abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 6 april 2005 @ 20:13:33 #201
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26031919
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:11 schreef Tarak het volgende:
Ik ga een aanslag plegen.

Concreter maak ik het natuurlijk niet, want dan ik veroordeeld worden.
Het kan een radio-actieve bom zijn, vergiftiging, een mes, pistool, of een combinatie van deze twee, het kunnen doorgesneden remkabels zijn, brandstichting, landmijnen, autobommen, anthraxx, het marburgvirus, zenuwgas of andere vrolijkheden.

De plattegrond van de woning van een betrokkene bij het Samir A. proces heb ik al. Semtex heb ik al aangeschaft. Ook heb ik van internet al gedownload hoe je een bom fabriceert.

Het enige waar ik veroordeeld voor kan worden is het in bezit hebben van semtex, ook al is de plattegrond van de woning van de rechter van deze zaak, dat kun je toch geen bedreiging noemen?
Nee toch?
je kent het dossier neem ik aan?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 6 april 2005 @ 20:17:10 #202
94405 Tarak
Follow the white rabbit...
pi_26032006
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:13 schreef Re het volgende:

[..]

je kent het dossier neem ik aan?
Nee, ik heb geen toegang tot het dossier. Ik moet het doen met kranten en televisie.
Jij kent het dossier wel?
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
pi_26032046
Nog zo'n vrolijke vriend van Samir
quote:
De uitgever van een omstreden moslimboek, waarin strafbare antisemitische passages staan, blijkt een huisvriend te zijn van terreurverdachte Samir A. (18), tegen wie vandaag vonnis wordt gewezen. De 37-jarige uitgever Aris Hidayat werd vorig jaar zomer bij de inval in de woning van A. in Rotterdam gearresteerd en zat korte tijd vast. Volgens de nationale recherche had Hidayat een groot geldbedrag bij zich, waarvoor hij geen verklaring kon geven.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 20:20:38 #204
862 Arcee
Look closer
pi_26032081
Hij heeft plattegronden van doelen met vluchtschema's en slaat bij z'n vrijlating gelijk 2 man tegen de grond en zo iemand laten wij vrij rondlopen.

Maar goed, wel logisch eigenlijk. Kan-ie in alle rust z'n terroristische plannetjes ten uitvoer brengen en pakken we 'm daarna wel op, eventueel.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  woensdag 6 april 2005 @ 20:50:38 #205
262 Re
Kiss & Swallow
pi_26032730
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:17 schreef Tarak het volgende:

[..]

Nee, ik heb geen toegang tot het dossier. Ik moet het doen met kranten en televisie.
Jij kent het dossier wel?
nee ik ken zijn dossier niet maar als het OM gewoon zijn best had gedaan en niet op de waan van de dag zichzelf zo profileerde had deze mongool misschien wel schuldig bevonden worden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_26032810
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:20 schreef Arcee het volgende:
Hij heeft plattegronden van doelen met vluchtschema's en slaat bij z'n vrijlating gelijk 2 man tegen de grond en zo iemand laten wij vrij rondlopen.

[.....]
Lachen toch, het stond volgens de rechtbank vast dat Samir kwaad in de zin had, er was genoeg bewijs daarvoor aangetroffen, maar het zat niet dicht genoeg tegen daadwerkelijk kwaad dóen aan en er is ook niet bewezen dat het kwaad in de zin hebben van Samir gelijk staat aan terroristische aanslag voorbereiden.

Makkelijker kunnen we het niet maken, toch?
pi_26033028
Veel commentaren gaan er hier vanuit dat Samir binnen het Nederlands recht sowieso niet veroordeelbaar was voor het voorbereiden van een aanslag. Ik citeer mezelf daarom maar weer even:
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:39 schreef multatuli het volgende:
<...>

Overigens is zijn "kornuit" Yehya K. wegens vergelijkbare beschuldigingen (plattegronden in bezit, kunstmest etc.;) wel veroordeeld voor het treffen van voorbereidingen voor een aanslag. Dat kan dus heus wel binnen de Nederlandse rechtspraak. De zaak tegen Samir was dus blijkbaar gewoon heel belazerd.
'Als je Jip en Janneke leest, weet je beter hoe onze samenleving in elkaar zit. De Grondwet is verworden tot een marginaal product.'
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 21:07:12 #208
862 Arcee
Look closer
pi_26033105
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:55 schreef milagro het volgende:
Lachen toch, het stond volgens de rechtbank vast dat Samir kwaad in de zin had, er was genoeg bewijs daarvoor aangetroffen, maar het zat niet dicht genoeg tegen daadwerkelijk kwaad dóen aan en er is ook niet bewezen dat het kwaad in de zin hebben van Samir gelijk staat aan terroristische aanslag voorbereiden.

Makkelijker kunnen we het niet maken, toch?
Ja, stel dat ze Volkert van der G. hadden aangehouden met een pistool op 't hoofd van Fortuyn net voor-ie zou schieten, dan had deze rechter 'm vrijgesproken.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_26033273
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:07 schreef Arcee het volgende:

[..]

Ja, stel dat ze Volkert van der G. hadden aangehouden met een pistool op 't hoofd van Fortuyn net voor-ie zou schieten, dan had deze rechter 'm vrijgesproken.
Ze hebben Samir A. dus gewoon te vroeg opgepakt, de volgende keer pakken ze hem te laat op.
Lullig voor de nabestaanden van de slachtoffers, maar dan ben je tenminste wel zeker van een veroordeling
  woensdag 6 april 2005 @ 21:17:36 #210
16715 Mylene
*schatje*
pi_26033331
quote:
Op woensdag 6 april 2005 20:02 schreef HarigeKerel het volgende:

[..]

Zijn daar beelden van? dat kon onze WA ook wel aardig
Wel een fotootje:

quote:
A. duwde direct een cameraman weg en sloeg even later de Telegraaf-fotograaf tegen de grond. Deze wil hiervan aangifte doen. Hij liep met A. mee het parkeerterrein van het huis van bewaring op. "Hij schold en riep: 'Rot op, moet je een klap voor je kop?', waarop ik zei: 'Dat moet je doen'. Voor ik het wist lag ik op de grond." De fotograaf zegt dat ook één van A's vrienden hem nog een klap of schop gaf. Van lichamelijke gevolgen van de klappen zegt hij nog geen last te hebben gehad.
bron
  woensdag 6 april 2005 @ 21:27:34 #211
63732 Ogrefish
King of fish
pi_26033568
Volgens Geenstijl.nl drukte een vriend van Samir A. een andere journalist een mes op zijn keel.
Live from planet Earth. The ocean. Dark water.
pi_26033584
Samir A. alweer gewelddadig
Vandaag werd Samir A. vrijgesproken. Maar meneer was nog niet vrij, of vrienden van Samir mishandelden en bedreigden twee persfotografen op het moment dat A. uit de gevangenis kwam. Samir werd om precies 17.30 uur vrijgelaten uit de gevangenis te Nieuwegein. Hij werd opgewacht door zes mannen van Arabische afkomst. Eveneens ter plekke waren de persfotograaf Oscar Flos en zijn zoon Clovis, eveneens een persfotograaf. De oude heer Flos werd vrijwel direct geslagen en ging neer, zijn zoon kreeg een mes op de keel: "Het was een man in zo'n witte jurk, een djellaba. Uit zijn bodywarmer haalde hij een mes en zette dat op mijn keel", laat Clovis weten. Het mes werd vrij snel weer verstopt in zijn bodywarmer. Samir A. was in het wit gekleed en droeg een wit moslimpetje. Samir stond er bij en keek er na. Voor de penitaire inrichting te Nieuwegein stikt het van de camera's. RTLnieuws schijnt straks beelden te hebben. Vreemd genoeg zijn Samirs' terroristenvriendjes nog niet opgepakt
geenstijl.nl
  woensdag 6 april 2005 @ 21:33:55 #213
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26033719
Ik dacht dat Samir A. "mijn wapens" op de kaart van Borsele had gezet ...
  woensdag 6 april 2005 @ 21:41:27 #214
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_26033928
Goede uitleg van Koppe en De Roos bij Netwerk. Hopelijk niet maar waarschijnlijk wel tegen veel dovemansoren.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:52:41 #216
99156 _Boo_
Boo_ming
pi_26034028
quote:
Vreemd genoeg zijn Samirs' terroristenvriendjes nog niet opgepakt
Wat is dat voor iets achterlijks? Is die jongen vogelvrij ofzo.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:55:11 #217
94405 Tarak
pi_26034089
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
Goede uitleg van Koppe en De Roos bij Netwerk. Hopelijk niet maar waarschijnlijk wel tegen veel dovemansoren.
Heb ik niet gezien. Wat was de uitleg dan? Enkel het juridische, conform de in de dagvaarding genoemde misdrijven moet conform de definitie duidelijk zijn welke misdaad exact gepleegd gaat worden?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tarak op 06-04-2005 22:08:39 ]
If I had a world of my own, everything would be nonsense. Nothing would be what it is, because everything would be what it isn't. And contrary wise, what is, it wouldn't be. And what it wouldn't be, it would. You see?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 21:55:41 #218
862 Arcee
Look closer
pi_26034103
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:46 schreef SCH het volgende:
Die Koppe vertelde anders niet wat-ie van de plannetjes van A. vond.
pi_26034145
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

Hij is zijn advocaat hoor.
  woensdag 6 april 2005 @ 21:57:49 #220
94405 Tarak
pi_26034160
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:55 schreef Arcee het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, het is zijn advocaat. Dat zou nogal merkwaardig zijn. Er kan nog een hoger beroep volgen.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:00:55 #221
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26034233
Maja dat had die fotograaf niet moeten zeggen... nu komt die Samir er nog mee weg ook
quote:
In Italy, a radical Egyptian cleric known as Abu Omar was abducted in Milan by two men who sprayed his face with chemicals and stuffed him into a van in February 2003. He has not been seen since and Italian authorities believe he was the subject of a CIA rendition operation.
http://www.borrull.org/e/noticia.php?id=46907

Binnenkort in Nederland?
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 6 april 2005 @ 22:01:25 #222
862 Arcee
Look closer
pi_26034239
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:57 schreef SCH het volgende:
Hij is zijn advocaat hoor.
En jij vond het een "goede uitleg".
pi_26034297
quote:
Op woensdag 6 april 2005 21:55 schreef Tarak het volgende:

[..]

Heb ik niet gezien. Wat was de uitleg dan? Enkel het juridische conform de in de dagvaarding genoemde misdrijven moet conform de definitie duidelijk zijn welke misdaad exact gepleegd gaat worden?
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=166259

Je kan het al terugkijken.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:06:09 #224
45511 TimmyAsd
pi_26034383
Nou, dat filmpje over die 'aanval' op het nieuws viel me ook tegen...

Een willekeurige beroemdheid in de VS reageerd ook zo
pi_26034390
quote:
Op woensdag 6 april 2005 19:52 schreef AvispaCS het volgende:
Door de incompetentie van de politiek, justitie en de rechterlijke macht is Nederland een vrijstaat aan het worden voor allerlei criminelen en terroristen.
Volkomen mee eens. En ze krijgen er nog een schadevergoeding overheen ook.

Het is nu gewoon wachten totdat het echt goed misgaat. Die Samir A is een lopende tijdbom. Wie dat niet wil inzien, is echt stekeblind en heeft geen enkel besef van de realiteit. Er MOET gewoon eerst een kamerlid dood, dan wordt de politiek misschien echt wakker.
pi_26034483
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:06 schreef dVTB het volgende:

[..]

Volkomen mee eens. En ze krijgen er nog een schadevergoeding overheen ook.

Het is nu gewoon wachten totdat het echt goed misgaat. Die Samir A is een lopende tijdbom. Wie dat niet wil inzien, is echt stekeblind en heeft geen enkel besef van de realiteit. Er MOET gewoon eerst een kamerlid dood, dan wordt de politiek misschien echt wakker.
Nee tuurlijk joh, we maken er meteen een politiestaat van en schaffen rechtszaken sowieso af. Daar zijn best leuke voorbeelden van
  woensdag 6 april 2005 @ 22:11:17 #227
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26034520
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:06 schreef dVTB het volgende:

Er MOET gewoon eerst een kamerlid dood,
Die dikke rode pad van GL stel ik dan maar voor, die is zo irritant

That is, die zou ik het minste missen enzo
pi_26034525
Ik heb alle vertrouwen in het Nederlandse rechtsysteem.
Dat Samir er extreme ideeen op na hield en plattegronden bezat is blijkbaar niet genoeg volgens het Nederlandse gerechtshof. Hij heeft eigenlijk nog niks verkeerds gedaan behalve 't illegale wapenbezit.
Nou, klaar dan toch?!
En reken maar dat Samir nu goed in de gaten wordt gehouden.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:14:31 #229
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26034608
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:10 schreef SCH het volgende:

Nee tuurlijk joh, we maken er meteen een politiestaat van en schaffen rechtszaken sowieso af. Daar zijn best leuke voorbeelden van
Het werkt wel tegen terrorisme, in Argentinnie en Chili kwam er snel een einde aan
De Noordzee is groot zat
  woensdag 6 april 2005 @ 22:17:11 #230
94405 Tarak
pi_26034675
quote:

[..]

Beproefde discussietechniek, om te voorkomen dat een discussie ergens over gaat: er iets tegenover zetten wat zo extreem is dat niemand het daar mee eens is.
pi_26034689
wat een land zeg

Daders van aanslagen Casablanca hebben gelijk levenslang en sommigen doodstraf

2000 verdachten opgepakt dat is nou de Marokkaanse recht daar moet Nederland veel leren
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:19:19 #232
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_26034731
Als ik dat ventje ooit in me handen krijg dan blijft er niks van over

En een schande voor Nederland dat hij niet achter de tralies verdwijnt.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:22:02 #233
45511 TimmyAsd
pi_26034787
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:19 schreef PLAE@ het volgende:

Als ik dat ventje ooit in me handen krijg dan blijft er niks van over

En een schande voor Nederland dat hij niet achter de tralies verdwijnt.
1e zin:
2e zin:
pi_26034806
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef Meki het volgende:
wat een land zeg

Daders van aanslagen Casablanca hebben gelijk levenslang en sommigen doodstraf

2000 verdachten opgepakt dat is nou de Marokkaanse recht daar moet Nederland veel leren
Als er uit onderzoek te weinig bewijs komt dat Samir iets illegaals gedaan heeft dan vind jij dat je hem tóch moet vervolgen?!

Kom op zeg

We mogen heel blij zijn met 't Nederlandse gerecht. Want in bijv. Marokko (wat jij dan noemt) zitten héél veel verdachten onterecht vast.
pi_26034878
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

Als er uit onderzoek te weinig bewijs komt dat Samir iets illegaals gedaan heeft dan vind jij dat je hem tóch moet vervolgen?!

Kom op zeg

We mogen heel blij zijn met 't Nederlandse gerecht. Want in bijv. Marokko (wat jij dan noemt) zitten héél veel verdachten onterecht vast.
Jah volgens jou wel maar Marokkaanse AIVD niet
  woensdag 6 april 2005 @ 22:26:33 #236
94405 Tarak
pi_26034916
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:22 schreef Kluupkluup het volgende:

[..]

De discussie gaat er dan ook om, of er te weinig bewijs is. Daarover verschillen de meningen.
quote:
Noch Meki, noch jij wonen in Marokko, dus niet relevant. Andere discussie.
pi_26034918
quote:

[..]

Hij heeft nooit gezegd dat dat moet gebeuren.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
pi_26034981
Samir moest de doodstraf krijgen

hij beschaadt de naam van de Islaam

Moge allah Samir doden en straffen
pi_26035052
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef Tarak het volgende:

[..]

De discussie gaat er dan ook om, of er te weinig bewijs is. Daarover verschillen de meningen.
[..]

Nee ok, maar daar ging 't me even om, Nederland moet je niet vergelijken met Marokko..

En er is te weinig bewijs. Dan ligt dat niet aan het Nederlandse gerecht. Maar ik heb vooral het idee dat de AIVD en het OM gewoon niet goed samenwerken. AIVD wil niet teveel vertellen waardoor 't OM zijn bewijs niet rond kan krijgen..
pi_26035066
quote:

Meki, ik ben blij dat je "de goede kant" kiest, maar waarom nou weer zo radicaal en gelijk hopen op z`n dood?
eeeh
pi_26035094
Meteen weer opsluiten die schoft, als een nederlander geslagen had , dan zat hij al vast.
We krijgen nog wel meer te horen over deze patient vrees ik.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:35:00 #242
85299 HarigeKerel
Ontvacht dus Tabee
pi_26035095
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:29 schreef Meki het volgende:

Moge Pim (VZMH) Allah de kracht geven om de wens van Meki ten uitvoer te brengen.

Pimmah akbar!
pi_26035096
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef Tarak het volgende:

[..]

[..]

Nee dat bedoel ik. Nederland moet je niet vergelijken met Marokko. Vooral niet als het gaat over de rechtsgang.

En dat er te weinig bewijs is is gewoon vastgesteld door de rechtbank. Dat mag ik graag geloven. De fout ligt vooral in de samenwerkning tussen AIVD en OM. AIVD wil niet teveel zeggen het het OM is te bang vormfouten te maken door missers uit t verleden.
  woensdag 6 april 2005 @ 22:35:21 #244
86655 Halfgedraaide
Ik kan alles!
pi_26035108
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:29 schreef Meki het volgende:

Ik ben het met je eens
pi_26035140
Het land uitzetten. Enkeltje Rif-gebergte. En dan graag halverwege per ongeluk de deur open zetten. Maar ja, zal wel weer hier geboren zijn; ik heb me daar niet in verdiept.
Wat een teringdebiel. Gelijk er op los slaan zodra hij vrij is. Types als hij hebben 0 komma 0 toegevoegde waarde voor onze maatschappij. On-voor-stel-baar.
Reken maar dat hij en zijn baardmanvriendjes een lol hebben vandaag hoor.
pi_26035192
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:33 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Meki, ik ben blij dat je "de goede kant" kiest, maar waarom nou weer zo radicaal en gelijk hopen op z`n dood?
Samir A. beschaadt de Islaam en gedraagt zich als een terrorist , volgens Islaam is Terrorist verboden volgens de Islam is Mensen doden en Aanslagen plegen Haram en hij zegt zelf dat ie een moslim is daarmee beschaadt hij de naam van de Islaam .

Samir Als ik hem zie dan leeft ie niet meer
pi_26035336
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:26 schreef RuL0R het volgende:
Hij heeft nooit gezegd dat dat moet gebeuren.
Dat (dat Nederland een politiestaat zou moeten worden) heb ik inderdaad niet gezegd. Ik stel alleen vast dat onze machten (uitvoerende, wetgevende en rechterlijke) allen FALEN in de aanpak van dit soort daden (het voorbereiden van een terroristische aanslag) en dat er meer oog mag zijn voor de veiligheid van de inwoners van dit land. Maar het is inmiddelijk duidelijk: het moet eerst nog verder uit de klauwen lopen.
quote:
Op woensdag 6 april 2005 22:17 schreef Tarak het volgende:
Beproefde discussietechniek, om te voorkomen dat een discussie ergens over gaat: er iets tegenover zetten wat zo extreem is dat niemand het daar mee eens is.
SCH verdraait andermans woorden om zijn eigen mening kracht bij te zetten. Het hoeft wat mij betreft niet al te persoonlijk te worden, maar SCH is op z'n zachtst gezegd een tikkeltje erg naief. Misschien moet er eerst iemand in z'n vriendenkring omkomen voordat hij de ernst van de zaak gaat inzien.

En nogmaals, laat het duidelijk zijn: Alle normale burgers in dit land (dus OOK de zich netjes gedragende moslims) zijn de dupe van uitspraken als deze. We laten toe dat iemand (uit naam van een geloof) terroristische aanslagen voorbereidt. Diegene gaat straks genadeloos toeslaan, waarbij niet alleen onschuldige mensen omkomen, maar ook de reputatie van de islam verder wordt geschaad.

De vraag is niet OF dat gebeurt, maar wanneer...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2005 09:13:53 ]
pi_26035349
quote:
De oude heer Flos werd vrijwel direct geslagen en ging neer, zijn zoon kreeg een mes op de keel: "Het was een man in zo'n witte jurk, een djellaba. Uit zijn bodywarmer haalde hij een mes en zette dat op mijn keel", laat Clovis weten. Het mes werd vrij snel weer verstopt in zijn bodywarmer. Samir A. was in het wit gekleed en droeg een wit moslimpetje. Samir stond er bij en keek er na. Voor de penitaire inrichting te Nieuwegein stikt het van de camera's. RTLnieuws schijnt straks beelden te hebben. Vreemd genoeg zijn Samirs' terroristenvriendjes nog niet opgepakt
Ik zag net bij Nova dat die meneer Flos neergehoekt werd door een of andere zandneger, die vervolgens gewoon rustig wegloopt. Schandalig dat niemand ingreep, ik ben blij dat ik niet in Amsterdam woon, je zou je eigen buren nog eens gaan wantrouwen...

[ Bericht 0% gewijzigd door DaveHarris op 06-04-2005 22:53:30 ]
eeeh
  woensdag 6 april 2005 @ 22:49:20 #249
76407 -erwin-
liberaal intellectueel
pi_26035442
Ik ben toch wel benieuwd wat deze knaap met die explosieven (zonder ontstekingsmechanisme) van plan was. Als de rechter hem dat nou eens gevraagd had, ipv hem alleen maar te veroordelen op het bezit ervan...
fotoboek.fok.nl/-erwin-
Ik heb geen respect voor gelovigen en hun geloof.
Mijn posts reflecteren niet noodzakelijkerwijs mijn mening.
pi_26035527
quote:
Samir A. beschaadt de Islaam en gedraagt zich als een terrorist , volgens Islaam is Terrorist verboden volgens de Islam is Mensen doden en Aanslagen plegen Haram en hij zegt zelf dat ie een moslim is daarmee beschaadt hij de naam van de Islaam .

Samir Als ik hem zie dan leeft ie niet meer
Wat je zegt klopt natuurlijk niet, maar je geeft wel precies het probleem aan wat veel mensen met de islamitische medemensen hebben.

Je zegt dat je volgens de islam niet mag doden maar vervolgens zeg je zelf dat je hem dood maakt als je hem ziet... Ga je zelf jouw islamitsiche regels overtreden dan wanneer je hem afmaakt? Dat is dan erg vreemd want eerder zeg je nog dat hij de islam bespot en wek je de suggestie dat hij daarom dood moet.
eeeh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')