abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26012077
[quote
Het OM onderzocht ook de inhoud van de boeken 'Fatwas of Muslim Women' en 'Gids voor Islamitische opvoeding'. Het laatste boek bevat wél strafbare passages omdat het antisemitisch zou zijn. De in dit boek voorkomende citaten zijn beledigend voor joden en kunnen aanzetten tot haat of discriminatie, zo meldt het OM.

De andere twee boeken, waarin vrouwenbesnijdenis wordt goedgekeurd en waarin wordt opgeroepen geloofsafvalligen als homo's en mensen die overspel plegen te doden, zijn niet strafbaar. Omdat de inhoud in 'direct verband staat de uiting van een geloofsovertuiging', moeten de uitspraken gezien worden in context van de religie, stelt het OM.[/quote]

Dus antisemitische uitspraken mogen niet, omdat ze aanzetten tot haat en discriminatie.
Maar anti-homo uitspraken mogen wel, terwijl ze duidelijk aanzetten tot haat en geweld?

"Omdat de inhoud in 'direct verband staat de uiting van een geloofsovertuiging', moeten de uitspraken gezien worden in context van de religie, stelt het OM."
Dus het homo-van-een-flat-afgooien is een uiting van het islamitische geloof?
Bewijst maar weer eens hoe gewelddadig en haatdragend de Islam is.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:41:26 #102
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26012099
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:36 schreef zoalshetis het volgende:
zullen we ff die lamme pedozaak erbuiten houden.
OK.
pi_26012144
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 19:55 schreef mineo39-76 het volgende:
Homo�s van �t dak afflikkeren..., het mág!

.....................................

De andere twee boeken, waarin vrouwenbesnijdenis wordt goedgekeurd en waarin wordt opgeroepen geloofsafvalligen als homo's en mensen die overspel plegen te doden, zijn niet strafbaar. Omdat de inhoud in 'direct verband staat de uiting van een geloofsovertuiging', moeten de uitspraken gezien worden in context van de religie, stelt het OM.

05-04-2005
Bron: www.gaykrant.nl
Dat verbieden van boeken brengt justitie ook in een onmogelijke spagaat.
Als je dit boek wilt laten verbieden dan komen de bijbel en de koran met al hun haat en onverdraagzaamheid ook in de problemen. Dat is wel het laatste wat Donner's kloon, Balkje, wil.

Maar troost je, van dit boek heeft uiteindelijk maar één groep echt te lijden, moslims. Die maken zich op deze manier onherstelbaar belachelijk. En dan zijn ze nog verbaast dat de islam zo'n slechte naam heeft Tja, hoe zou dat toch komen
Persoolijk zie ik dan ook graag dit soort literatuur, ik kan lasteren wat ik wil, één zo'n boek beschadigt in één jaar een religie meer dan (bij wijze van spreke) ik + 100 klonen in 100 jaar.
pi_26012150
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:17 schreef Meki het volgende:
zolang de woorden van Hirsi Ali niet strafbaar zijn vind ik geen aanleiding om deze boek te verbieden
Hirsi Ali heeft nooit tegen iemand gezegd dat het toegestaan is om iemand anders van een hoog gebouw af te gooien.
Stem VVD voor een sterke toekomst en een beleid wat niet pretendeert sociaal te zijn maar het echt is.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:45:04 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26012201
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:43 schreef RuL0R het volgende:

[..]

Hirsi Ali heeft nooit tegen iemand gezegd dat het toegestaan is om iemand anders van een hoog gebouw af te gooien.
het oude kapotte plaatje van meki schalt zo nu en dan even door fok, geen aandacht aan schenken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_26012308
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:31 schreef -DailaLama- het volgende:

[..]

Mohammed trouwde jonge meisjes -> pedofiel.

Dan kan hij wel een fantastische profeet zijn, feiten zijn feiten.
jah jah koekje erbij
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:51:18 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_26012331
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:50 schreef Meki het volgende:

[..]

jah jah koekje erbij
die was al gestopt, niet uitlokken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:52:07 #108
35455 Darth-Vader
Groen-Rechts
pi_26012348
Ik vind het best hoor, maar dan moet daar wel een 'Mijn Strijd anno 2005' tegenover staan.

Of ben ik nu te veeleisend?
Realist met politiek incorrecte denkbeelden...
pi_26012352
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:43 schreef RuL0R het volgende:

[..]

oow neeh dat heeft ze niet gezegd maar ze zei wel andere dingen veel erger dan dit en met dat haten alle Moslims haar terwijl ze zogenaamd voor Vrouwenmoslims opkomt en alle vrouwen negeren haar
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  dinsdag 5 april 2005 @ 23:52:25 #110
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_26012354
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die was al gestopt, niet uitlokken.
Hij lokt me niet uit hoor. Hij zegt in wezen dat ik gelijk heb.
pi_26012479
Ja gelijk verbieden, da's lekker westers, modern en democratisch..
"I'm trained not to see beautiful women, because they might distract me from my mission."
  woensdag 6 april 2005 @ 06:48:37 #112
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_26015621
Is Mein Kampf al in de boekhandel te vinden ?

Blijft een raar besluit.
De politiek maakt zich wel druk over de satire die op TV te zien is. Maar omgekeerd laten het wel geloofsovertuiging (!!) boeken toe waar absurde voorstellen in worden gemaakt. De vergelijking met Theo van Gogh is te kort door de bocht, omdat dit boek geen column of een stukje satire is. Maar heeft overduidelijk een heel andere doelgroep als lezer. En de vergelijking met Ayaan is ook kort door de bocht te noemen, omdat zij zich kan beroepen op maatschappelijke excessen in andere landen zoals Somalie, Iran, Saudi Arabie (hoewel het hier geen voorbeeldfunctie betreft).

Of je laat alles toe, wat betrekking heeft met vrije meningsuiting. Of je trekt aan de handrem en verbied alles wat ongewenste lectuur is in deze samenleving. En beide systemen deugen op voorhand al niet. En een mengvorm is hypocriet......of je bedenkt het met de mantel der liefde van "ach het is maar satire".

Het had wat mij betreft verboden mogen worden. Want nu heeft het OM een president geschapen waarbij iedereen een stormfront of een jihad site kan beginnen en zich ook kan beroepen op vrije meningsuiting (met een stukje geloofsovertuiging). Het OM had beter moeten nadenken, want nu geven ze alles vrij.

Ze wilden hier schijnbaar niet hun vingers aan branden, politiek een heel gevoelig thema (behalve voor Wilders dan)

[ Bericht 8% gewijzigd door Drugshond op 06-04-2005 07:16:49 ]
pi_26016492
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 20:51 schreef NightH4wk het volgende:

De VS is juist een grote soep (naja, salad bowl) met verschillende culturen en een aardig grote vrijheid van meningsuiting.
En regelmatig een moord op een homo of gekleurd persoon vanwege hun aard. Your point being?
pi_26016537
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:05 schreef Tijger_m het volgende:
En regelmatig een moord op een homo of gekleurd persoon vanwege hun aard. Your point being?
Voor die homo richt Fred Phelps vervolgens een 'monument' op waarop staat hoeveel dagen hij zich nu al in de hel bevindt.
pi_26016589
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:40 schreef RuL0R het volgende:
-snip-
Mischien kan voortaan het hele persbericht in een topic vermeld worden en niet een geredigeerde versie van de Gay Krant?
quote:
Novum) - De stichting van de Amsterdamse El Tawheedmoskee wordt niet vervolgd. De boeken die de stichting verkoopt, bevatten geen strafbare passages. Dat blijkt dinsdag uit onderzoek van het Openbaar Ministerie (OM).

Het OM onderzocht de boeken 'Fatwas of Muslim Women', 'De weg van de moslim' en 'Gids voor Islamitische opvoeding'. Het laatste boek bevat wel strafbare passages, maar komt van Uitgeverij Noer en Distributie Centrale Islamitische Boeken en werd niet verkocht in El Tawheed.

In de 'Gids voor Islamitische opvoeding' staat een aantal antisemitische passages. Deze zijn beledigend voor joden en kunnen aanzetten tot haat of discriminatie, meldt het OM. De uitlatingen staan volgens justitie echter niet in verband met de geloofsovertuiging en hebben niets te maken met het op de juiste wijze interpreteren of uitdragen van de islam.

Tegen de verspreiders van het boek zijn stappen genomen. Het OM vervolgt hen niet, maar 'stelt de norm': de uitgever en distributeur zijn meegedeeld dat zij de passages moeten verwijderen of onleesbaar maken. Als bezitters die zijn geïnformeerd over de uitkomsten van het onderzoek het boek verspreiden, gaat het OM tot vervolging over.

De andere twee boeken, waarin vrouwenbesnijdenis wordt goedgekeurd en waarin wordt opgeroepen geloofsafvalligen als homo's en overspeligen te doden, zijn niet strafbaar. Omdat de inhoud in 'direct verband staat de uiting van een geloofsovertuiging', moeten de uitspraken gezien worden in context van de religie, stelt het OM.

Na de moord op Theo van Gogh in november kwam de Amsterdamse moskee regelmatig in het nieuws, onder meer vanwege de boeken en het regelmatige bezoek van diens vermeende moordenaar, Mohammed Bouyeri.
Wel zo prettig als informatie correct wordt weergegeven.
  woensdag 6 april 2005 @ 09:15:11 #116
16625 robh
Lucas & Gea Review Crew ©
pi_26016622
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:52 schreef Darth-Vader het volgende:
'Mijn Strijd anno 2005'
Is dat de Wilders-versie?

En ontopic, je moet zo'n boek niet verbieden, je moet de mensen die het lezen verbieden. Mits het natuurlijk strafbaar is.

Het OM zal deze keer niet weer willen blunderen en dus het boek niet voor de rechter willen brengen
Martin Drent, onze profeet.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_26016686
quote:
Op woensdag 6 april 2005 06:48 schreef Drugshond het volgende:
Is Mein Kampf al in de boekhandel te vinden ?
quote:
'Mein Kampf' a best seller in Turkey

By JAMES C. HELICKE
ASSOCIATED PRESS WRITER

ISTANBUL, Turkey -- Turkish bookshops have a best seller, but some of them are hesitant about giving it too much display.

It's "Mein Kampf."
http://seattlepi.nwsource.com/artandlife/apother_story.asp?category=1404&slug=Turkey%20Hitler's%20Book

Er zit daar dus ook een hoop Lonsdale jeugd.
pi_26016687
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:15 schreef robh het volgende:
En ontopic, je moet zo'n boek niet verbieden, je moet de mensen die het lezen verbieden.
Bepaalde meningen mogen er niet op nagehouden worden? Bepaalde dingen mogen niet gedacht worden? Klinkt een beetje totalitair, of niet?

Van mij mogen ze alles roepen en schrijven (behoudens oproepen tot geweld), ik word alleen strontziek van het feit dat gelovigen dingen mogen roepen die ik als atheïst niet mag roepen omdat ik toevallig geen god aanhang die mij heeft ingefluisterd dat alle gehandicapten/roodharigen/bruinogigen dood moeten.
  woensdag 6 april 2005 @ 09:22:12 #119
16625 robh
pi_26016718
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:19 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

Bepaalde meningen mogen er niet op nagehouden worden? Bepaalde dingen mogen niet gedacht worden? Klinkt een beetje totalitair, of niet?
Nee, het stond er ook wat bot. Wanneer mensen zich gaan houden aan de strafbare passages dán moet je ingrijpen. Maar dan zijn het gewoon criminelen geworden.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_26016777
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:22 schreef robh het volgende:

[..]

Nee, het stond er ook wat bot. Wanneer mensen zich gaan houden aan de strafbare passages dán moet je ingrijpen. Maar dan zijn het gewoon criminelen geworden.
Exact, dat is hele eieren eten.

pi_26016848
Wie gaat er mee vanmiddag een homo van een flat gooien? Jij, SCH? Ik gooi, want ik ben bi.
  woensdag 6 april 2005 @ 09:32:24 #122
16625 robh
pi_26016854
Ik tyf jullie er allebei wel af.
Vol gas met Burdy!
.
Pimpen met je FOK!-tag
pi_26016914
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:31 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wie gaat er mee vanmiddag een homo van een flat gooien? Jij, SCH? Ik gooi, want ik ben bi.
Spannend

Maar liever niet op de kop, dan zie ik niks meer.
pi_26017077
Het vallen lijkt me best leuk. Het neerkomen is alleen minder.
pi_26017309
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het vallen lijkt me best leuk. Het neerkomen is alleen minder.
Een leuke roze opblaaskussen?
pi_26017507
quote:
Op woensdag 6 april 2005 09:56 schreef SCH het volgende:
Een leuke roze opblaaskussen?

Of een paar knappe brandweermannen of -vrouwen met zo'n opvangdeken.
pi_26017589
En dan lekker spuiten
pi_26017625
Foei!
pi_26017923
Lekker boeiend wat in die boeken staat, een gezonder Moslim denkt zelf na, en luistert niet naar een stel dwazen die een boekje schrijven en de koran niet eens kennen, in de koran wordt homoseksualiteit zelfs niet eens afgekeurt (er staat alleen dat men zich moet onthouden van homoseksuele handelingen), laat staan dat er gesproken wordt over het doden van homos.
In de koran staat ook dat mensen die geen vijanden van moslims zijn met rust gelaten dienen te worden en met respect behandelt dienen te worden.

Bovendien, mochten er nog homos zijn die mij van het dak willen gooien, geef me even een mailtje dan spreken we iets af.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_26017947
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef raptorix het volgende:

Bovendien, mochten er nog homos zijn die mij van het dak willen gooien, geef me even een mailtje dan spreken we iets af.
* meldt
pi_26018262
quote:
Op woensdag 6 april 2005 10:24 schreef raptorix het volgende:
in de koran wordt homoseksualiteit zelfs niet eens afgekeurt (er staat alleen dat men zich moet onthouden van homoseksuele handelingen)
Daar hebben we dat prachtige subtiele verschil weer waar de ggrristenen ook zo graag op hameren. Je mag best homo zijn, je mag alleen niet homo doen.
pi_26022759
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:08 schreef SCH het volgende:
Dat (vervolging van Nederlandse soldaat die in Irak vocht) is toch ook veel belangrijker? Ik wist trouwens niet dat die man vocht, dat idee had hij blijkbaar zelf door iemand zo te executeren
Voorzover ik weet zijn er geen homo's met hun hoofd naar beneden van flatgebouwen gegooid en is die Irakees nog steeds morsdood.
*zucht* Kennelijk wil jij niet inzien wat de gevolgen kunnen zijn van het oproepen tot haat. Ene Adolf H. deed zoiets in de jaren dertig in Duitsland ook. Ik vraag me af of deze Adolf zelf ook maar één Jood heeft omgebracht, maar door zijn toedoen zijn er wel miljoenen gesneuveld. Kennelijk wil jij dit soort parallellen niet zien, zoals je dus kennelijk ook niet wilt zien waarom een Theo van Gogh en een Pim Fortuyn zijn vermoord. Namelijk omdat het recht op vrije meningsuiting in dit land kennelijk alleen nog voor gelovigen geldt. En over die Nederlandse soldaat, die zijn land diende in een oorlogssituatie, ga ik verder niet meer in discussie.
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:42 schreef Godslasteraar het volgende:
Dat verbieden van boeken brengt justitie ook in een onmogelijke spagaat. Als je dit boek wilt laten verbieden dan komen de bijbel en de koran met al hun haat en onverdraagzaamheid ook in de problemen. Dat is wel het laatste wat Donner's kloon, Balkje, wil.
Daar snij je een belangrijk punt aan, inderdaad. En wat Donner betreft: die voornamelijk bezig om toe te lichten waarom hij zaken NIET aanpakt.
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:42 schreef Godslasteraar het volgende:
Maar troost je, van dit boek heeft uiteindelijk maar één groep echt te lijden, moslims. Die maken zich op deze manier onherstelbaar belachelijk. En dan zijn ze nog verbaast dat de islam zo'n slechte naam heeft Tja, hoe zou dat toch komen Persoolijk zie ik dan ook graag dit soort literatuur, ik kan lasteren wat ik wil, één zo'n boek beschadigt in één jaar een religie meer dan (bij wijze van spreke) ik + 100 klonen in 100 jaar.
Ik denk dat je daar op zich (helaas) ook gelijk in hebt. Helaas, omdat ook de goedwillende, gematigde moslims in ons land (en dat zijn er vrij veel) met de inhoud van dit boek worden geïdentificeerd. Alleen al vanuit dat oogpunt was het goed geweest als de hier besproken haatzaaierij was aangepakt.
  woensdag 6 april 2005 @ 14:03:39 #133
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26022868
Zou het helpen om dit boek te verbieden? Die mensen veranderen toch niet als je dit boek verbiedt.

Laat dit boek maar lekker vrij verkrijgbaar zijn. Hoe meer ophef het veroorzaakt, hoe meer mensen gaan inzien hoe gevaarlijk de islam werkelijk is. Op zo'n manier graaft men het eigen graf .
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_26023183
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:03 schreef Lemmeb het volgende:
Zou het helpen om dit boek te verbieden? Die mensen veranderen toch niet als je dit boek verbiedt.

Laat dit boek maar lekker vrij verkrijgbaar zijn. Hoe meer ophef het veroorzaakt, hoe meer mensen gaan inzien hoe gevaarlijk de islam werkelijk is. Op zo'n manier graaft men het eigen graf .
Tuurlijk niet verbieden, maar dan ook niet Mein Kampf verbieden. Bijvoorbeeld.
pi_26024605
quote:
Op dinsdag 5 april 2005 23:52 schreef Meki het volgende:

[..]

oow neeh dat heeft ze niet gezegd maar ze zei wel andere dingen veel erger dan dit
Wat is er erger dan oproepen tot moord? Vaststellen dat Mohammed naar onze maatstaven niet deugt?
quote:
en met dat haten alle Moslims haar
Dat is dan behoorlijk zorgwekkend. Kunnen nu alle homo's moslims gaan haten?
pi_26024954
quote:
Op woensdag 6 april 2005 13:59 schreef dVTB het volgende:

[..]

*zucht* Kennelijk wil jij niet inzien wat de gevolgen kunnen zijn van het oproepen tot haat. Ene Adolf H. deed zoiets in de jaren dertig in Duitsland ook.
Ik hou dat scherp in de gaten en heb voorlopig absoluut geen reden dat er zoiets tegen homo's aan de hand is of in gang is gezet. Ik maak me eerder zorgen over de houding tov moslims.
pi_26025793
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:25 schreef SCH het volgende:
Ik hou dat scherp in de gaten en heb voorlopig absoluut geen reden dat er zoiets tegen homo's aan de hand is of in gang is gezet. Ik maak me eerder zorgen over de houding tov moslims.
Dan zou ik bij deze graag wat voorbeelden van je vernemen van onder homo's veel gelezen lectuur waarin ondubbelzinnig wordt opgeroepen om moslims te doden.
pi_26025849
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:54 schreef dVTB het volgende:

[..]

Dan zou ik bij deze graag wat voorbeelden van je vernemen van onder homo's veel gelezen lectuur waarin ondubbelzinnig wordt opgeroepen om moslims te doden.
Dan ga je er vanuit dat dit boekje "De weg naar de islam" onder moslims veel gelezen wordt? Daar zou ik graag een bron van zien.
pi_26026128
quote:
Op woensdag 6 april 2005 15:56 schreef SCH het volgende:
Dan ga je er vanuit dat dit boekje "De weg naar de islam" onder moslims veel gelezen wordt? Daar zou ik graag een bron van zien.
Als je denkt dat je met één woordje de bal kunt terugkaatsen, heb je het mis.

Ik her-formuleer de vraag: Kun jij mij aantonen dat er via een homo-belangenorganisatie, via een website of in een homo-uitgaansgelegenheid een boek/folder/brochure/pamflet verkrijgbaar/te koop is, waarin wordt opgeroepen om moslims te doden? 'De weg van de moslim' is nog altijd gewoon te koop in de moskee.
pi_26026183
Het boek van één van de grootste aanzetters tot massamoord in de geschiedenis is nog altijd zowel te lenen in de bibliotheek als te lezen op het Internet.

En aangezien ik nog geen één homoseksueel van een hoog gebouw af heb zien gooien snap ik werkelijk waar niet waar deze aandacht voor nodig is...
  woensdag 6 april 2005 @ 16:09:55 #141
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26026201
quote:
Op woensdag 6 april 2005 14:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Tuurlijk niet verbieden, maar dan ook niet Mein Kampf verbieden. Bijvoorbeeld.
Dat lijkt me evident.

Waarom zou je 'Mein Kampf' in godsnaam moeten verbieden Ik heb het thuis gewoon in de boekenkast staan .
pi_26026205
Ik heb diverse politieke partijen maar eens dit berichtje gestuurd en om hun visie / uitleg gevraagd!

O.a. PVDA, SP, D66, en VVD
pi_26026320
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:09 schreef Lemmeb het volgende:
Dat lijkt me evident.

Waarom zou je 'Mein Kampf' in godsnaam moeten verbieden Ik heb het thuis gewoon in de boekenkast staan .
Je mag het niet verkopen, je mag het wel bezitten. Als je het echt in je boekenkast hebt staan, leen ik het graag eens. De tekst staat ook wel integraal op Internet, maar dat leest zo kut.
pi_26026338
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:10 schreef mineo39-76 het volgende:
Ik heb diverse politieke partijen maar eens dit berichtje gestuurd en om hun visie / uitleg gevraagd!

O.a. PVDA, SP, D66, en VVD
Ben benieuwd, hou ons op de hoogte!
  woensdag 6 april 2005 @ 16:20:55 #145
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26026496
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je mag het niet verkopen, je mag het wel bezitten.
Belachelijk!

Je zou het ook overal moeten kunnen kopen natuurlijk. Als er vraag naar is, zou ik niet weten waarom je niet aan die vraag zou moeten voldoen. Het is nou niet dat het een wapen is waarmee je in een handomdraai iemand omlegt ofzo. Het is maar een boek met ideeën, net als dat moslimboek.
pi_26026601
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je mag het niet verkopen, je mag het wel bezitten. Als je het echt in je boekenkast hebt staan, leen ik het graag eens. De tekst staat ook wel integraal op Internet, maar dat leest zo kut.
Je kunt hem ook gewoon in de bieb halen. ISBN: 9075323301
  woensdag 6 april 2005 @ 16:26:02 #147
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26026659
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:24 schreef BiLaL het volgende:

[..]

Je kunt hem ook gewoon in de bieb halen. ISBN: 9075323301
Ik heb zo'n flauw vermoeden dat ze hem liever bij mij thuis komt ophalen .
pi_26026713
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:26 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Heb jij dan ook de Nederlandse vertaling ervan?
  woensdag 6 april 2005 @ 16:30:07 #149
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_26026761
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:28 schreef BiLaL het volgende:

[..]

Heb jij dan ook de Nederlandse vertaling ervan?
Nee, maar dat maakt vast niet uit .
pi_26027137
quote:
Op woensdag 6 april 2005 16:26 schreef Lemmeb het volgende:
Je flauwe vermoeden is juist, het lijkt me toch minder prettig om het in de openbaarheid uit de bieb te halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')