quote:
op woensdag 6 april 2005 08:55 schreef golf het volgende:[..]
man, er is geen reet meer over van het oorspronkelijke ovjl. ik heb niets tegen op vernieuwingen, integendeel, maar dit lijk helemaal nergens meer op. kutusers? ttt weg? bepaalde reeksen mogen wel maar open geen nieuwe? pffffff. ik zie alleen nog troep aan topics. meer eej, gelukkig is daar een adequate oplossing voor. veel succes verder.
aha, zo'n opmerking is het. goed. ik weet niet wanneer jij voor het eerst langskwam in onzin maar we gaan langzaam maar zeker terug naar het oorspronkelijke onzin. we zijn heel erg bezig met allerlei veranderingen ja. vooral omdat de zittende mods het niet helemaal konden vinden met een paar dingen.
de huisregels zijn trouwens bijna niet veranderd alleen ontzettend verkleind omdat het in 2 sticky's vol met verhalen stond. zelfde regels. anders omschreven.
de ttt was achterhaald en we hebben besloten die weg te halen.
de laatste sticky van havoc en ruis snap ik ook nog geen donder van maar ik ben van mening dat die vrij snel weer gesloten gaat worden
![]()
.
en als je alleen maar troep ziet heb je het probleem dat een hoop mensen hebben. een gebrek aan humor of doorzettingsvermogen om de juweeltjes te zoeken
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.