Overdrijven? Het grote Barcelona verloor ook met die cijfers in Londen hoor (alleen was het toen onverdiend). Hoe dan ook, ik denk dat Bayern zeker nog een kans heeft, een goede kans zelfs, thuis is Bayern veel sterker en dan hebben ze tenminste weer echte spitsen. Maar we zullen wel zien wat het over 6 dagen wordt.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Goed resultaat? Je kan ook overdrijven...
Klopt,maar IMO is PSV een grotere club dan Lyonquote:Op woensdag 6 april 2005 23:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Maar als je het zo gaat bekijken kun je psv niet vergelijken met de andere clubs die er nu inzitten.
Knap.quote:Op woensdag 6 april 2005 23:35 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Vrij aardig op de tribune met een krantje in zijn hand volgens mij
quote:Op woensdag 6 april 2005 23:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Knap.
Nog best lastig om aan kaartjes te komen voor zulke wedstrijden.
gudjohnsen is opgegroeid in belgie.quote:Op woensdag 6 april 2005 22:49 schreef cultheld het volgende:
Gudjohnsen spreekt abnormaal goed Nederlands.
Waarom zouden ze dat doen? Omdat kezman dan niet meer geschorst is....quote:Op donderdag 7 april 2005 11:58 schreef the_legend_killer het volgende:
Chelsea zou in de uit wedstrijd wel minimaal 1 keer scorendus lastige klus voor Bayern.
Omdat Chelsea meestal scoortquote:Op donderdag 7 april 2005 12:01 schreef Woffel het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? Omdat kezman dan niet meer geschorst is....![]()
Ik zie best kansen voor Bayern, mede doordat Roy dan waarschijnlijk wel meespeelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |