eerste keer dat die Duitsers een strafschop versieren...
is niet erg,als Bayern dat maar 3 maal doetquote:Op woensdag 6 april 2005 22:41 schreef Suijk het volgende:
In Duitsland scoort Chelsea ook hoor.
Mooiste mbt historie etc.?quote:Op woensdag 6 april 2005 22:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik hoop op de mooiste clubs in de halve finale: PSV, AC Milan, Liverpool en ChelseaAC Milan en Chelsea zijn zo goed als zeker van de halve finale; Nu Liverpool en PSV nog
Ik hoop het ook.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
is niet erg,als Bayern dat maar 3 maal doet
Ik vond Chelsea in de tijd van Zola al een prachtclub. Ik heb een hekel aan Bayern; Schalke 04 is een veel mooiere club. Liverpool is ook een prachtclub; Manchester United en Arsenal hebben mijn sympathie nietquote:Op woensdag 6 april 2005 22:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooiste mbt historie etc.?
Dan hoort Chelsea daar niet bij maar Bayern
Goed resultaat? Je kan ook overdrijven...quote:Op woensdag 6 april 2005 23:02 schreef Shreyas het volgende:
Goed resultaat voor Bayern zeg, ze hebben een goede kans op de halve finale. Die penalty van Ballack is echt super belangrijk geweest, nu is 2-0 of 3-1 voldoende voor Bayern, met Makaay en Pizarro zie ik dat wel gebeuren![]()
Het is over voor Chelsea, denk ik
persoonlijke mening heeft natuurlijk niets met de "grootte" van de club te makenquote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vond Chelsea in de tijd van Zola al een prachtclub. Ik heb een hekel aan Bayern; Schalke 04 is een veel mooiere club. Liverpool is ook een prachtclub; Manchester United en Arsenal hebben mijn sympathie niet
En hij is hier maar 2 jaar geweest, en sommige mensen kunnen het hier nog geen eens in 20 jaar leren...quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Maar als je het zo gaat bekijken kun je psv niet vergelijken met de andere clubs die er nu inzitten.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:22 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
persoonlijke mening heeft natuurlijk niets met de "grootte" van de club te maken
En dan is de prestatie dus des te meer bewonderingswaardigquote:Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar als je het zo gaat bekijken kun je psv niet vergelijken met de andere clubs die er nu inzitten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |